Telecom News - Samsung Developer Day בברצלונה

Samsung Developer Day בברצלונה

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> Samsung Developer Day בברצלונה
Samsung Developer Day בברצלונה חשף שורה מעניינת של פיתוחים נייידם שנעשו בשת"פ סמסונג או על ידה.
סמסונג
מאת: חיים חביב
27.02.13, 21:30
 
סמסונג ארחה את יום המפתחים בכנס MWC לקידום מערכת המובייל. היא חשפה כלי פיתוח חדשים לשירות הארנק האלקטרוני הנייד, ה- Wallet m-commerce ושיתופי פעולה חדשים עם ספקי שירות ותוכן.
 
 
סמסונג ארחה היום 27/02/13) את יום המפתחים השנתי ה-3 בכנס המובייל העולמי MWC בברצלונה. החברה הזמינה לאירוע למעלה מ- 500 מפתחי אפליקציות מכל רחבי העולם.
 
זו הופעה שלישית ברציפות של סמסונג באירוע App Planet במסגרת כנס MWC. בעקבות ההצלחה בשנה שעברה, הכפילה סמסונג השנה את שטח האירוע בו היא מציגה את טכנולוגיות הפלטפורמה החדשות ביותר ואת שירותי התוכן.
 
החברה הציגה את ממשק ה- API הפתוח לשירות הארנק האלקטרוני, ה- Wallet של סמסונג, המאפשר למשתמשים לבצע רכישות סלולאריות למוצרים ושירותים, כגון: כרטיסי טיסה, קופונים ומועדוני חברים ולאחסן אותם במקום אחד.
 
במפגש נחשפו גם השותפים להשקה, בהם: Walgreen, Belly, Major League Baseball Advanced Media, Expedia, Booking.com ו- Lufthansa.
 
השנה הצטרפו לסמסונג גם מייסדי EA Chillingo, שהכריזו על השקת היוזמה החדשה- Indie100%” - תכנית המאפשרת למפתחים עצמאיים שמפיצים את האפליקציות שלהם באמצעות יישומי סמסונג לשמור על 100% מההכנסות ב- 6 החודשים הראשונים שלאחר השקת האפליקציה.
 
מפגשים פופולאריים נוספים באירוע נכללו גם הדגמות של AdHub- שירות חדש, מחולל הכנסות, מבוסס על פרסום עבור המפתחים ושל ה- AllShare Framework, כלי המאפשר למפתחים ליישם פונקציית התכנסות חוצת מכשירים אל תוך האפליקציות שלהם.
ובנוסף, הציגה סמסונג את החידוש האחרון של ה- S Pen SDK- גרסה 2.3, המאפשר למפתחים לבנות אפליקציות המנצלות את הפונקציונאליות של ה- S Pen במכשירי הדגל של החברה מסדרת ה- GALAXY Note ובמכשירים תומכים נוספים.
 
ד"ר Won-Pyo Hong, נשיא וראש מרכז פתרונות מדיה, סמסונג: "כפי שאנו מדגימים השנה בכנס MWC, סמסונג מחויבת לחיזוק מערכת הסמארטפונים שלה בשיתוף פעולה הדוק עם קהילת המפתחים שלנו ועם ספקי השירות. אנו ממוקדים בחדשנות על פני מגוון רחב של מוצרים ושירותים העונים על הצרכים של המשתמשים. כמו כן, אנו מחויבים להמשיך ולספק למפתחים את הכלים העדכניים ביותר ואת המשאבים על מנת לאפשר זאת".
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות רבות של פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 
 
Bookmark and Share