Telecom News - קונסיסט מערכות נכנסת לתחום האבטחה

קונסיסט מערכות נכנסת לתחום האבטחה

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> קונסיסט מערכות נכנסת לתחום האבטחה

קונסיסט מערכות נכנסת לתחום האבטחה: מקימה מחלקת אבטחת מידע
מאת: Telecom News 28/02/13 16:00
שי ידיד

קונסיסט מערכות, הכריזה על הקמה של מחלקת אבטחת מידע. המחלקה תנוהל על ידי שי ידיד (בתמונה), הבעלים והמנהל לשעבר של חברת Secuware. לידיד ניסיון של מעל ל 15 שנה בתחום התקשורת והאבטחה, בחברות כגון, נטוויז'ן, IBM, סיסקו וצ'ק פוינט.

המחלקה החדשה, תיתן מענה לצורך בפתרונות אבטחת מידע, בשילוב עם ייעוץ, אינטגרציה והפצה. ידיד מסביר: "היום במקרים רבים, בגלל המורכבות הטכנולוגית של תחום האבטחה, איש המכירות, לא תמיד מצליח לתת את הפתרון המתאים ביותר ללקוח. בעיה נוספת הינה שאיש המכירות לא תמיד יודע להסתכל איך הפתרון משפיע על כלל הרשת, מה שמביא ליותר 'מחלות ילדות' ועלויות גדולות מהצפוי".

"במוקד מחלקת אבטחת המידע שהקמנו, עומדת היכולת המוכחת לתת ללקוח פתרון המשלב יכולות ודיסציפלינות שונות. זאת בשילוב עם התמחות בתחומי נישה, הדורשים התמחות רבה ומגוונת. כך שהלקוח יקבל פתרון מקיף שהוא גם טוב יותר וגם כלכלי יותר. הדבר יבוא ליבי ביטוי בחיסכון בעלויות וכן בהקטנת הנזק שנגרם מ'מחלות ילדות'".

עופר שקד מנכ"ל קונסיסט מערכות, מוסר כי "מחלקת אבטחת המידע בקונסיסט תאפשר ללקוח לקבל פתרון מומחה של חברת בוטיק, עם הגב המקצועי והכלכלי של חברה גדולה. פעילות המחלקה משלימה את פעילויות קבוצת קונסיסט בתחומי שירותי המומחה, מוצרי התוכנה והתבונה העסקית (BI). 
 

אבטחת מידע

 

Bookmark and Share