Telecom News - HTC ONE גרף את פרס הטלפון, ההתקן או הטבלט הנייד החדש הטוב ביותר בברצלונה

HTC ONE גרף את פרס הטלפון, ההתקן או הטבלט הנייד החדש הטוב ביותר בברצלונה

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> HTC ONE גרף את פרס הטלפון, ההתקן או הטבלט הנייד החדש הטוב ביותר בברצלונה
HTC ONE החדש גרף את פרס הטלפון, ההתקן או הטבלט הנייד החדש הטוב ביותר בתערוכת Mobile Congress 2013
מאת: Telecom News, 28/02/13, 19:20
HTC
 
HTC One, מכשיר הטלפון ש-HTC השיקה לאחרונה, זכה היום (28/2) בפרס GSMA למכשיר הטלפון, התקן או טבלט נייד הטוב ביותר. חבר מומחים מהתעשייה, מאמצעי התקשורת ומחברות אנליסטים קבע שה-HTC One הוא המכשיר הזכאי לקבל את הפרס המכיר בהתקן הנייד בעל פוטנציאל ההצלחה הגבוה ביותר בשוק לאותה שנה, לדעת השופטים.

המכשיר הזוכה נדרש להציג תכונות, עיצוב או פונקציונליות המשנים את כללי המשחק. עיצובו הנקי של ה-HTC One, החוויה המהפכנית
HTC ONE של מסך הבית, איכות השמע המעולה וטכנולוגיית המצלמה הפורצת דרך הם שאפשרו ל-HTC One לחולל את ההשפעה המשמעותית ביותר ב-Mobile World Congress של השנה והרשימו מאוד את השופטים והמציגים כאחד.
 
בנג'מין הו (במרכז התמונה למטה), מנהל השיווק הראשי של HTC, קיבל את הפרס מידי השופטים ואמר, "אנו נרגשים מתגובות הצרכנים והתעשייה ל-HTC One החדש. זהו מכשיר שנמצא בפיתוח כבר שנים ואנו מאוד גאים בו. עם תכונות מסעירות כגון BlinkFeed, BoomSound, מצלמת UltraPixel ועיצוב ממקשה אחת של אלומיניום, אנו סבורים ש-HTC One יחולל שינוי באופן שבו אנשים משתמשים במכשירי הטלפון שלהם ומהפכה בחוויה הניידת הכוללת.
 
בעבור HTC, פרס ה-GSMA נועל אירוע עטור פרסים לאחר ש-HTC One זכה להכרה גם כ"מכשיר הטלפון הטוב ביותר" ו"המכשיר הטוב ביותר בתערוכה" מטעם Tech Radar ופרס "הסמרטפון הטוב ביותר" של Mobile Geek.

 
HTC
Bookmark and Share