Telecom News - ג'נסיס מגדירה מחדש את חוויית השימוש במכשירים ניידים

ג'נסיס מגדירה מחדש את חוויית השימוש במכשירים ניידים

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> ג'נסיס מגדירה מחדש את חוויית השימוש במכשירים ניידים
ג'נסיס מגדירה מחדש את חוויית השימוש במכשירים ניידים: משיקה פתרון חדשני המקשר את הלקוח עם נציגי שירות היישר מתוך האפליקציה ובאופן מיידי. לחיצה אחת על "כפתור חכם" מעוררת את Genesys Mobile Engagement ומאפשרת למשתמש לקבל תמיכה חיה היישר מתוך אפליקציות ניידות, מבלי שיצטרך לצאת מהמשימה הנוכחית.
מאת: Telecom News, 28/02/13, 21:00
Genesys

חברת ג'נסיס (Genesys) השיקה פתרון חדשני למתן שירות ללקוחות ניידים. הפתרון החדש מאפשר למשתמשים באפליקציה סלולרית של חברה מסחרית ליהנות מגישה מיידית לנציגי שירות באמצעות לחיצת כפתור, היישר מתוך האפליקציה של החברה.

האפליקציה החדשה, Genesys Mobile Engagement, זמינה מהיום, והיא מאפשרת לארגונים להעשיר את חוויית השימוש של הצרכנים באפליקציה שלהם, באמצעות מתן אפשרות ללקוחות הזקוקים לתמיכה ליצור קשר מהיר ומיידי עם נציגי שירות או עובדי ידע מומחים, כגון בנקאים אישיים או סוכני נסיעות. הפתרון מספק הקשר אישי ובכך הופך את חוויית השימוש בטלפון הנייד לחוויה פרסונלית ומעצים את כוחם של נציגי השירות, באופן המאפשר חוויה ותוצאות שירות אפקטיביות יותר. בסופו של דבר, החברות ייזמו את הקשר האישי עם הצרכנים הניידים שלהן ובכך יאפשרו רמה חדשה של שיח עם הלקוחות באמצעות סמארטפונים.

עיקר החדשות:
  • על פי ההערכות יש כיום כמיליון אפליקציות ניידות המייצגות 40 מיליארד הורדות של צרכנים ברחבי העולם. עד 2017 צפוי מספרם להגיע ל-2 מיליארד מכשירי סמארטפון בעולם. בה בעת, מוקדי השירות ללקוחות מנותקים ברוב המקרים מהאפליקציות הניידות של החברה שהם מייצגים. כאשר צרכן זקוק לעזרתו של נציג שירות, אין לו ברירה אלא לצאת מהאפליקציה ולהתקשר למספר הטלפון של מרכז השירות המופיע באפליקציה. כתוצאה מכך, הלקוחות נאלצים להמתין על הקו, לעבור תהליך נוסף של הזדהות, לנווט בתפריטים טלפוניים מורכבים ולחזור על תיאור הסיטואציה שהובילה לבעיית השירות.
  • ככל שגדל השימוש בטלפונים ניידים, אפליקציות חכמות הופכות לנקודות ממשק קריטיות בין חברות ללקוחותיהן. כל החברות שואפות ליצור אינטראקציה עם לקוחותיהן גם באמצעות התקנים ניידים. לאמיתו של דבר, הצרכנים אינם מנצלים או אפילו נוטשים הרבה אפליקציות ניידות של שירות לקוחות: אחת מכל ארבע אפליקציות ניידות ננטשת ופחות מ-10% מנוצלות בפועל על-ידי המשתמשים.
  • שירות לקוחות אפקטיבי בהתקנים סלולריים מצריך מעבר חלק מהגלישה באפליקצייה לשירות מנציג שירות. הוא גם דורש מחברות להעלות את הרף של ההתאמה האישית ולספק חוויית לקוח המוכתבת על-ידי הצרכן עצמו – המועד והמקום של קבלת השירות וערוץ התקשורת בין הצרכן לנציג השירות.
  • עד 2016, 37% משיחות השירות הנכנסות בצפון אמריקה יהיו מסמארטפונים, שינוי משמעותי באינטראקציה בין צרכנים לחברות. בנוסף, יותר מ-20% מלקוחות הסמארטפונים (במדינות מפותחות) מעדיפים להשתמש באפליקציות ניידות בכדי לתקשר עם ארגנים בנושאים הקשורים לשירותים פיננסיים, נסיעות ותקשורת. לסיום, יותר מ-80% מלקוחות הסמארטפונים (במדינות מפותחות) מעדיפים שהאינטראקציה עם נציג השירות תהיה באמצעות הטלפון ולא בערוץ אחר (מקור: OVUM Research).
 
הפתרון החדש: Genesys Mobile Engagement
הפתרון החדש, Genesys Mobile Engagement, מרחיב את פלטפורמת Customer Interaction Management -CIM של ג'נסיס באמצעות הוספת כללים, הקשר, היסטוריה של השיחה ויכולות דיווח גם לאינטראקציות שירות עם לקוחות ניידים. השחרור הראשון של הפתרון מציע ארבע יכולות:
  • Live Connect: באמצעות "כפתור חכם" המצוי בתוך האפליקציה הניידת של החברה המסחרית, הלקוח יכול לבקש עזרה מנציג שירות אנושי באמצעות שיחה קולית, צ'אט, SMS ואפילו וידיאו. ההקשר, ההיסטוריה והמידע שמסר הלקוח משותפים מההתקן הנייד של הלקוח אל נציג השירות, באופן שמקדם את הלקוח למצב של קבלת שירות אידיאלי ומעצים את שני הצדדים עם תמונה מלאה של הלקוח ושל האינטראקציה.
  • Locate Me: תוכנת GPS מספקת למרכז השירות מידע על מיקומו של הלקוח, על מנת לאפשר קבלת החלטה לגבי אופן הטיפול בבקשת השירות. למשל, איפה בשדה התעופה נמצא הלקוח ומהו שער הטיסה הקרוב אליו ביותר? היכן סניף הבנק הקרוב ביותר שבו יוכל הלקוח לקבל כרטיס חלופי לכרטיס אשראי שאבד? היכן התרחשה התאונה כדי שניתן יהיה לשלוח שמאי באופן מיידי?
  • Snooze me: הלקוח שולט באופן שבו הוא רוצה ליצור קשר עם החברה - הוא יכול לקבוע את מועד ההתקשרות הנוח לו ביותר, כחלק מהשירות הנייד וחוויית השימוש באפליקציה.
  • Alert me: התרעה יזומה ללקוח על עדכוני שירות רלוונטיים באפליקציה, באמצעות SMS או באמצעות שיחה קולית אוטומטית.
ציטוטים תומכים:
"יש כיום מיליארדי סמארטפונים בעולם עם מיליוני אפליקציות ניידות – אבל הם כולם מנותקים מ-6,000,000 נציגי שירות הלקוחות הפועלים בעולם. הפתרון החדש Genesys Mobile Engagement יוצר שיח חדש בין האפליקציות הניידות לבין נציגי השירות," אמר פול סגרה, נשיא ומנכ"ל Genesys. "לחיצת כפתור אחת מאפשרת לבעל הסמארטפון לעבור באופן חלק היישר מהאפליקציה לתמיכה 'חיה', ללא צורך לחזור על ההתקשרות הניידת, לתאר את הבעיה או להימצא במקום מסוים. פתרון Genesys Mobile Engagement מגדיר מחדש את חוויית הלקוח הנייד בכל סוגי ההתקנים – iPhone, אנדרואיד, בלקברי או Windows".
"אמריקן איירליינס שותפה לחזון של Genesys להפוך את האפליקציות של ימינו לאפליקציות שיחתיות ודינמיות יותר," אמר פיל איסטר, מנהל האפליקציות הניידות באמריקן איירליינס. "אמריקן איירליינס תשיק חידושים ניידים המבוססים על חזון זה ועל Genesys Mobile Engagement, על מנת לשפר את חוויית הנסיעות של לקוחותינו".

"הפופולריות העצומה של סמארטפונים וטאבלטים, לצד ההתמקדות הבלתי פוסקת בנאמנות הלקוחות, יצרה את 'הסערה המושלמת' בקרב ארגונים שרוצים להמציא מחדש את חוויית השימוש של צרכנים בסמארטפונים ובמחשבי טאבלט," אמר דניאל הונג, אנליסט בכיר לחוויית לקוח ואינטראקציה ב-Ovum. "הפתרון החדש של ג'נסיס מציב את מרכזי התמיכה והשירות בעמדה אסטרטגית במחזור החיים של חוויית הלקוח, ומאפשר מרחב חדש של בידול לארגונים. ג'נסיס היא חברה בעלת מסורת ארוכה בתחום מרכזי השירות והתמיכה, וכיום היא הספק המשמעותי הראשון שמבצע מסחור רשמי והשקה של פתרון שירות נייד, אשר מצליח להוסיף קונטקסט אישי לאינטראקציה של המוקד עם הלקוחות ומסייע לשפר את חוויית השימוש בכמה רמות ואפיקים".

 כאן
Genesys Mobile Engagement ולצפייה בהדגמות, דפי נתונים ו-white papersבקרו ב-
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים