Telecom News - אתר Telecom News יוצא לדרך

אתר Telecom News יוצא לדרך

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> אתר Telecom News יוצא לדרך
"השקת" אתר Telecom News
טלקום ניוז
מאת: אבי וייס
03.03.2013, 08:00

אתר Telecom News יוצא לדרך! ה"השקה רכה" של האתר בוצעה עד תחילת מרץ 2013, והיום אנו עולים בצורה מלאה לאוויר העולם, עם שפע של כלים, חשיפות, מאמרים ומידע רב ערך לציבור הגולשים ובהשתתפות כותבים רבים. ה"הודעה לעיתונות" שפרסמנו - מצויה כאן.

במשך השבועיים של ה"השקה הרכה" העלינו עבור הגולשים לאתר מעל ל- 600 פריטי מידע (מאמרים, ידיעות, מחקרים, מכרזים וכד'), רובם מקוריים, כמעט כולם מצויים בתפריטים השונים, דהיינו: בדפים הפנימיים, בדיוק כמו בכל עיתון, שהמדורים המעניינים ציבור ספציפי - נמצאים בו בעמודים הפנימיים. [נכון ל- 17.03 יש באתר כבר מעל לאלף פריטי מידע!]


עם סיום שלב ה"השקה הרכה", בו עבר האתר מגוון שיפורים (וימשיך להשתפר, זה "סטארט-אפ עיתונות" חדש...), מכיל האתר כלים ייחודיים וכתבות איכותיות ובלעדיות עבור הקוראינו. יש באתר מאות כתבות ופריטי מידע מגוונים המספקים מידע צרכני, 
המצויים תחת התפריטים הרבים שיש באתר, כשבחזית האתר (דף הבית) הקוראים רואים רק "את קצה הקרחון". בחזית ("דף הבית") אנו מעדכנים בקצב של 2-5 פריטים ביום, כאשר בשאר חלקי האתר אנו מעדכנים בכמות כפולה ומשולשת, (ואף יותר מזו בתפריטים מסויימים - מכרזים, פטור ממכרז, הכרזות, זכיות והטמעות וכד'), מידי יום. ניתן להגיע לתפריטים הפנימיים ע"י הקלקה על התפריטים הראשיים בסרגל העליון, או בשימוש בכלי החיפוש.

בנוסף, באתר יש שפע של כלים למתן משוב, כדי שנוכל להמשיך לתקן ולשפר את האתר גם אחרי ההשקה המלאה המתבצעת כעת בתחילת מרץ 2013. יש גם כלי הרשמה וכלים חברתיים ומתקדמים נוספים - שתוכלו לגלות לבד ברחבי האתר.

כך, האתר מתמלא חיש מהר בחומרים נוספים, בלעדיים, איכותיים ומקצועיים עבור הקוראים הנאמנים שיגלשו לאתר. אל תחפשו את החדשות רק באתר הבית. חפשו אותם במקומות שמעניינים אתכם, הם לרוב לא בדף הבית. בנוסף, כותבים רבים מהשורה הראשונה של אנשי המקצוע בהיי-טק הישראלי התנדבו והצטרפו לצוות הכותב באתר. תוכלו לראות את "פרי עטם" במדורים הושנים באתר. תרומתם לאתר ולקוראים חשובה לנו. אזכיר כאן חלק מהם: חיים חביב, צבי שחם, מיקי ברקאי, עו"ד יהונתן קלינגר, אביעד אהרוני, מיכאל פנחסעומר לנדסברג, ערן יעקובי, ניר סמיונוביץ, מוני קמחי. בשבועות הקרובים נצרף כותבים מוכשרים נוספים לאתר. תודתי ותודת הקוראים נתונה לכל המתנדבים והתורמים לאתר.

למה צריך אתר חדשות היי-טק עצמאי?
תשובה מפורטת תקראו כאן. באתר גם פרטים על המטרות של האתר והמערכת.

באתר יש שפע של כלים חדשים שניתן להתנסות בהם ולהשתמש בהם באופן חופשי:
א. אוסף שיגדל במהלך החודשים הקרובים של מאות מחקרים, מצגות ומסמכים מקצועיים, לשימוש הקוראים היותר מקצועיים, סטודנטים וכל המתעניין בטכנולוגיות ההיי-טק למיניהן. 
ב. לוח אירועים וכנסים עם עשרות כנסים ואירועים הבנוי בצורת "יומן של גוגל" הניתן לשילוב ביומן אישי מקוון.
ג. סרטונים מעניינים שאספנו עבורכם מיוטיוב. 
ד. שפע של מידע מרוכז ומקיף המתעדכן על בסיס יומי, על עולם המכרזים, פטורים ממכרזים, הזכיות והשת"פים בתעשיית ה- ICT,
ה. אפשרות להרשמה לדיוור חודשי (Newsletter) בדוא"ל, כדי לא להחמיץ את הכתבות היותר מעניינות, למי שפספס אותן בעת שהיה ב"דף הבית".
ו. שימוש בכלי ה- RSS כדי להתעדכן במהירות על כל כתבה חדשה המועלית לאתר.
ז. אפשרות לרכישה מקוונת של מודעות קטנות ובאנרים. 
ח. מידע על עולם הגיקים, הסטארטאפים והתוכנות החופשיות. 
ט. חידושים מהעולם האקדמי.
י. שפע של קישורים שימושיים מומלצים.
י"א. התפריט התחתון מכיל אוסף של כלים וקישורים מעניינים, לנוחות הגולשים. 
י"ב. אפשרות לקנייה ומכירה ישירה וחופשית של מוצרים ושירותים, בין קוראי האתר.
י"ג. שאלות ותשובות לגבי האתר והמצוי בו. שאלות ותשובות של הקוראים, שאלות מהגולשים אל מומחי האתר. 
י"ד. טיקרים עם מבזקים רצים בדף הבית ובדפים הפנימיים (בצד השמאלי של הדף, מלמעלה למטה), עם חדשות במגוון רחב של נושאים חדשותיים מהעולם, מישראל ומקהילת ההיי-טק.
ט"ו. חדשות לפי נושאים, דוגמאות: חדשות מקומיות, חדשות מהעולםחדשות הסלולר והמובייל, חדשות עולם ה- ICT, סקירות טכנולוגיות, שירותי עננים ואחסון מידע, רכישות ומיזוגים, חדשות אבטחה וסייבר, צרכנות לפרט, צרכנות לארגון, הטיפ השבועי לחסכון, מה חדש באקדמיה?, גאדג'טים, פיתוח וצ'יפים, תוכנות חופשיות (אפליקציות חינמיות), Web 2.0/3.0, מחקרים, משחקים חופשיים מינויים, תרומה לקהילה, מילון מונחים ועוד. 
ט"ז. לוח הזמנים של האתר ועדכונים על אירועים והתפתחויות הקשורים לאתר עצמו, ניתן למצא ב"לוח השנה של האתר". 
י"ז. סקר החודש בו אנו שואלים את דעתכם בנושא "חם" על סדר היום, מצוי בתפריט "דעות וניתוחים". 
י"ח. כלי חיפוש: באתר מצויים שני כלי חיפוש לנוחות הגולשים. האחד מצד ימין למעלה מול הלוגו, שבו ניתן לחפש בתוך תכני האתר עצמו. בנוסף, כלי חיפוש של גוגל, מצוי בטור השמאלי ממש ראשון מעל לריבוע הווידיאו, המבצע חיפוש בגוגל העולמי (כך שאין צורך לצאת מחוץ לאתר ל"גוגל-חיפוש", כדי לחפש). 

יש כלים נוספים באתר, גלו אותם בעצמכם דרך הגלילה בתפריטים הראשיים ובתפריטי המשנה.

מי שמעוניין לדווח לנו בבלעדיות, בנושאים, שהוא סבור שיעניינו את ציבור הקוראים, מוזמן לבצע זאת במייל האדום.

אם האתר מצא חן בעינכם ואתם רוצים לתת לנו מילת עידוד וטפיחה על הכתף, נשמח אם תעשו זאת בספר האורחים

אם יש לכם מה להעיר, לקטר, להתנגח, נקבל זאת באהבה ונתייחס בכבוד לכל פנייה, אם תפנו אלינו דרך טופס צור קשר.

השקענו רבות באתר כדי שלא יהיו באגים, אבל, מנפלאות מערכות המחשוב והאינטרנט ומהניסיון למדנו, שאין דבר מושלם במערכות המחשוב. נקווה שתסלחו לנו אם טעינו. נעשה ככל יכולתנו כדי שתקבלו את המוצר המלא, השלם והטוב ביותר על מסך המחשב\לפטופ\טאבלט\סמארטפון שלכם. רק בשביל זה אנו "עולים לאוויר". בלעדיכם, אין לנו שום זכות קיום. 

 
חדשות טלקום
Bookmark and Share
+ שלח משוב