Telecom News - לתשומת לב הסטארטאפיסטים: יש תמיכה ביזמים צעירים חסרי ניסיון ניהולי ושיווקי

לתשומת לב הסטארטאפיסטים: יש תמיכה ביזמים צעירים חסרי ניסיון ניהולי ושיווקי

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> לתשומת לב הסטארטאפיסטים: יש תמיכה ביזמים צעירים חסרי ניסיון ניהולי ושיווקי
חממת HeadVatage היא חממה מסוג שונה לחלוטין מכל מה שהכרנו. חממה המספקת מעטפת ניהולית ושיווקית להצלחות מהירות, תוך פחות משנה לכל יוזמה.
שלומי אשכנזי
מאת: אבי וייס
12.03.13, 21:00
 
חממת HeadVatage היא חממה מסוג שונה לחלוטין מכל מה שהכרנו. חממה המספקת מעטפת ניהולית ושיווקית להצלחות מהירות, תוך פחות משנה לכל יוזמה.
 
"זיהינו שמרבית היזמים נופלים בהיבט של הניהול והשיווק", מציינים ומדגישים שלומי אשכנזי (בתמונה) ורונן ימיני, מנכ"לים משותפים של חממת HeadVatage מהרצליה, שמספקת שירותי יזמות בתחומי הניהול והשיווק. "היזמים לא יודעים איך להפוך את היזמות למוצר שעובד ופורץ החוצה. פורץ שווקים חדשים או קיימים, במהירות".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם שלומי אשכנזי ורונן ימיני, כדי להבין לאן שוק חברות ההזנק הולך מנקודת המבט של עולם הניהול והשיווק, כמי שמלווים יזמים בתחילת דרכם, ממש בשלבים הראשונים של הפיתוח שלהם.    
 
שאלה: מה עושה HeadVatage?
שלומי אשכנזי: "אנו חממה פרטית עסקית-ניהולית, שקמה לפני פחות משנה. זו חממה המרוכזת בשלושה תחומים עיקריים:
א. ליווי יזמים צעירים \ חדשים. אנו בוחרים את היזמים המתאימים ומכניסים אותם לחממה שמתמקדת בתחומי השיווק, הניהול והפיתוח העסקי. אם צריך, אנו גם מגייסים כסף. בעיקר, אנו נותנים ליזמים את המעטפת הניהולית והשיווקית שחסרה להם.
ב. סוכנויות ונציגויות מהעולם. אנו מחפשים נציגויות ויש לנו כבר נציגויות בתחומי האנרגיה (מייצגים קונצרן אירופאי). אנו עוסקים בשיווק בינלאומי, בעיקר בקידום של מוצרים בתחום הגז, תחום הבטיחות של הגז, שמיוצג אצלנו בנפרד ומאוד מצליח.
ג. הרגל השלישית שלנו נקראת 'פרויקט השקה'. אנו מחפשים עסקאות שלא בחממה. מחפשים יזמים ובעלי עסקים, שנתקלו בקשיים או מחפשים דרך לפרוץ לשוק בכל תחום ומחפשים תמיכה ניהולית או שיווקית. יזמים כאלו דורשים ליווי קצר מועד אצלם בעסק. אנו, למעשה, נכנסים לעסק שלהם כ'מנטורים' לעסקים. מלווים אותם לתקופת זמן קצרה ומביאים אותם למצב, שהם יכולים פרוץ קדימה. לעיתים, אנו מזהים בהם פוטנציאל שמתאים לחממה. אז אנו מציעים להם לעבור לחממה. יש כבר מקרים של יזמים שמ'פרויקט השקה' עברו לחממה, כי זה התאים יותר לאופי הפיתוח והמוצר שלהם".
 
שאלה: מה כבר עובד בחממה?
תשובה: "יש לנו כבר בחממה חמישה מיזמים, שלושה בתחום האפליקציות (ביניהם WizCall), מיזם בתחום הצרכנות ומיזם בתחום חברת שיווק".
 
שאלה: מה הערך המוסף שלך ליזמים?
תשובה: "הערך המוסף שלנו הוא: ידע, ניסיון וקשרים. ליזמים צעירים יש קושי ביזמות. החממה הזו היא בסיס להתייעצות מתמדת אתנו. אנחנו כאן כל היום בשבילם.
 
אנו מרוכזים ביזמים, שצריכים עד ½ מיליון ₪ ועד חצי שנה של פיתוח. זה טווח העניין שלנו. מעבר לכך, יש גופים גדולים יותר שיכולים להשקיע או לקבל יזמים לחממות. אנחנו מחפשים יזמים, שיש להם מוצר תוך פחות משנה ב'אוויר' ונותנים להם את כל התנאים לפיתוח אצלנו בהרצליה, כדי שיוכלו לפרוץ מהר לשוק".
 
שאלה: מה הייחודיות שלכם מול חממות אחרות?
תשובה: "כל שוק החממות השתנה לגמרי בשנה האחרונה. אנו באים מנקודת המבט של התמורה המהירה. המבט של המימוש המהיר. אנו לא במודל של חממות רגילות עם Cycle ארוך של מספר שנים. אנו ממוקדים בתחומים, שיכולים לפרוץ מהר לשוק, בזכות הידע, הניסיון והקשרים שלנו".
 
שאלה: איך מגיעים אליכם?
תשובה: "או מפה לאוזן, או שאנו מאתרים את היזמים, או שממלאים שאלון קצר באתר שלנו באינטרנט".
 
שאלה: מה אתם נותנים ליזמים ב"פרוייקט השקה"?
תשובה: "אנו נותנים להם תובנות, קשרים, ידע. הכל מהניסיון שלנו. זה מסייע ליזמים לפרוח, להגיע לשוק ולהצליח. אנו באים מהצד של החיבורים העסקיים, הניהוליים והשיווקיים".
 
שאלה: לאן אתם רוצים להתפתח?
שלומי אשכנזי: "אנו רק בתחילת הדרך. זה מאוד מעניין אותנו לספק ידע וליווי ליזמים צעירים. אנו בונים מודלים מוצלחים של סטארט-אפים וזו המוטיבציה שלנו בחממה. אנחנו נכנסים רק למקומות, שיש לנו ערך מוסף עבור היזמים. אנו מאוד מאמינים, שבניסיון שלנו נוכל למנף את היזמות קדימה בכל תחום שניכנס אליו".  

 
הצלחה ביזמות
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות רבות של פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 



 
 
Bookmark and Share