Telecom News - פרסים לפרויקטים ולמנתחי מערכות מידע מצטיינים

פרסים לפרויקטים ולמנתחי מערכות מידע מצטיינים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> פרסים לפרויקטים ולמנתחי מערכות מידע מצטיינים
לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל  תעניק פרסים
לפרויקטים ולמנתחי מערכות מידע מצטיינים
מאת: Telecom News, 03/03/13, 08:50
לשכת מנתחי מערכות
 
כמדי שנה תעניק לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל, את פרסי הלשכה 2013 לפרויקטים מצטיינים ולמנתחי מערכות מידע מצטיינים הנמנים על חבריה.
 
הפרסים שיוענקו לפרויקט מצטיין: פרס ראשון 4,000 ₪, פרס שני 3,000 ₪, פרס שלישי 2,000 ₪.
הפרסים למנתחי מערכות מצטיינים יהיו: פרס ראשון 3,000 ₪, פרס שני 2,000 ₪, פרס שלישי 1,000 ₪.

הפרסים  יחולקו בטקס חגיגי במהלך הכנס השנתי של הלשכה, שיתקיים במרכז הכנסים אווניו בקרית שדה התעופה, ביום שני 11 במארס 2013 תחת הכותרת "רוחות של חדשנות – Winds of Innovation".
 
אילן לוין, מנכ"ל לשכת מנתחי מערכות, אומר כי מטרתם של פרסים אלה לתת ביטוי של הוקרה למנתחי המערכות היחידים אשר הצטיינו בביצוע פרויקט או תהליך עבודה מסוים, או אשר ביצעו את עבודתם מעבר לנדרש, וכן לפרויקטים ייחודיים או חדשניים אשר פותחו ויושמו בהצלחה, וזאת בכדי לעודד את גישת ההישגיות, החדשנות וההצטיינות בעבודה.
 
הפרסים באים לקדם את נושא מערכות המידע הממוחשבות במשק הישראלי; להעלות את הרמה המקצועית של מנתחי ערכות המידע בישראל; לשפר את רמת השירותים הניתנים על-ידי מרכזי המחשוב, הן לארגונים והן לציבור הרחב. כן נועדים הפרסים לעודד את מנתחי המערכות ליעל ולשפר את איכות ופריון עבודתם; ליצור אוירה ציבורית אוהדת לנושא המחשוב ולעובדי המחשוב; לפתח מודעות לפוטנציאל הגלום בטכנולוגיה חדשנית ולעודד מימוש מושכל של האפשרויות הגלומות בה; וכן לתת ביטוי לחשיבותן של אתיקה, יושרה והגינות בתחומי ה- IT  והמחשוב.
 
הפרס עבור פרויקט מצטיין בטכנולוגיית המידע, יינתן לפרויקט שיושם והופעל, אשר משקף חדשנות ו/או ייחודיות מקצועית בתחום טכנולוגית המידע; תרם בצורה משמעותית לתפקוד צרכני המערכת ו/או הארגון כולו ו/או לקוחות הארגון; תרם לקידום מערכות המידע בארגון ובארץ.
Bookmark and Share