Telecom News - פונטיס משיקה מערכת פרסונליזציה למפעילים סלולריים

פונטיס משיקה מערכת פרסונליזציה למפעילים סלולריים

דף הבית >> חידושים הכרזות >> פונטיס משיקה מערכת פרסונליזציה למפעילים סלולריים
פונטיס משיקה מערכת פרסונליזציה למפעילים סלולריים לשיפור התחרותיות ושימור לקוחות
מאת: Telecom News, 03/03/13, 10:00
פונטיס
 
חברת פונטיס הישראלית, המספקת מערכות שיווק אוטומטיות לספקיות תקשורת סלולארית ברחבי העולם, השיקה בתערוכת הסלולר בברצלונה דור חדש של מערכת שיווקית המאפשרת משלוח אוטומטי של הצעות המותאמות אישית לכל מנוי. באמצעות המערכת יכול המפעיל הסלולרי להתאים הצעה שיווקיות לכל מנוי ע"פ ניתוח ההעדפות ואופי השימוש של הלקוח.

דוח שפרסם משרד התקשורת מראה כי ב-2012 התניידו 1.4 מיליון לקוחות בין החברות השונות בשוק הסלולר בישראל. בעידן הכיסאות הסלולריים, מערכת פונטיס משפרת בצורה משמעותית את שימור הלקוחות ומורידה את אחוזי הנטישה ע"י הכרת ההעדפות של כל מנוי, ומתן יחס אישי.

מערכת ה- iCLM  - individual Customer Lifecycle Management של פונטיס היא גרסא חדשה של הפתרון הקיים הנמצא בשימוש על ידי ספקי הסלולר הגדולים בעולם. המערכת מאפשרת לחזות את ההתנהגות של כל מנוי, ולבצע סימולציות כדי לוודא את מידת האטרקטיביות של הצעות וחבילות שונות ללקוח הספציפי.

"פתרון ה-iCLM מאפשר למפעילים סלולאריים להכיר את המנויים שלהם ולהבין את הצרכים של כל לקוח אינדיבידואלי", אמר  אודי זיו, נשיא פונטיס. "המערכת האוטומטית מאפשרת למפעיל להציע את ההצעה הנכונה למנוי הנכון ובזמן הנכון, ובכך לשפר את שביעות הרצון ונאמנות הלקוחות."

למידע נוסף - בקרו באתר החברה
Bookmark and Share