Telecom News - פרס האקלים ליבמ

פרס האקלים ליבמ

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> פרס האקלים ליבמ
פרס האקלים ליבמ
החברה קיבלה את פרס ההגנה על האקלים לשנת 2013
IBM
מאת: Telecom News, 03/03/13, 23:00
 
יבמ קיבלה את פרס הסוכנות האמריקאית להגנת הסביבה (EPA) לשנת 2013 . הפרס הוענק לחברה כהוקרה על מאמציה להתמודדות עם שינויי האקלים, שימור הסביבה והחיסכון באנרגיה לכל אורך שרשרת האספקה שלה.

הנימוקים להענקת הפרס מעלים על נס את תכנית החברה לצמצום פליטת מזהמים, והדרישות הגבוהות אותן מעמידה יבמ בפני ספקיה בכל הנוגע למדידה, גילוי מקיף וצמצום פליטת גזי החממה בפעילותם.

פרס האקלים, Climate Leadership Award, מוענק במסגרת תוכנית לאומית אמריקאית לעודד ולהוקיר חברות, ארגונים ואישים הפועלים לספק מענה לאתגרי שינויי האקלים. מקבלי הפרס השנה מגיעים מהסקטורים הציבורי והפרטי כאחד. סגן נשיא יבמ לענייני סביבה ובטיחות מוצרים, ויין בלטה, ציין במעמד הענקת הפרס, כי "המחויבות לסביבה היא חלק חיוני בבניית אסטרטגיית העולם החכם של יבמ. יבמ ממשיכה לחפש דרכים חדשות לשיפור ביצועיה בתחום הסביבה, ובכלל זה ניהול שרשרת האספקה וקיימות ברמות המתקדמות ביותר".

יבמ מיישמת מזה שנתיים מערכת דרישות מספקיה, לרבות דרישה להקמת מערכת ניהול אחריות סביבתית. ספקי יבמ נדרשים להפעיל מערכת ניהול זו על בסיס קבוע, למדוד ביצועים ולהציג יעדים ברי כימות בתחום האחריות לסביבה, לחשוף בפומבי את התוצאות בפועל המושגות במסגרת החתירה ליעדים האלה, ולדרוש מספקיהם לעמוד בדרישות מקבילות לאלה המוצגות להם על ידי יבמ.
Bookmark and Share