Telecom News - מלאנוקס משיקה את "עידן האית'רנט הפתוח": יוזמת ה- Open Switch הראשונה

מלאנוקס משיקה את "עידן האית'רנט הפתוח": יוזמת ה- Open Switch הראשונה

דף הבית >> תקנים חדשים >> מלאנוקס משיקה את "עידן האית'רנט הפתוח": יוזמת ה- Open Switch הראשונה
מלאנוקס משיקה את "עידן האית'רנט הפתוח"יוזמת ה- Open Switch הראשונה.
מאת: מערכת Telecom News, 04/03/13, 16:30מלאנוקס
 
עידן האית'רנט הפתוח מאפשר חופש וגמישות להתאמת ומיטוב יכולות קישוריות מרכזי נתונים ואחסון לקבלת נצילות ויעילות מקסימלית.
 
מלאנוקס טכנולוגיות הודיעה היום על השקת יוזמת "עידן האית'רנט הפתוח" - חלופה למתגי אית'רנט הקיימים  בגישת הקוד הסגור המסורתית. היוזמה החדשה מאפשרת ללקוחות גמישות מלאה וחופש לעצב באופן אישי את מרכז הנתונים שלהם על מנת לשפר את הנצילות, היעילות וההחזר הכולל על ההשקעה. באמצעות הגישה החדשה, מובילה מלאנוקס את SDN (רישות מוגדר בתוכנה) אל השלב הבא ופותחת את הקוד המאובטח על גבי מתגי האית'רנט שלה.
 
במשך שנים, חסמו ספקי מתגי אית'רנט את הפתרונות שלהם, מבלי לאפשר למשתמשים בחירה או גמישות. בעידן מחשוב הענן ויישומי ה- Web 2.0, מנהלי IT חייבים לשלוט ברשתות מרכזי הנתונים שלהם על מנת להשיג רמה גבוהה יותר של נצילות וסקלאביליות. טרנד הקוד הפתוח התמקד, באופן מסורתי, במערכות הפעלה, תקנים ויישומים. מלאנוקס מרחיבה את הקוד הפתוח ומובילה את "עידן האית'רנט הפתוח" כדי לאפשר את הדור הבא של מרכזי הנתונים והאחסון.
 
התקדמות השוק לכוון SDN ורשתות עם קוד פתוח מציעה מגוון יתרונות המסייעים לקדם פרודוקטיביות במרכזי נתונים אשר אינה קיימת כיום בתוכנת קניין מסורתית. הטמעות OpenFlow ו- SDN אינן עומדות כיום בציפיות משום שספקים ממשיכים לחסום את מערכות ההפעלה של הרשתות ולאפשר SDN API צר לחלק משימושי מתגי האית'רנט בלבד.

האית'רנט הפתוח של מלאנוקס מהווה את המסגרת הראשונה המבטלת תוכנה קניינית ומעודדת פיתוח סביבה אקולוגית הממוקדת בבניית תוכנת מתגי אית'רנט לקידום חדשנות. אית'רנט פתוח כולל גם את היכולת להתאים באופן מלא, בעזרת הקוד הפתוח, מגוון חבילות ניהול תוכנה בקוד פתוח, לתמוך בבקרי OpenFlow סטנדרטים, ועוד. אית'רנט פתוח נתמך על ידי מתגי מלאנוקס לתקשורת במהירות 10/20/40/56GbE וכן בפתרונות האית'רנט העתידיים של מלאנוקס.  
 
"מגוון מתגי האית'רנט הקנייני הקיים מגביל את בסיס ענני המחשוב והאחסון ואת תשתיות ה- Web 2.0. אנו נרגשים לאפשר את השינוי ולהוביל את הדור החדש של אית'רנט פתוח אשר יאפשר עולם שיתופי יותר", אמר איל וולדמן, יו"ר, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס. "האית'רנט הפתוח של מלאנוקס מאפשר למשתמשים שליטה ברשת ובמרכזי הנתונים שלהם, השגת רמות נצילות יעילות והחזר על ההשקעה גבוהות יותר, ויאפשר ללקוחותינו להוסיף בידול ויתרונות תחרותיים בתשתיות הרשת שלהם. אנו רואים תמיכה רחבה ואיתנה ביוזמה זו משותפינו ומהמשתמשים וצופים לצמיחת הקהילה סביב היוזמה שלנו".
 
אית'רנט פתוח הינו תוסף הערך הנוסף למשפחת פתרונות המתגים של מלאנוקס המאפשרים ללקוחות את הביצועים הטובים בעולם ביחס לעלות. עם השהייה נמוכה יותר וצריכת אנרגיה נמוכה יותר באופן משמעותי, מלאנוקס מספקת פתרונות עם הצפיפות והחזר על השקעה (ROI) הגבוהים ביותר בכל השווקים. 
Bookmark and Share