Telecom News - טכנולוגיית הצ'אט של לייבפרסון דורגה במקום 7 ברשימת 50 הפתרונות המובילים בתחום ה- E-Commerceשל Website Magazine

טכנולוגיית הצ'אט של לייבפרסון דורגה במקום 7 ברשימת 50 הפתרונות המובילים בתחום ה- E-Commerceשל Website Magazine

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> טכנולוגיית הצ'אט של לייבפרסון דורגה במקום 7 ברשימת 50 הפתרונות המובילים בתחום ה- E-Commerceשל Website Magazine
טכנולוגיית הצ'אט של לייבפרסון דורגה במקום 7 ברשימת 50 הפתרונות המובילים בתחום ה-  E-Commerceשל Website Magazine
מאת: מערכת Telecom News, 04/03/13, 16:45לייבפרסון
 
טכנולוגיית הצ'אט של לייבפרסון נבחרה במקום השביעי בשל מובילותה באופטימיזציית חווית הלקוח באמצעות אינטראקציה משופרת (Meaningful interactions).  
 
חברת לייבפרסון, ספקית של פתרונות אינטראקציה עם גולשים בזמן אמת להגדלת יחס ההמרה ושיפור חווית המשתמש, הודיעה כי פתרון הצ'אט שלה דורג במקום השביעי ברשימת 50 הפתרונות המובילים לשיפור חוויית הלקוח בתחום ה- E-Commerce של Website Magazine.
 
Website Magazine בחר את 50 החברות המספקות את הכלים הטובים ביותר להבנה ואופטימיזציה של חוויית הלקוח.
 
"ככל ששוק ה-e-Commerce הופך לתחרותי יותר עסקים רבים מבינים שיישום אסטרטגיית האינטראקציה עם הלקוח בזמן הינה חיונית על מנת להצליח", אמר אנוראג וואדהארה, סמנכ"ל השיווק של לייבפרסון. "אנו שמחים מאד על בחירתנו כאחת מהחברות המובילות בעולם המסייעות לעסקים להבין טוב יותר ולשפר את חווית הלקוח שלהם – מה שמוביל להצלחה גדולה יותר בעסקים המקוונים ובשיפור נאמנות הלקוח".   
 
פתרונותיה של לייבפרסון מציעים יכולות משופרות של התקשרות המאפשרים לעסקים מקוונים לספק חווית לקוח ברמה גבוהה ביותר ושיפור בהחזר על ההשקעה (ROI). טכנולוגיית הקישוריות של לייבפרסון מאפשרת לעסקים את היכולת להתחבר בצורה פרואקטיבית ללקוח הנכון בזמן הנכון ודרך הערוץ הנכון בפרק הזמן בו הוא נזקק לעזרה – מה שמוביל לשיפור ערך והנאמנות למותג.
 
לרשימת פתרונות ה- E-Commerce המלאה של  Website Magazine אנא לחצו כאן.
 
Bookmark and Share