Telecom News - סקר שערכה Software AG מעלה: Big-Data, מחשוב ענן וניהול תהליכים עסקיים מניעים את הארגון הדיגיטלי

סקר שערכה Software AG מעלה: Big-Data, מחשוב ענן וניהול תהליכים עסקיים מניעים את הארגון הדיגיטלי

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> סקר שערכה Software AG מעלה: Big-Data, מחשוב ענן וניהול תהליכים עסקיים מניעים את הארגון הדיגיטלי
סקר שערכה Software AG מעלה: Big-Data, מחשוב ענן וניהול תהליכים עסקיים מניעים את הארגון הדיגיטלי
מאת: מערכת Telecom News, 05/03/13Software AG

חברת Software AG פרסמה את תוצאותיו של סקר בנושא אימוץ טכנולוגיות אשר ערכה בקרב לקוחותיה במהלך כנס ProcessWorld 2012 בפלורידה. תוצאות הסקר מראות כי שוק הטכנולוגיה העולמי עומד בפני נקודת מפנה מהותית בשנתיים הקרובות, במהלכה צפוי אימוץ מאסיבי של טכנולוגיות Big-Data, Cloud, Mobile, שיתוף מידע וניהול תהליכים עסקיים.
 
מן הסקר עולה כי האימוץ הסימולטני של טכנולוגיות אלה צפוי לשנות מהותית את הדרך בה ארגונים יעשו עסקים מכיוון שהם יוכלו לשפר את יכולתם לתת מענה מהיר לשינויים בהתנהגות הלקוחות והשוק. 
דגשים מתוצאות הסקר:
  • המשתתפים בכנס ProcessWorld 2012 סברו ששיעור אימוץ טכנולוגיות Big-Data, מחשוב ענן, Mobile ושיתוף מידע יעלה על 20% במהלך 24 החודשים הקרובים
  • שיעור האימוץ של טכנולוגיות לניהול תהליכים עסקיים צפוי להיות גבוה ביותר עם 40% מהנשאלים שענו שהם מתכננים פרויקטים בתחום זה
  • על פי 33% מהנשאלים ניהול Big-Data יונע על ידי הצורך בתובנות עסקיות בזמן אמת ובקבלת החלטות עסקיות במהירות
  • 44% מהנשאלים סברו שאימוץ טכנולוגיות ענן (Cloud) יונע על ידי הטמעת יישומים היברידיים (שילוב של התקנה מקומית וענן)
  • למעלה מ-30% מהנשאלים ענו שטכנולוגיות ענן ו-Mobile יניעו עסקים חדשים
במהלך כנס  ProcessWorld 2012 הכריזה Software AG על גרסאות מתקדמות של פלטפורמות webMethods ו-ARIS לניתוח ולניהול תהליכים עסקיים המשלבים אינטגרציה, Big-Data, מחשוב ענן ו-Mobile.

"הצורך בקבלת החלטות עסקיות מהירות ועדכניות יותר מניע את אימוצן של טכנולוגיות אלה", אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. "אולם על מנת לקבל החלטות עסקיות מושכלות במהירות האפשרית בהסתמך על מידע בזמן אמת וגמישות מואצת מותנים בהטמעת פתרונות לניהול תהליכים עסקיים המאפשרים להטמיע שינויים מהירים בתהליכים בארגון. השוק לא יחכה ולכן באמצעות שילוב של ניהול התהליכים העסקיים עם Big-Data, cloud, Mobile ושיתוף מידע, אנו מספקים לארגונים פלטפורמה חזקה למתן מענה מהיר לתנאי השוק המשתנים".
 
"Software AG רואה בהצלחת ניהול Big Data כאחד מהכוחות אשר עשויים לשנות את המשחק עבור כל אחד מלקוחותיה, ולכן בשנה שעברה היא רכשה את חברת Terracotta, אשר טכנולוגיית ה-Big Data שלה הינה מהנפוצות ביותר המאפשרת את גמישות האפליקציות, הזמינות והביצועים הגבוהים המובטחים. "אנו מזהים שעיבוד נתונים בזיכרון (In-Memory) הוא העתיד", אמר אלראי. "ערכה של השרשרת היא על פי מהירותו של הקישור האיטי ביותר שלה והטכנולוגיה של Terracotta משחררת את לקוחותינו מצווארי הבקבוק של האחסון ושל עיבוד הנתונים באמצעות עיבוד כמויות עצומות של נתונים בזמן אמת ונתונים מאורכבים. כל אלו מאפשרים ללקוחותינו לקבל החלטות עסקיות בצורה מהירה ומושכלת".
Bookmark and Share