Telecom News - Software AG חשפה חבילת מוצרים המסייעת לארגונים דיגיטליים

Software AG חשפה חבילת מוצרים המסייעת לארגונים דיגיטליים

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> Software AG חשפה חבילת מוצרים המסייעת לארגונים דיגיטליים
 CeBIT 2013: חברת  Software AGמאיצה את כוחו של הארגון הדיגיטלי
מאת: מערכת Telecom News, 05/03/13,2030
Software AG
 
Software AG חשפה חבילת מוצרים המסייעת לארגונים דיגיטליים לרתום את ארבעת הטכנולוגיות -Big-Data, Cloud, Mobile ושיתוף מידע חברתי, על מנת להפיק תובנות בזמן אמת למקבלי החלטות.
 
חברת Software AG הציגה בתערוכת CEBIT 2013 אשר נפתחה בהנובר, את חבילת פתרונותיה המעצימים את כוחו של הארגון הדיגיטלי.  Software AG מציגה את חבילת המוצרים המקיפה ביותר בשוק הממנפת את כוח ה-Big-Data, Cloud, Mobile ושיתוף מידע חברתי.
 
Software AG הכריזה על המוצרים הבאים, אשר מסייעים לארגונים דיגיטליים לנצל את ארבעת הטכנולוגיות הללו על מנת לספק תובנות בזמן אמת למקבלי החלטות, אשר הינם אינטגרטיביים בצורה מלאה לתהליכים העסקיים בארגון: 
 
  • בתערוכה הוצגה Terracotta In-Genius – פלטפורמת המידע העסקי מבוססת ה- In-Memory הסקלאבילית הראשונה מסוגה, אשר מאפשרת הפקת תובנות עסקיות ממגוון מקורות Big-Data למגוון ערוצים – אינטרנט, Mobile וקופות רושמות. הפלטפורמה תהיה זמינה  ברבעון השלישי
 
  • פלטפורמת ARIS 9.0 הזמינה כעת ממחישה את כוחו של שיתוף מידע מבוסס ענן, אשר מאפשר למספר רב של מנהלים לשתף פעולה במטרה לטייב את התהליך העסקי
 
  • פלטפורמת webMethods 9.0 – אשר כוללת גם את פתרון ה-ESB (Enterprise Service Bus) הראשון מסוגו המבוסס טכנולוגיית In-Memory, המאפשר ללקוחות החברה לעבד ולשלב מאות מקורות מידע בזמן אמת להגברת הביצועים. הפלטפורמה תהיה זמינה  ברבעון השני.
 
  • בנוסף השיקה Software AG את חבילת פתרונות הניידות שלה לניהול ושילוב יישומי Mobile, ולגישה מאובטחת למידע עסקי קריטי מכל מקום ובכל עת.
 
  • כמו כן, הוצג אבטיפוס של מוצר המשלב בין פתרון Adabas לטכנולוגיית Terracotta ול-Hadoop, אשר מציע ללקוחות החברה יכולות ניתוח של כל משאבי הידע שלהם וראייה של 360 מעלות אודות העסק שלהם ושוק הפעילות שלהם בזמן אמת.    
 
"תעשיית ה-IT עוברת בימים אלה מהפכה אשר השפעתה תהיה מהותית יותר מכל מה שראינו עד כה", אמר קרל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG  "כל ארגון שרוצה לשרוד בזירת התחרות כיום חייב לגבש אסטרטגיה דיגיטלית ייחודית אשר תתבסס על טכנולוגיות Big-Data, Cloud, Mobile ושיתוף מידע. ארגון שידע לנצל מידע בזמן אמת, לשתף מידע, לקבל החלטות מושכלות ולספק מענה לאתגרי השוק באמצעות אוטומציה של תהליכים עסקיים – ייהנה מיתרון תחרותי מהותי בשוק בו הוא פועל". 
Bookmark and Share