Telecom News - עוז עובדי - מנכ"ל חטיבת הטלקום בקבוצת מר

עוז עובדי - מנכ"ל חטיבת הטלקום בקבוצת מר

דף הבית >> מינויים >> עוז עובדי - מנכ"ל חטיבת הטלקום בקבוצת מר
עוז עובדי - מנכ"ל חטיבת הטלקום בקבוצת מר
מאת: מערכת Telecom News, 05/03/13, 22:40עוז עובדי
 
ח. מר תעשיות, המספקת פתרונות Turn Key בתחום התקשורת, הביטחון ושירותי החירום, הודיעה  על מינוי עוז עובדי לתפקיד מנכ"ל חטיבת הטלקום, החל מ-1 במרץ 2013.
 
עוז עובדי  מילא עד היום שורה של תפקידי ניהול ותפעול בתחום הפתרונות ושירותי הטלקום בשוק הבינלאומי. בתפקידו האחרון כיהן עובדי כשלוש שנים כסגן נשיא בכיר ומנהל כללי של חטיבת שירותי הערך המוסף (VAS) בחברת קומברס, במסגרתו היה אחראי על כלל פעילויות השיווק והמכירות, המחקר והפיתוח, והאספקה בחטיבה. לפני תפקידו זה שימש במשך כחמש שנים כסגן נשיא ומנהל תפעול ושירותים כללי באזור אסיה פסיפיק בקומברס, במסגרתו היה אחראי על תפעול פעילות החברה באיזור, כולל פרויקטים, אספקה ותמיכה בלקוחות.  
 
בתפקידו כמנכ"ל חטיבת הטלקום יפעל עובדי ישירות תחת מנכ"ל קבוצת מר, עדי ברוק, ויהיה אחראי על פעילות החברות השונות בחטיבה, כולל חברת מר טלקום, רוטל נטוורקס, או אר טי טק,  ו- TMCS.
 
עובדי (42), בעל תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב, ותואר מוסמך בלימודי הנדסה תעשיה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון.
 
עדי ברוק, מנכ"ל קבוצת מר: "אני שמח על הצטרפותו של עוז עובדי לקבוצת מר. עוז מביא עימו ניסיון, מקצועיות והצלחות רבות מתפקידיו השונים בעבר, ואני בטוח שיחד עם מנהלי החברות בחטיבת הטלקום הוא יצעיד אותה ליצירת תחומי ליבה חדשים במקביל להגדלת נתח השוק המסורתי של החברה, תוך התמקדות ברווחיות החברה ובשביעות רצון לקוחותיה. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש."
 
 
Bookmark and Share