Telecom News - הכרזות וחשיפות בתערוכת הקול סנטר השנתית הענקית ה- 11

הכרזות וחשיפות בתערוכת הקול סנטר השנתית הענקית ה- 11

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> הכרזות וחשיפות בתערוכת הקול סנטר השנתית הענקית ה- 11
בכנס ותערוכת Telco - תערוכת הקול סנטר השנתית ה- 11 מיוזמתה של ליאור לוריה נחשפו הפתרונות והיישומים החדשים ביותר בעולם הטלפוניה העסקית בישראל.
ליאור לוריה
מאת: אבי וייס
06.03.13, 16:00
 
באולמי קסאנדו שבפתח-תקווה התאספו היום (06/03) מעל ל- 700 מומחי תקשורת לאירוע שנתי יוצא דופן, שהתמקד בעולם מוקדי השירות, מה שמכונה ה- (CC (Call/Contact Centers, עליו נדווח בנפרד. המדובר באירוע, שנערך מזה 11 שנה ביוזמתה של ליאור לוריה (בתמונה) בעלת חברת היעוץ במוקדים טלפוניים. באירוע הציגו חברות מכל רחבי הקשת של התחום העסקי בלא פחות מ- 50 דוכנים. כיסוי של כמעט כל החברות העוסקות בתחום פתרונות התקשורת העסקית בישראל.

נציג כאן בקצרה מקצת מההכרזות, שתפסו את תשומת ליבי:

א. חברת הלו-015 (בהנהלה חדשה, פרי שותפות בין רמי לוי וחברת NGN - משה מאיר), הציגה מערכת של שיחות עסקיות זולות יוצאות לחו"ל, כאשר בעת החיוג לחו"ל מקבל השיחה בחו"ל רואה על צג השיחה מספר נכנס מקומי ולא מספר ישראלי. המטרה: להגביר את הסיכויים למענה בחו"ל ולהסתיר (במקרים שנדרש) את הזהות הישראלית, דהיינו: שהשיחה יצאה מישראל. החלפת המספר היוצא נעשית אוטומטית ושקופה למחייג, לפי היעד המחויג. 

ב. Voicenter מקבוצת שטרודל הציגה שלל מערכות חדשות. המרכזית: שירותי טלפוניה עסקית מלאים בענן ושירות CC במחיר של 9.90 ש"ח לחודש לנציג. ללא ספק, המחיר הנמוך ביותר בישראל לעמדת נציג במוקד שירות. Voicenter מדווחת, שיש לה כבר אלפי לקוחות בארץ ובעולם שעברו לענן, במודל של שירות חודשי גמיש, עם שרידות ויתירות שאין (לדבריה) בפתרונות המתחרים. 

ג. תדיראן טלקום דיוווחה על התקנת 30 CC חדשים בישראל בשנה החולפת. בכך, הגיע היקף ה- CC שמתוחזקים על ידה ל- 330, כ- 35% מכלל שוק ה- CC בישראל (!). 

ד. פוקוס טלקום, הציגה, בין היתר, מערכת חדשה לשיחות ועידה בווידיאו, פרי שיתוף שבנתה בין מערכות קצה של Fanvil לבין "המנועים לווידיאו" של חברת 
SURF Communication Solutions הישראלית (מיוקנעם). אחת ההתקנות הראשונות והמעניינות של המערכת החדשה נעשה כיום כ- (POC (Proof Of Concept בבזק, בה הותקנה המערכת על הסיטריקס של בזק לשכבת המנהלים העסקיים של בזק, כולל ממכשיר טלפון שולחני עם מצלמת וידיאו בתוכו על כל שולחן. בנוסף, הוקם חדר ועידות עם מצלמות מתכווננות לדוברים, בעלות של עשירית מול חדרי ועידת וידיאו קיימים, עם יכולות מתקדמות פרי הפיתוחים של Surf. 

ה. בזק הציגה את מערכת הסנטרקס שלה בענן. במקביל, חשפה שלל שירותים ופיתוחים חדשים, שידווחו בנפרד. על מערכת הסנטרקס יושבים כבר (לדברי בזק) כ- 100 אלף שלוחות טלפוניה עסקית. המערכת מבוססת מתג של ברודסופט. בזק הוסיפה במערכת זו את הביזפון, תוכנת לקוח, שניתנת להתקנה על כל מכשיר נייד (טאבלט או סמארטפון), בו מחזיק המכשיר מדבר ומוציא שיחות בכל מקום בעולם במחירי בזק (שיחה מקומית) ועל מספר השלוחה שלו במרכזיית הסנטרקס של בזק. בנוסף, בזק חשפה שת"פ חדש שלה עם חברת וויספין מגבעתיים, להתקנות של מערכות טלפוניה מתקדמות בקוד פתוח בעסקים ברמת ה- SMB וה- SME, פרי פיתוח של וויספין. 

ו. טיקל רשתות הציגה כמה פיתוחים משלה בענן ודיווחה, שהיא (במקביל להוט), רכשה מערכת Billing מחברת Gerasoft והטמיעה אותה במערכותיה, מה ששדרג את היכולות של הפתרונות של הטלפוניה בענן מבית טיקל. לקוחות חדשים לטיקל: טלכלל, דניה סיבוס עם 1,400 שלוחות העוברות כעת לענן.

ז. TNN (מקבוצת רפק) הציגה את הקו החדש של המוצרים מבית גרנדסטרים, שנוסף לקו הקיים של אוויה. הפתרונות מספקים יכולות CC וכל שאר פתרונות הטלפוניה העסקית. השילוב בין פתרונות אוויה לגרנדסטרים מספקים (לדברי TNN) מענה לכל רבדי השוק, מהארגונים הגדולים ועד לעסקים הקטנים ביותר. בנוסף, TNN ממשיכה לתחזק את מתגי ברודסופט אותם התקינה בבזק, סלקום ואורנג', לשירותי VoIP. ברודסופט מספקת בחברות הללו את שירותי Class 5 והמתגים של סונוס, ש- TNN התקינה, מספקים אצלן את שירותי Class 4. 

ח. בזק בינלאומי סיימה התקנה של 1,000 שלוחות לעמדות שירות אצלה בבית, על בסיס המערכת של קוסמוקום (חברה שמרכז הפיתוח שלה ברעננה). המטרה: לספק שירותים לכלל לקוחות בזק בינלאומי על בסיס מערכת מתקדמת ולהוות בסיס להצגת יכולות ללקוחות בזק בינלאומי כדי לבחור במערכת של קוסמוקום. לבזק בינלאומי יש מאות לקוחות בתחום ה- CC והיא מצויה "ראש בראש" מול תדיראן טלקום בפלח שוק זה של טלפוניה עסקית. 

ט. נטקום (מקבוצת מלם תים) דיווחה על שלל התקנות חדשות ובכללן: כלמוביל, כלל ביטוח, שירותי ביטוח לאומית, אוניברסיטת חיפה (מוקד Helpdesk), טבע (מוקד הזמנות). כל הפתרונות הם פרי פיתוחים מקומיים ייחודיים של בית התוכנה של נטקום. פתרונות "כחול לבן" ובעברית. לנטקום שלל פתרונות לעסקים כולל אבטחה, מסרים מאוחדים, מרכזי מחשוב, פתרונות שליטה ובקרה, תקשורת אחודה ועוד.

בנוסף, פגשתי בתערוכה את דידי מסילתי, הבעלים והמנכ"ל של "מרכז הכוכביות הארצי", שמתמודד בימים אלו מול שימוע של משרד התקשורת, שימוע המעוניין לשנות את כל שוק הכוכביות בישראל. לדבריו, חברות התקשורת הגדולות טענו (כפי שהוא עצמו טוען) בפני משרד התקשורת, שההסדרים הקיימים הם הנכונים, ויש צורך ברישום אחד וניהול מרכזי אחד של כל הכוכביות. זה הצורך העסקי של השוק. לדבריו, אין סיכוי למימוש הרפורמה המתוכננת של משרד התקשורת בתחום זה. 
 
Call Center


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות רבות של פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 
 
Bookmark and Share