Telecom News - ירדן מנסה להתחרות בישראל בתחום ה- ICT

ירדן מנסה להתחרות בישראל בתחום ה- ICT

דף הבית >> חדשות >> חדשות מהעולם הערבי >> ירדן מנסה להתחרות בישראל בתחום ה- ICT
MENA ICT FORUM – כנס ה-ICT ותעשיות האינטרנט 2013 נפתח היום בירדן בחסות מלך ירדן
כנס פורום ה- ICT 2013 בירדן
מאת: מערכת Telecom News
06.03.13, 20:00
 
MENA ICT FORUM – כנס ה-ICT ותעשיות האינטרנט 2013 נפתח היום בירדן בחסות מלך ירדן.

הכנס הדו -יומי נערך במרכז הכנסים ע"ש המלך חוסיין בחוף הירדני של ים המלח בתמיכת ארגונים שונים וביניהם USAID האמריקאית. קרן זו יוזמת מענק של 50 מיליון דולרים לתמיכה בתחרותיות של מגזר ה-ICT בירדן ב-5 השנים הבאות, תוך מתן עדיפות לקשרים בין חברות ICT ירדניות לחבררות אמריקאיות.

כנס ה-ICT, שנערך בירדן כל שנתיים-שלוש, אמור לתרום לפיתוח מגזר ה-ICT  בירדן ובאזור והחזון הוא להפוך את ירדן לשחקן משמעותי בשוק ה-ICT העולמי, כחלק מחזון קידום ה-ICT בעולם הערבי.

הכנס כלל הכרזות רבות. להלן קמצוץ מהן:

קבוצת ההשקעות הבינ"ל Oasis500 הכריזה על שותפות עם מיקרוסופט לפיתוח יזמות בירדן והקימה פרום בחסות המלך והרשות לתקשורת הירדנית לפיתוח יוזמות טלקום בעולם הערבי בתמיכת המנהיגים האזוריים. במסגרת ההסכם פותחת מיקרוסופט תכנית בשם MakeIT של חממה לסטארט אפים טכנולוגים וליזמים בירדן.

במסגרת האירוע נחנכה אנציקלופדיה (בשם TAGIPEDIA) מקוונת בערבית ברשת האינטרנט, להפצת מידע מקצועי וכללי וגם על הנעשה בעולם הערבי.

כמו כן, הוכרז על הרחבת פארק התעשיות לסטארט אפים בירדן בשם iPark, שתומך בחב' הזנק בשלבי הגיוס המוקדמים שלהן, כדי שתוכלנה לפתח יוזמות במסגרת החממה, במימון Mena ICT ובחסות המלך הירדני. בפארק כבר משתתפים יותר מ-50 חברות מעולם ה-ICT בתמיכת חברות ICT מובילות בעולם.

 Mena ICTהכריזה על שותפות עם MenaITech לפיתוח מקורות כוח אדם ואפליקציות במסגרת החזון של המלך הירדני, שהוכרז בכנס, להפוך את מגזר ה-ICT למנוע הצמיחה של ירדן.


 
ICT בעולם הערבי
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות רבות של פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 



 
 
Bookmark and Share
+ שלח משוב