Telecom News - אינפיניבנד FDR 56Gb/s של מלאנוקס מאיץ את הדור הבא של מתקני אחסון SQL מקביליים של מיקרוסופט

אינפיניבנד FDR 56Gb/s של מלאנוקס מאיץ את הדור הבא של מתקני אחסון SQL מקביליים של מיקרוסופט

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> אינפיניבנד FDR 56Gb/s של מלאנוקס מאיץ את הדור הבא של מתקני אחסון SQL מקביליים של מיקרוסופט
אינפיניבנד FDR 56Gb/s של מלאנוקס מאיץ את הדור הבא של מתקני אחסון SQL מקביליים של מיקרוסופט
מלאנוקסמאת: מערכת Telecom News, 06/03/13,  21:00
 
אינפיניבנד FDR 56Gb/s של מלאנוקס מאפשר ביצועים טובים יותר תוך כדי הקטנת הוצאות תפעול ומימון.
 
מלאנוקס טכנולוגיות הכריזה כי מתאמי ומתגי החברה בתקשורת אינפיניבנד FDR 56Gb/s מאיצים את הדור הבא של מתקני אחסון Parallel Data Warehouse של שרתי Microsoft’s SQL Server 2012.

אינפיניבנד מאפשר למיקרוסופט לספק רמת ביצועים גבוהה וסקלאביליות לצד הקטנת עלויות המערכת ותפעולה. מבחני בדיקה מוכיחים כי המתקן החדש מאפשר ביצוע שאילתות warehouse של מעל 1,000 טרה בייט מידע בפחות משתי שניות, בהשוואה לדור הקודם שאפשר ביצוע שאילתות של 100 טרה בייט מידע בלבד בשתי דקות.
 
מתקן Parallel Data Warehouse) PDW) של Microsoft SQL Server 2012 מספק ביצועים וסקלאביליות דרך עיבוד מקביל מאסיבי העובר דרך קישור בודד של  אינפיניבנד 56Gb/s. מתקן ה-PDW נעזר בפרוטוקול האחסון Storage Message Block (SMB) המובנה במערכת ההפעלה Windows Servers 2012 על מנת לתמוך בגישה לאחסון על גבי טכנולוגית ה-RDMA של מלאנוקס להאצת גישה לאחסון פי 10.
 
"מתקן Parallel Data Warehouse של Microsoft SQL Server 2012 הינו יישום המיועד לאפשר לארגונים שילוב עם סביבת Big Data אשר יכול להתמודד עם דרישות מורכבות ביותר למידע המחייבות סקלאביליות וביצועים גבוהים", אמר מארק ג'ווט, דירקטור שרתים וכלי שיווק במיקרוסופט. "בעזרת שימוש בחדשנות אחסון ב- Windows Server 2012, הבדיקות שעורכת מלאנוקס מציגות כי פתרונות הקישוריות RDMA שלה יכולים לסייע בהגדלה משמעותית של מהירות הרשת עבור שאילתות data warehouse".
 
"יישומי מרכזי נתונים מודרניים מחייבים ביצועים גבוהים יותר, סקלאביליות וזמינות ומציבים צורך מוגבר על קישוריות השרת והאחסון", אמר גלעד שיינר, סמנכ"ל פיתוח שוק במלאנוקס. "כאשר משתמשים בפתרונות הקישוריות בעזרת אינפיניבנד מבוסס RDMA של מלאנוקס עםWindows Server 2012, לקוחות Microsoft’s SQL Server 2012 PDW ישיגו ביצועי יישומים גבוהים ויתרונות עסקיים"
 
 
למידע נוסף:
הפתרון השלם של מלאנוקס ל- Windows Server 2012 SMB Direct מבוסס RDMA.
פרטים נוספים אודות כרטיסי מתאם, מתגים, תוכנות ניהול, מאיצי תוכנה וכבלים של מלאנוקס בקישוריות אינפיניבנד
Bookmark and Share