Telecom News - webMethods 9.0 של Software AG – פלטפורמת האינטגרציה הראשונה ESB מבוססת Big Data In-Memory

webMethods 9.0 של Software AG – פלטפורמת האינטגרציה הראשונה ESB מבוססת Big Data In-Memory

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> webMethods 9.0 של Software AG – פלטפורמת האינטגרציה הראשונה ESB מבוססת Big Data In-Memory
webMethods 9.0 של Software AGפלטפורמת האינטגרציה הראשונה ESB (Enterprise Service Bus)
מבוססת Big Data In-Memory
מאת: מערכת Telecom News, 06/03/13, 21:20Software AG
 
הגרסה המתקדמת של פלטפורמת אינטגרציה וניהול התהליכים העסקיים webMethods מאפשרת ללקוחות לשלב מחשוב ענן (Cloud), Mobile, Big-Data וטכנולוגיה לשיתוף מידע חברתי באמצעות פלטפורמה אחת – אשר תושק ברבעון השני.
 

חברת Software AG מובילה עולמית בפיתוח פתרונות לניהול תהליכים עסקיים, אינטגרציה ו-Big Data, הודיעה היום כי webMethods 9.0 פלטפורמת אינטגרציה וניהול תהליכים עסקיים, הינה הראשונה בשוק אשר תכלול ESB – Enterprise Service Bus  מבוסס  טכנולוגיית In-Memory, תהיה זמינה בשוק החל מהרבעון השני.  webMethods 9.0 מאפשרת אינטגרציה של Big-Data מכל מקור, אפליקציות מהמיינפריים לענן, ותמיכה במכשירים ניידים.

באמצעות תכונות חדשות אלה מאפשרת פלטפורמת  webMethods 9.0 ללקוחות החברה יתרון תחרותי בשימוש חוזר במערכות הקיימות שלהם, גישה לכמויות עצומות של מידע ואפשרות להפצת המידע הרלוונטי לכל מכשיר. הדבר מאפשר לארגונים להגיב במהירות וביעילות להזדמנויות עסקיות בשוק.

webMethods 9.0 משולבת ב- Terracotta BigMemory שנרכשה לאחרונה על ידי Software AG – טכנולוגיית אחסון מידע In-Memory אשר מאפשרת ניהול, אחסון, גישה בזמן אמת וניתוח מהיר של כמויות עצומות של Big-Data ארגוני בזיכרון המקומי ללא צורך בחומרה ייעודית. Terracotta נמצאת בשימוש של למעלה מ-2 מיליון מפתחים בעולם.

webMethods 9.0 כוללת את מוצר webMethods CloudStreams המרחיב את אסטרטגיית מחשוב הענן של החברה, הדוגלת באינטגרציה בין מוצרים מבוססי ענן במודל תוכנה כשירות (SaaS) לבין מוצרים המותקנים בתחנות הקצה. 

הפלטפורמה כוללת גם את מוצר webMethods Mobile Suite המאפשר לפתח במהירות יישומים ניידים, אשר יאפשרו לעובדים, ללקוחות ולשותפים עסקיים לתקשר עם מערכות הליבה של הארגון, וזאת, בתקני אבטחת מידע הגבוהים ביותר. 

שיתוף מידע חברתי תופס תאוצה בתקופה האחרונה בשל הצורך לתת מענה מהיר לשינויים בזירת התחרות. מוצר webMethods Infostreams המשולב ב- webMethods 9.0מאפשר שיתוף מידע חברתי בזמן אמת והזרמת מידע חיוני לכל השותפים בתהליך – במהירות, מכל מקום ולכל מכשיר. 

את הפלטפורמה משלים מוצר webMethods Active Transfer אשר מפשט את תהליך האוטומציה וניהול של שיתוף קבצי מידע בכל גודל עם השותפים בתהליך. 
Bookmark and Share