Telecom News - מוטורולה סולושנס מציגה: מסופוני Windows Embedded 8 ללקוחות ארגוניים

מוטורולה סולושנס מציגה: מסופוני Windows Embedded 8 ללקוחות ארגוניים

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> מוטורולה סולושנס מציגה: מסופוני Windows Embedded 8 ללקוחות ארגוניים
מוטורולה סולושנס מציגה: מסופוני  Windows Embedded 8 ללקוחות ארגוניים
מאת: מערכת Telecom News, 06/03/13, 21:30מוטורולה סולושנס

המסופונים  מתוצרת מוטורולה סולושינס משלבים אבטחה מוכחת ויכולות ניהול לקוחות מבית מיקרוסופט יחד עם מומחיות המחשוב הנייד של מוטורולה סולושנס.

מוטורולה סולושנס, ספקית מובילה של פתרונות ושירותי תקשורת למשימות קריטיות עבור לקוחות ארגוניים וממשלתיים, הודיעה ​​כי היא מרחיבה את היצע המחשוב הנייד הארגוני שלה עם מכשירים חדשים שנבנו עבור פלטפורמת Microsoft Windows Embedded Handheld 8. מכשירים אלו מביאים טכנולוגיות Windows Phone 8 ללקוחות ארגוניים, ומספקים תוספת חדשנית לפורטפוליו של מוטורולה המבוסס על פלטפורמות Windows Mobile  ו-Windows Embedded Handheld 6.5.

עובדות מרכזיות
מוטורולה ומיקרוסופט הציגו דגמים חדשים של מכשירים ניידים ארגוניים מוקשחים המבוססים על מערכת ההפעלה Windows Embedded Handheld 8 במסגרת כנס NRF שהתקימה בניו יורק באמצע חודש ינואר.

המכשירים החדשים תומכים בפלטפורמת הפיתוח מבוססת HTML5 של מוטורולה סולושנס, RhoElements. RhoElements מסייע ללקוחות ארגוניים לכתוב יישומים שלהם פעם אחת ולהריץ אותם על מגוון מערכות הפעלה. טכנולוגיה זו מסייעת להפחתת הוצאות התפעול על ידי הבטחת פעולתם של כל היישומים גם בדורות הבאים של מערכות ההפעלה והמכשירים.

המשתמשים ירוויחו מערכות מאובטחות ומנוהליות בהתאם לסטנדרטים הארגוניים הבלתי מתפשרים, יחד עם תאימות מלאה ל- Windows phone 8, דבר שיאפשר לארגונים למנף את היישומים הארגוניים של מיקרוסופט כולל Dynamics AX, Lync ואופיס מובייל. עם מכשירי Windows Embedded Handheld 8 מבית מוטורולה סולושינס, משתמשים ייהנו מחוויה רציפה ואינטואיטיבית על פני מכשירים עם מערכות ההפעלה Windows 8, Windows Phone 8 ו-Windows Embedded 8.

עם Windows Embedded Handheld 8 משתמשים ארגוניים יגדילו את פרודוקטיביות פיתוח היישומים ידי באמצעות  גישה ל-API ולתכונות המיוחדות המשולבות במכשירי מוטורולה סולושינס. אותו API זמין ב-Windows Embedded 8 Standard  וגם ב-Windows Embedded 8 Industry, באופן המקל מאוד על הרצת יישום אחיד על מגוון מכשירי מוטורולה סולושינס: מסופונים, mPos ומכשירי Embedded אחרים. 
מסופוני מוטורולה סולושנס
 
Bookmark and Share