Telecom News - פתרונות האבטחה מבוססי הענן של קומטאץ' מנתחים יותר מ-12 מיליארד טרנזקציות מדי יום

פתרונות האבטחה מבוססי הענן של קומטאץ' מנתחים יותר מ-12 מיליארד טרנזקציות מדי יום

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> פתרונות האבטחה מבוססי הענן של קומטאץ' מנתחים יותר מ-12 מיליארד טרנזקציות מדי יום
פתרונות האבטחה מבוססי הענן של קומטאץ' מנתחים יותר מ-12 מיליארד טרנזקציות מדי יום
מאת: מערכת Telecom News, 06/03/13, 21:00
 
החברה מפעילה 12 מרכזי נתונים גלובליים התומכים בשותפיה המספקים אבטחה כשירות (SaaS) היישר מן הענן. 
 
קומטאץ' הודיעה כי מדי יום היא מנתחת יותר מ-12 מיליארד טרנזקציות בקצב של יותר מ-138,000 טרנזקציות לשנייה. קומטאץ' מגינה על כ-350 מיליון משתמשי קצה באמצעות שותפיה, בהם יצרני ציוד מקורי וספקי שירותים.

לנוכח שיעור צמיחה זה, ממשיכה קומטאץ' להרחיב באופן משמעותי את התשתית העולמית שלה, לרבות באמצעות הקמת שלושה מרכזי נתונים חדשים באירופה. כעת מפעילה קומטאץ' 12 מרכזי נתונים המפוזרים בצפון אמריקה, אירופה ואסיה.
 
הרחבת התשתית של קומטאץ' היא חלק מאסטרטגיית צמיחה המתמקדת במתן הגנה מרבית מפני איומים קיימים ועתידיים וכן באספקת פתרונות אבטחה מקיפים וגמישים לשותפיה של קומטאץ', הן יצרני ציוד מקורי (OEM) והן ספקי שירותים. רשת מרכזי הנתונים הצומחת של קומטאץ' משקפת את ההשקעה הניכרת של החברה במפת דרכים של מוצרים ופתרונות, לרבות פתרון האבטחה לאינטרנט במודל "אבטחה כשירות" (SaaS) המתוכנן לצאת לשוק במחצית הראשונה של השנה.
 
"ההרחבה המתמדת של פתרונות הענן שלנו והתשתית המוגדלת מספקים לנו את הגמישות הדרושה בכדי לספק פתרונות רבי עוצמה של אבטחה כשירות לשותפינו יצרני הציוד המקורי וספקי שירותים," אמר ברט ווילסון, סגן נשיא למוצרים בקומטאץ'. "זהו צעד נוסף לקראת אספקת פתרונות אבטחת האינטרנט החדשניים והאמינים ביותר. כל מרכז נתונים נוסף שאנו מקימים מגביר את חוסנו וביצועיו של הענן של קומטאץ'".

קומטאץ' זכתה לאחרונה במדליית הכסף בקטגורית הפתרון הטוב ביותר לאבטחת וניהול דוא"ל וכן במדליית ארד כחברת האבטחה הטובה ביותר של השנה, בעלת הפתרונות הטובים ביותר נגד תוכנות זדוניות, דואר זבל (spam) ווירוסים ובקטגוריית הטכנולוגיה הטובה ביותר של המחר.
 
Bookmark and Share