Telecom News - CA Technologies מינתה את מאיר עמור למנהל הפעילות שלה בישראל

CA Technologies מינתה את מאיר עמור למנהל הפעילות שלה בישראל

דף הבית >> מינויים >> CA Technologies מינתה את מאיר עמור למנהל הפעילות שלה בישראל
Technologies מינתה את מאיר עמור למנהל הפעילות שלה בישראלמאיר עמור CA
מאת: מערכת Telecom News, 07/03/13, 16:00

יכנס לתפקידו החל מ-1 לאפריל 2013.
 
 
חברת CA Technologies הכריזה היום כי מאיר עמור ימונה למנהל הפעילות שלה בישראל. עמור שהצטרף ל- CA Technologies בשנת 1998 מילא מספר תפקידי ניהול מובילים בחברה והאחרון שביניהם כסמנכ"ל בכיר למכירות. עמור מביא 25 שנות נסיון לתפקידו החדש.
 
מאיר עמור ינהל את הפעילות של החברה בשוק הישראלי במתן סיוע ללקוחות החברה בשמירת רמת השירות הגבוהה שלהם כמו גם מתן מענה הולם לדרישות לקוחותיהם בתחומי הענן  והניידות  בנוסף לפתרונות אבטחת המידע, ניהול IT ופרויקטים.
 
"מאיר עמור מביא מנהיגות חזקה ויכולות שיתוף נדירות ", אמר פיירפאולו טאילינטו, סגן נשיא ומנכ"ל CA Technologies לדרום אירופה. "אני שמחים מאוד למנות אדם עם יכולות כמו מאיר למנהל הפעילות בישראל. אני סמוך ובטוח שתחת ניהולו לקוחות וגם שותפים ישגשגו יותר ויוכלו למנף את פתרונות הניהול ואבטחת המידע שלנו. תפקידו כסמנכ"ל מכירת מוצרים במהלך ארבע השנים האחרונות העשיר אותו בידע רחב אודות פתרונות החברה וכיצד ניתן ליישמם בצורה הטובה ביותר לטובת הלקוחות .בנוסף, רכש עמור ידע ונסיון בהפעלת מודלים שונים של עבודה מול מערך השותפים הגדל של CA Technologies."
 
" כבוד גדול הוא להוביל את אחד מצוותי מומחי ה-IT המקצועיים בישראל. אנו שואפים להרחיב את קשרינו עם לקוחותינו ושותפינו ולעזור להם להשיג את יעדיהם העסקיים", אמר עמור.
 
לפני הצטרפותו של עמור ל-CA Technologies, ניהל את השיווק בישראל בחברת סאן מיקרוסיסטמס והיה אחראי לבניית מערך ההפצה של החברה בישראל. לפני כן שימש במספר תפקידי מכירות בדיגיטל ישראל ובסיסטמטיקס ופיתוח תוכנה בתדיראן אלקטרוניקה . עמור שירת כקצין מוערך בממר"ם. 
Bookmark and Share