Telecom News - מוטורולה סולושנס משיקה את MC45 – מסופון לעבודת שטח

מוטורולה סולושנס משיקה את MC45 – מסופון לעבודת שטח

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> מוטורולה סולושנס משיקה את MC45 – מסופון לעבודת שטח
מוטורולה סולושנס משיקה את MC45 – מסופון לעבודת שטח

ה-MC45 עונה על צרכים חדשים של ארגונים למכשירי שטח קטנים ומוקשחים וזולים ומרחיב את פורטפוליו פתרונות ה-WAN של מוטורולה.
מאת: מערכת Telecom News, 11/03/13, 21:00 מוטורולה סולושנס
 
מוטורולה סולושנס, ספקית מובילה של פתרונות ושירותי תקשורת למשימות קריטיות עבור ארגונים ולקוחות ממשלתיים, מכריזה על המסופון החדש MC45 - בקטגוריה חדשה של מכשירים ניידים מוקשחים  וזולים העונים על צרכים של עובדי שטח.

מחירו ומימדיו הקטנים של ה-MC45 עושים אותו אופטימאלי ליישומים מגוונים כגון ניהול קשרי לקוחות (CRM), הזנת הזמנות רכש, ניהול מלאי, הוכחת משלוח  (POD, ניהול הפצה לחנויות (DSD) שליחויות ועוד, ובאמצעותו ניתן להרחיב את היצע הפתרונות הזמינים עבור העסקים הקטנים והבינוניים.
 
נתוני מפתח
המכשיר תוכנן לארגונים בעלי תקציב מוגבל מחד, אבל מעונינים לבצע אוטומציה של תהליכיהם העסקיים בשטח. ה-MC45 הינו אידיאלי עבור אנשי מכירות ואנשי שירות שטח, כמו גם לענפי התחבורה והלוגיסטיקה.

המכשיר המוקשח והארגונומי מציע קישוריות WLAN (802.11 a/b/g) ו-WAN (3.5G HSDPA Voice/Data); צג 3.2 אינצ' לעבודה בתנאים חיצוניים; לוח מקשים אלפא-נומרי וסוללה המתואמת לעבודה במשמרת מלאה.

ה-MC45 משלב תכונות של סורק לייזר בעל ביצועים גבוהים לעבודה אינטנסיבית, מסך מגע המאפשר חתימה דיגיטלית ומצלמת 3.2 מגה פיקסל צבע הקוראת  1D ו-2D ברקוד.

ה-MC45 מצטרף לפורטפוליו פתרונות ה-WAN של מוטורולה הכולל גם את טאבלט ה-ET1 WAN ואת המסופון MC67 EDA.
המכשיר תומך בפלטפורמת הפיתוח RhoMobile Suite המאפשרת פיתוח והרצה של אפליקציות ב-HTML5. עסקים יכולים לפתח במהירות אפליקציות שירוצו בקלות על מגוון מכשירי מוטורולה, בין אם מבוססי אנדרואיד ובין אם מבוססי ווינדוס.

MC45 זמין עם השירות הייחודי של מוטורולה הכולל תכנית כיסוי מקיפה Service from the Start), המספק כיסוי לבלאי רגיל, כמו גם ניזק מקרי לרכיבים פנימיים וחיצוניים, צמצום משמעותי של הוצאות תיקון בלתי צפויות.

תוכניות "Service from the Start" של מוטורולה סולשנס מספקת כיסוי מקיף ל- MC45. ארגונים יכולים להתמקד בעסקיהם ולצמצם את זמני ההשבתה של הציוד בעזרת תיקון מהיר והחלפה במוקדי שירות או שירותי תיקון באתר הלקוח, המוצעים על ידי מוטורולה ושותפיה העסקיים.
Bookmark and Share