Telecom News - ERP חדש לעולם הנייד

ERP חדש לעולם הנייד

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> ERP חדש לעולם הנייד
OneView - מערכת ה- ERP  החדשה של One1 לעולם החדש והנייד, החלה את דרכה דווקא בקיבוצים!
שי אוזון One1
מאת: אבי וייס
13.03.13, 21:00
 
One1ERP היא חטיבת ה- ERP בקבוצת One1, קבוצת ה- IT הצומחת ביותר בישראל (על פי נתוני STKI) והמונה כ- 2,700 עובדים. ל- One1 כ- 1,500 לקוחות מכל מגזרי המשק, מהם כ- 600 לקוחות של תחום ה- ERP. מערכת OneView הושקה רשמית היום (13/03) באירוע רב רושם באיירפורט סיטי בהשתתפות מאות אורחים, אירוע מוצלח ומאורגן למופת.

שי אוזון, מנכ"ל One1 (בתמונה): "היום אנו מגשימים חלום, חלום שהצגנו לפני כשנתיים, את הגרסה החדשה של OneView, גרסה שכולה 'כחול לבן'. 

אנו חיים בעולם של קידמה טכנולוגית וכולנו חווים את המהפכה הטכנולוגית, שנותנת לנו ביטחון בכלים שבעבר היו מאתגרים, מורכבים וקשים לתפעול, ונותנת לנו שקט נפשי. זאת, כי מערכי המידע מספקים היום נתונים בצורה מהימנה ובזמן אמת.

כדי לצאת לדרך החדשה עבדנו בצמוד ללקוחות והבנו מה חסר במערכות ה- ERP, כדי לתת חוויית שימוש ומשתמש יותר טובה. עשינו סקרים ומשובים וקבענו שלושה עקרונות לפיתוח החדש:
1. Science - מערכת מתקדמת בחזית הטכנולוגיה.
2. Craft. שילוב של הניסיון ארוך השנים שלנו עם אבולוציה לגרסה החדשה.
3. Art. החיבור בין הקדמה הטכנולוגית והנסיון, שזה המתודולוגיה של העבודה.

פרוייקט מוצלח בכל עסק הוא כזה רק בגלל השיטה, המתודולוגיה. אנו מתחייבים להמשיך ולפתח את המערכת ולהציג גרסאות חדשות נוספות. אנו ניתן שקט נפשי לכל לקוחותינו במוצר הזה".

רונן בנבניסטי, מנכ"ל חטיבת One1ERP: "לפני כשנתיים הכרזנו, שנגיע למקום אחר ושיש לנו כוונה לפתח מוצר חדש. פעלנו בשני מסלולים במקביל: עשינו סקר לקוחות עם מעל ל- 500 משתתפים, במקביל הקמנו צוותי פיתוח וחשיבה של טובי האנשים שיש לנו, כדי שנדע לאן ללכת. 

אנו מציגים מערכת ידידותית, ממשקי משתמש חדשים, מערכת נוחה, גמישה מהירה, מותאמת לעולם הנייד. זו מערכת שעובדת בענן ומתאימה גם לכל מכשיר סלולר. יש בה יכולות BI מובנות, ריבוי שפות, עזרה מובנית, שדרוג פשוט. הגשמנו את הכל הרצונות. הגרסה המושקת קרויה 13.03 ומושקת ביום 13/03. 

יצרנו פרסונליזציה מלאה של המערכת. כל מסך יהיה מתאים למי שמפעיל אותו. שינוי שדות ומסכים יהיה נתון בידי המשתמש. העברנו את המערכת לענן, כשבענן יש ב- One1 כבר מעל לאלף לקוחות. אוכלוסיית הקיבוצים קיבלה את המערכת ראשונה, עם דגש ששמנו למודל של 'הקיבוץ המתחדש' ולחברים שיש כיום במבנה הקיבוצי החדש.

אנו מציבים Roadmap למערכת, שתלווה אותנו שנים ארוכות. הקמנו פורטל למערכת, שהוא 'מסך על' לכל לקוח ומותאם אישית לכל לקוח. יצרנו מחולל דוחות חדש. נשלב BI חדש שיוכרז בקרוב. המערכת מדברת מלבד בעברית גם באנגלית, צרפתית וספרדית. נוסיף עוד שפות בהמשך הדרך. המערכת עונה לכל הרגולציות שיש בעולם הפיננסי, מתממשקת מלא ל- Office 2013 של מיקרוסופט ויושבת היטב מעל אורקל.

המערכת זמינה על כל רשת ומעל לכל פלטפורמה, כולל בסמארטפונים וטבלטים. עולם המסופונים בארגונים הולך להתחסל.

מנגנון ההרשאות שודרג ותחום אבטחת המידע עבר קפיצת מדרגה, כולל שילוב מוצרי אבטחה חדשים שיש בקבוצה. תזמון וניהול אירועים - BPM שולב באופן מלא במערכת.

אנו לא מספקים מוצר בוסר. קודם התנסינו עם המוצר על עצמנו, על כ- 2,500 עובדים ב- 20 חברות פננסיות בקבוצה עם כ- 1,500 טרנזקציות בשבוע. לאחר מכן, קיבוץ גניגר היה הארגון הראשון, שהתנסה במערכת עם כ- 500 משתמשים. התקנו אחרי כן מערכת מלאה ב- One1Systems ובשבועות הקרובים נעלה מערכת בקיבוץ ניר אליהו, בבית אריזה של חבל מעון ובאמיקיוטיב - מפעל ייצור קרטון בצפון. לאחר מכן נתקין ב: מודי קרמיקה, רמת הכובש, גבעת השלושה, ניר עציון ואצל עוד כ- 15 לקוחות הנמצאים בשלבי התקשרות. עד סוף 2013 נהיה אצל כ- 50 לקוחות עם למעלה מ- 500 משתמשים, שיושבים על המערכת החדשה.

לקוחות, שיגישו בקשות עד 30/04/13, יזכו לשדרוג לא יאוחר מ- Q1 שנת 2014. 

יש לנו שני שותפים אסטרטגיים מרכזיים: אורקל ו- Uniface (מקבוצת Compuware). אנו מעניקים להם היום תעודות הוקרה על השותפות והמסירות ארוכת השנים". 

גילי שלזינגר One1גילי שלזינגר, סמנכ"ל שיווק, One1 (בתמונה): "אנו רצים עם הלקוחות לטווח ארוך. זו הסיבה שמידי שנה מצטרפים אלינו מאות לקוחות חדשים. אנו צריכים להיות גאים, שיש לנו מערכת ישראלית, שכוללת את כל מה שלקוח צריך בעולם ה- ERP: זרוע לוגיסטית, מערכת פיננסית ומערכת תשתית ניהולית.

המודולים, שיש במערכת החדשה, מתאימים לכל סוג של עסק ולכל בעל תפקיד בעסק. בנוסף, המערכת נבנתה כפתרון המתאים לתעשיות ספציפיות והמערכת מתאימה את עצמה לכל ארגון בכל סוג של תעשייה".

במהלך הכנס הוצגו פתרונות רבים, ובין היתר לתחום ה- BCP, תחום ה"המשכיות העסקית" וה"התאוששות מאסון". הפתרונות המרכזיים היו מיבמ וגם מ- CA ARCserve המיוצגת ע"י אבנט תקשורת.

ריבה קנטור, מנהלת שיווק Data ללקוחות עסקיים בזק: "בזק היא החוליה המרכזית והאחרונה בשרידות העסקית. השרידות העסקית יושבת על קווי התקשורת שלנו. שם אנו נמצאים וגם בענן. השנה הצגנו סט רחב של מוצרים לעסקים: Free WiFi, B144, Dual Net (רשת מטרו שנייה ללקוחות העסקיים), Call Protect, ביזנט, שירותי בענן. המעבר לענן נותן יתרונות כלכליים ותפעוליים לכל עסק. כבר שליש מלקוחותינו בחרו לפחות בשירות ענן אחד. במקביל, טיפלנו בסכנות שיש בענן והמערכות שלנו מוגנות.

כל התקשורת שלנו ללקוחות מבוצעת ב- IPVPN, מוצפנת, נפרדת מהרשת הציבורית, עם SLA של 4 תשיעיות, בהתאמה אישית לצרכי כל ארגון. 

הפתרון העסקי החדש נעשה בשת"פ עם One1 שזה ענן ייחודי, למעשה, שני עננים, שהוקצו בבזק לטובת One1, עם חיבורי IPVPN לכל לקוחות One1 עם One Stop Shop. כל השירותים תחת קורת גג אחת וחשבון אחד. הענן החדש הוא כפול, כולל ענן פרטי סגור ויותר מאובטח וענן שני ייעודי ללקוחות. העננים הללו נעשו עם תמחור מיוחד ללקוחות One1, עם יכולת חיבור שלהם לכל השירותים העסקיים הנלווים, דוגמת: IP-סנטרקס, אלחוט עסקי, ניהול WEB, דפי נחיתה לעסק כולל בסלולר, Bcam לתפעול מצלמות בענן עם הקלטות וכל שאר היכולות העסקיות של בזק".

זוהר בריקמן, מנהל ארגונים, בבילון: "חברת One1 מייצגת אותנו בישראל. 1% מכל תעבורת גוגל בעולם מקורה בבבילון. אנו תוכנת התרגום המובילה בעולם. ל- One1 הבאנו מוצר חדש, שנבנה כשכבה מעל למוצר המוכר שלנו: בבילון ארגוני, המנתח טקסט בזמן אמת מבלי להפריע למשתמש ועונה על שאלות, אפילו שלא נשאלות ע"י המשתמש. זאת, ע"י פתיחת חלון של בבילון, המביא מידע מכל מערכות המידע של הארגון. המערכת פועלת במסגרת ה- ERP הארגוני הקיים ומשלבת את היכולות של כלי החיפש שיש בבבילון, ששואב מידע מכל רחבי ה- ERP. כך, עלות חיפוש ושליחת מידע הפכה לאפס, קלה, אינטואיטיבית, שקופה ונגישה לכולם, על כל מכשיר קצה כולל בסלולר".
 
 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות רבות של פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
Bookmark and Share