באירוע השנתי של "דלויט בריטמן אלמגור זהר" אותו הצגנו בהרחבה, בכנס התחזיות והמגמות במגזר הטכנולוגיה, המדיה והתקשורת לשנת 2013, הופיעו חמש חברות הזנק כחברות המבטיחות לשנה הקרובה, כך על פי דבריהן. נציג כאן את הבשורה, שהן מביאות לשוק הישראלי והעולמי.
עופר וילנסקי, מנכ"ל ומייסד Hola: "אנו מציגים אינטרנט מהיר יותר, טוב יותר, שניתן לשנות אותו בתוכנה בלבד, במחשב או בסלולר. אנו מאיצים את האינטרנט פי 10. אין לנו מתחרים בהאצה הזו. השיטה: כל משתמש קצה הופך להיות 'שרת אינטרנט' קטן וחולק את משאביו הפנויים עם חבריו ברשת.
הטכנולוגיה שלנו נקראת P2P Caching והיא מבוססת על Multiple Routs. השירות שלנו הופך את האינטרנט ליותר שיוויוני למשתמשים ועוקף כל חסימה מדינתית או אחרת".
עמית בן דב, מנכ"ל
SiSense: "אנו עוסקים בתחום הביג-דאטה. זה פתרון רדיקלי לשוק הזה. הפתרון מאפשר תובנה עסקית לכל אחד. לא רק למנהלים ולאנליסטים.
המטרה שלנו: להיות מובילי שוק ה- BI בעולם. הטכנולוגיה שבנינו נועדה לאנשים פשוטים שאינם מומחים ל- BI. השירות הזה רץ, כמובן, גם בענן. לחברה שלנו יש כבר מעל ל- 400 לקוחות, שהבינו את הפוטנציאל של הפתרון, תוך שנה וחצי מהיום שעלינו לאוויר. הם כוללים חברות קטנות כגדולות. אני מאמין, שכל אחד יתאהב בפתרון, אחרי שיתנסה בשירות".
אסף גד, סמנכ"ל שיווק ומוצרים,
PointGrab: "אנו משנים את ממשק המשתמש ומעבירים את הכוח לידיים של הלקוחות. זאת, בגישת המחוות - Gestures. זה מתאים לתחומים רבים: מחשבים, קונסולות משחקים, סלולר, טאבלטים וטלוויזיות. הייתרון שלנו: פתרון בתוכנה בלבד. זה יכול לרוץ על כל מוצר קצה, שיש בו מצלמה הכי פשוטה.
ה- SmartTV של סמסונג מכיל את המערכת שלנו. בעולם ה'מציאות הרבודה' - AR, כל ממשק המשתמש יהפוך להיות באמצעות תנועות הידיים. בעתיד, שישתמשו במשקפיים, שיש בהם אינטרנט, זה יהיה ברור, שממשק המשתמש יכול להיות רק בידיים. אנו גם מצויים בכל המכשיירם של פוג'יטסו. נכנסו לאחרונה למוצרים של אייסר, האייר וממש לאחרונה לסמסונג. כ- 10 מיליון מכשירים בעולם כבר מכילים את ממשק המשתמש שלנו".
אבי שדמי, COO, חברת
Screenovate: "אנו מעבירים תוכן מהסמארטפון לטלוויזיה ונותנים ללקוח את היכולת לשלוט בטלוויזיה מהסמארטפון שלו. השירות שלנו קרוי Mobile STB (ממיר טלוויזיה נייד). המטרה: לראות את אותו תוכן על כל מסך, לא חשוב גודלו, לא חשוב הרשת שעליו המסך מחובר.
החוכמה מצויה בסמארטפון, כשהמסכים האחרים רק יציגו את מה שהמסארטפון מציג. כך, כל לקוח סלולר הופך להיות לקוח טלוויזיה, כי הסמארטפון שלו שולט בטלוויזיה. חברת הסלולר הענקית מיפן, NTT DoCoMo יצאה כבר עם השירות שלנו.
אני מאמין, שהסמארטפון 'בלע' ו'יבלע' מכשירים רבים, החל ממצלמות וכלה בשעון. גם את הממיר הביתי - STB הוא 'יבלע'. זה מכשיר נייח ולא משוכלל. הסמארטפון נותן אופציות חדשות ומלהיבות למשתמשים".
יואב וייס, מייסד ומנכ"ל
MobileSpaces: "אנו מספקים פתרון מלא לתופעת ה-
BYOD. אנו פותרים את בעיות האבטחה והשימוש במכשירים ניידים פרטיים ברשתות העסקיות והארגוניות ומונעים דלף מידע - Data Leakage בין הרשת הארגונית הסגורה לבין הרשת הפרטית הפתוחה לעולם האינטרנט.
אני מאמין, שב- 2013 תופעת ה- BYOD תהיה בכל ארגון. היא תהיה תופעה מרכזית בעולם הסלולר הארגוני. עדיין עסקים וארגונים רבים נרתעים מלהרשות BYOD אצלם, כי הם מחפשים הגירה מסודרת ומאובטחת ולא כמו שיש כיום, בצורה לא עקבית ולא בטוחה.
אנו מפרידים בפתרון שלנו בין סביבת האפליקציות הארגוניות לאפליקציות הפרטיות של המשתמש, בלי להפריע לאפליקציות הפרטיות ובלי לאפשר זליגת מידע בין שתי הישויות הללו. אנו, למעשה, בונים סביבת עבודה ארגונית בתוך המכשיר הנייד, סביבה החסומה לאפליקציות הפרטיות של המחזיק במכשיר. הניהול של המערכת הארגונית נעשה בענן ע"י הארגון, בכפוף למדיניות הארגונית ולרמת האבטחה, שנקבעה לכל משתמש קצה. החיבור נעשה ב- VPN, כחלק מהרשת הארגונית המאובטחת".