Telecom News - "חם מהתנור" - חברות הזנק עם רעיונות חדשים

"חם מהתנור" - חברות הזנק עם רעיונות חדשים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> "חם מהתנור" - חברות הזנק עם רעיונות חדשים
"חם מהתנור" - חברות הזנק עם רעיונות חדשים נחשפות במפגש סטארטאפיסטים
אלי ליפשיץ
מאת: אבי וייס
19.03.13, 00:15
 
שלוש חברות הזנק חדשות נחשפו עם רעיונותיהן לעמיתים ולמשקיעים פוטנציאליים במפגש פתוח. הפעם: MyRide Online, CityMap ו- Simpleפון.
 
"הרעיון שלנו הוא להציג רעיונות חדשים לגמרי בפני משקיעים פוטנציאליים ויזמים ותיקים ולקבל מהם משוב מידי לגבי היוזמות החדשות שלהם", מדווח שחר פיטרו, יזם הפורום לסטארט-אפים Pitch Practice, שהתכנס ביום 14/03/13. "יש ליזם 2 פורמטים להצגה: 5 דקות או 10 דקות. זאת, בסגנון TechCrunch (5 דקות) או Investors (10 דקות). בסיומן, הוא מקבל משוב מידי מהמשתתפים. זמני המשוב גם הם במבנה זמנים הדוק ומוגדר. לאחר מכן, יש ליזם הזדמנות להשמיע את המסר שלו במשך 30 שניות (Elevator Pitch) ולקבל משוב של 7 דקות. בכל מפגש אנו מציגים רק 3 חברות הזנק חדשות, כדי שהמשוב והדו-שיח יהיו פוריים ותורמים ליזם. אנו נפגשים במתכונת הו כבר פעם רביעית, הפעם בחסות מועדון גוגל בת"א".
 
1. פיליפ שניידר(Philip Schneider)  יזם MyRide Online: "אני סטודנט מגרמניה ועוסק כרגע בתחום הפארקים וגני השעשועים הגדולים בעולם. מהניסיון ומההתנסות, שכבר עברתי, מעטים זוכרים מה יש בפרסומת של גופים גדולים כאלה לציבור הרחב. קשה להוכיח ROI בפרסומות הללו וקשה למדוד כמה הושפעו מהמודעות ורכשו כרטיסי כניסה לפארק השעשועים בעקבות המודעות, בין בשלטי חוצות ובין בכל דרך פרסומית. גם קשה להעביר מסר של חוויה, שיש למשתמשים בפארקים ובמתקני השעשועים, באינטרנט ובצורת מודעות.
 
הפתרון שלי מביא לתוצאות בדרך חלופית, בצילומי וידיאו של המשתתפים והמשתמשים במתקני הפארק בזמן אמת. אני מחבר מצלמה (גרסה ראשונה לאנדרואיד כבר רצה) על המתקן עצמו, מול המשתמש במתקן, ומצלמת הסלולר מצלמת את המשתמש וחוויותיו בזמן שהוא, למשל, משתמש ברכבת הרים או בכל מתקן שעשועים אחר. בסיום השימוש במתקן, המשתמש ניגש לעמדת הצפייה בה הוא יכול להחליט אם הוא שולח את הסרטון שצולם אליו (לעצמו), לחבריו או מעלה אותו לרשת חברתית דוגמת הפייסבוק. יש לכך אפקט ויראלי מאוד חזק. החברים רוצים להתנסות בחוויה הזו גם כן, והם רוכשים כרטיסים לפארק. אפשר לעשות את השיטה הזו בכל מקום, שבו צעירים וגם לא צעירים מבלים. למנהלי הפארק יש כאן כלי אדיר לפרסום ויראלי, שמופץ ע"י המשמשים עצמם. זה טוב יותר מפרסומת בטלוויזיה או בעיתון. המשתמשים בפארק הופכים להיות השגרירים שלו ולמקדמי מכירות שלו. מזה בנוי גם המודל העסקי שלי. אני כעת מחפש השקעה של כ- 100 אלף ₪ כדי לממש את המיזם". למשקיע או משקיעים המעוניינים להשקיע במיזם זה, ניתן לפנות כאן.
 
2. אלי ליבשיץ (בתמונה למעלה), יזם CityMap: "אני מציג כלי לסוחרים הקטנים ובעלי העסקים, שלא יודעים עליהם, לא יודעים מה הם מציעים והיכן הם. זה קודם כל כלי חברתי, שמבוסס על זיהוי מקום של מחפש המידע. זה לא כלי השוואות, אלא כלי להנגשת הסוחרים וספקי השירותים לציבור הרחב, דרך כל מכשיר קצה ובמיוחד דרך הסלולר.
 
זה שונה לחלוטין מ- ZAP, דפי-זהב או Wix. זו פלטפורמת ענן לעסקים, לבניית קהילה, לחבר בין עסקים לבין מחפשי מידע לפי המיקום שלהם. המערכת נמצאת כרגע בבטא ואני מוכן לשתף עוד בעלי עסקים שרוצים להצטרף, ללא כל עלות, למערכת.
 
המערכת מספקת מידע עירוני מועשר למשתמשים בה. במערכת סיטי-מאפ משתמש יוכל לחפש מוצרים ועסקים בעיר, על בסיס מיקום, תגובות ודירוג חברתי".
 
3. אמיר אלון, יזם ומנכ"ל מיזם Simpleפון, שנמצא כרגע "מתחת לרדאר" (Stealth Mode) ולכן לא אוכל לחשוף אותו כאן באתר. מדובר במיזם בעולם הסלולר הממוקד באוכלוסיות מעניינות ורחבות, עם פוטנציאל מאוד משמעותי להצלחה, עם מגוון שירותים חדשים של היזם, שעד כה לא קיימים בעולם הסלולר. בקרוב, נספק פרטים נוספים על מיזם מעניין זה.
 
חברות הזנק
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר כאלף (!) פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 



 
 
Bookmark and Share