Telecom News - דנה מנדל-נדלר מונתה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה הפיננסית של חברת שירותי ה-IT הגלובלייםTCS ישראל

דנה מנדל-נדלר מונתה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה הפיננסית של חברת שירותי ה-IT הגלובלייםTCS ישראל

דף הבית >> מינויים >> דנה מנדל-נדלר מונתה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה הפיננסית של חברת שירותי ה-IT הגלובלייםTCS ישראל
דנה מנדל-נדלר מונתה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה הפיננסית של  חברת שירותי ה-IT הגלובלייםTCS  ישראל
 מאת: מערכת Telecom News, 17.3.13, 22:00דנה מנדל-נדלר

דנה מנדל-נדלר, 46, מונתה לתפקיד סמנכ"ל החטיבה הפיננסית בחברת TCS ישראל, הסניף הישראלי של חברת שירותי ה-IT  הגלובלית Tata Consultancy Services - TCS. במסגרת תפקידה תהיה דנה אחראית  על הפעילות של  החטיבה הפיננסית בכל הקשור  למכירות, ניהול קשרי הלקוחות והדליברי. דנה תדווח ישירות לאיל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל.
 
החטיבה הפיננסית של TCS העולמית היא החטיבה המובילה בחברה שאחראית לכ- 45% מהכנסותיה ,כ- 6 מילארד דולר. על לקוחות  החטיבה נמנים חברות הביטוח והבנקים המובילים בעולם כגון  CITY , BOAAIG ועוד.
 
בין המשימות המרכזיות של דנה  במסגרת התפקיד יהיה לבסס את מעמדה של החטיבה הפיננסית בישראל בהתאם למעמדה בעולם בפעילות ושירותים לחברות בתחום פיתוח, הסבה ותחזוקה של מערכות מידע , מובייל, Big Data ויישום חבילות תוכנה מבית TCS ו-BPO (Business Process Outsourcing).
  
דנה מביאה עימה ניסיון עשיר ונרחב בתעשיית ה-IT והתוכנה. היא פיתחה וניהלה במשך 6 שנים את עסקי התוכנה של חברת Sun Microsystems בישראל. קודם לכן ניהלה את מערך הPre-sale- של מערכת ה-ERP ב-Oracle  ישראל ועסקה בתחום החשבונאות במשרד רואה חשבון אלמגור ושות' (כיום דלוייט ברייטמן אלמגור זהר).
 
דנה בוגרת ממר"ם ובנוסף בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, חשבונאות ומימון של המכללה למינהל בתל אביב.
 
Bookmark and Share