Telecom News - תכירו את ההתמכרות הבאה שלכם: אפליקציית StoryMania

תכירו את ההתמכרות הבאה שלכם: אפליקציית StoryMania

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> תכירו את ההתמכרות הבאה שלכם: אפליקציית StoryMania
תכירו את ההתמכרות הבאה שלכם: אפליקציית StoryMania
מאת: מערכת Telecom News, 18.03.13, 22:00

אפליקציית StoryMania היא אפליקציה ישראלית חדשה בחינם, שהושקה לאחרונה לאייפון ולאנדרואיד בה הגולשים כותבים יחד סיפור בהמשכים. כל משתמש רואה את הפסקה האחרונה במשחק, מה שמוביל לסיפור מוטרף שמורכב מאסוציאציות של משתמשים מכל העולם.

אתם בוודאי זוכרים את המשחק שכיכב בילדותנו: על חתיכת דף כתבתם משפט אחד, קיפלתם והעברתם לחבר שישב לידכם. בסוף השיעור ישבתם כולכם וקראתם ברצף את הסיפור המלא וצחקתם עד כאב בטן. אפליקציית StoryMania מחזירה לכם את אותה הנאה במשחק חדש שיאפשר לכם ליצור סיפורים בשיתוף עם חברים שלכם או משתמשים מכל העולם.

האפליקציה מאפשרת לשני שחקנים ומעלה ליצור סיפור כשכל אחד בתורו כותב משפט והבא אחריו רואה רק את החלק שכתב קודמו למשחק. בסיום הסבב יוצא סיפור משעשע שאותו ניתן לשתף בפרופיל הפייסבוק. המשחק הוא בינלאומי ומכיל סיפורים בעברית, אנגלית וכל שפה אחרת. ניתן לבחור מספר גרסאות ליצירת סיפור: סגור (מאפשר לראות רק את המשפט האחרון), פתוח (מאפשר לראות את כל מה שנכתב עד כה), פרטי (למוזמנים בלבד) וציבורי (מאפשר לכל אחד להצטרף ולפרסם בפייסבוק).

יוצרת האפליקציה היא רות נחום, כלכלנית בת 52, שעד לפני שמונה חודשים לא ידעה מה זו אפליקציה, ורק בשלבי הפיתוח רכשה לעצמה סמארטפון.

גרסת איפון.
גרסת אנדרואיד.
תמונות מסך:
יצירת סיפור
תהליך יצירת סיפור
Bookmark and Share