Telecom News - רכבת ישראל השיקה אפליקציה בחינם לסמארטפונים

רכבת ישראל השיקה אפליקציה בחינם לסמארטפונים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> רכבת ישראל השיקה אפליקציה בחינם לסמארטפונים
רכבת ישראל השיקה אפליקציה בחינם לסמארטפונים
מאת: חיים חביב, 19.03.13, 18:30אתר הרכבת בסלולר
 
רוצים לנמנם במהלך הנסיעה ברכבת בלא להחמיץ תחנה? אפליקציה חדשה של רכבת ישראל תעיר אתכם בתחנת היעד וגם תסייע לכם לאתר חברים לנסיעה.
 
 
רכבת ישראל, בשת"פ עם חברת Moblin, הכריזה על אפליקציה חדשה לסמארטפונים, המשלבת תכנון נסיעה מתקדם עם שלל ערוצי מידע, בידור ופנאי. האפליקציה זמינה לבעלי אייפון ואנדרואיד וניתנת להורדה גם בעזרת QR בתחנות הרכבות ובאתר האינטרנט של רכבת ישראל. האפליקציה תורמת לשיפור חוויית הנסיעה ועל כן צפויים בעתיד פיתוחים נוספים.
 
מה כוללת האפליקציה?
 
לוח זמנים הכולל תכנון מסלול נסיעה והחלפת רכבות במקרה הצורך. הניווט בפונקציה זו ובחירת תחנות המוצא והיעד ניתנים לביצוע על ידי גלילה של רשימת התחנות או על ידי סימון התחנות על גבי מפת קווי הרכבת, בצורה הפשוטה והמהירה ביותר.

שעון מעורר שיעיר אתכם לפני ההגעה לתחנה במנגינה נעימה ורטט. השעון המבוסס על רשת המפות של רכבת ישראל, מזהה את מיקום תחנת היעד כקילומטר לפני ההגעה ומתחיל לצלצל.

'פסים אישיים' - אפליקציית הפייסבוק של הרכבת מאפשר לנוסעים לאתר חברים לנסיעה, על פי העדפות אישיות ועל פי המידע הקיים עליהם בחשבון הפייסבוק. בין השאר, ניתן להגדיר את החיפוש למציאת שותפים לנסיעה ברכב משותף אל\מ תחנת הרכבת או מציאת חברים בנושאי שיחה משותפים.

מחשבון תעריפי נסיעה.

הסטוריית חיפושים.

מבזקי חדשות מהארץ והעולם.

חדשות הרכבת ועדכונים בלוחות זמנים ובתעריפים.

התאמה לשפה האנגלית.

הורדה  בחינם לאנדרואיד - כאן.

הורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון - כאן.

הורדה בחינם לווינדוספון - כאן.

 
תמונות מסך:
תחנת הרכבת
דף הבית רכבת ישראל
Bookmark and Share