Telecom News - אפשרות נוספת לחיסכון בהוצאות התקשורת במהלך החופשה בחו"ל

אפשרות נוספת לחיסכון בהוצאות התקשורת במהלך החופשה בחו"ל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> אפשרות נוספת לחיסכון בהוצאות התקשורת במהלך החופשה בחו"ל
אפשרות נוספת לחיסכון בהוצאות התקשורת במהלך החופשה בחו"ל
מאת: מערכת Telecom News, 19.03.13, 19:00בזק Bphone
 
בזק מציעה ללקוחותיה חיסכון של עשרות אחוזים בעלויות התקשורת מחו"ל באמצעות אפליקציה חינמית.
 1. באמצעות אפליקציית ה- Bphone ייהנו לקוחות בזק משיחות בעלות שיחה מקומית והודעותSMS  בחינם בכל מיקום בעולם.
2. בנוסף מציעה בזק לגבות ולשתף קבצי מולטימדיה מכל מקום ומכל מכשיר באמצעות התקנת אפליקציית .Bezeq free cloud 

תקופת החגים ידועה כתקופה מרובת טיולים בחו"ל. במדור "חדשות צרכנות" הבאנו מספר רב של אפשרויות חיסכון בהוצאות התקשורת בעת הנסיעה לחו"ל.
 
על אף מגוון המסלולים והמבצעים המוצעים על ידי חברות הסלולר, חיוג מהנייד לארץ עדיין מסתכם בהוצאה לא זולה. באמצעות התקנת האפליקציה של בזק על הסמאטרפון, הטאבלט או המחשב הנייד, אפליקציית Bphone מאפשרת ללקוחות קו הטלפון של בזק לחייג מכל מקום בעולם בו יש חיבור לאינטרנט אלחוטי (WiFi) בתעריפי בזק בישראל, ובהתאם למסלול השיחות הקיים על קו הבזק הביתי. מדובר בחיסכון של עשרות אחוזים בעלויות התקשורת מחו"ל.
 
האפליקציה נוחה מאוד לשימוש ומאפשרת גישה אוטומטית לרשימת אנשי הקשר שבמכשיר וכן ניהול יומן שיחות. כמו כן, ניתן לשלוח באמצעות Bphone הודעות SMS בחינם וללא הגבלה ולכל יעד סלולרי בישראל (גם למכשירים ללא אפליקציית Bphone), כאשר הורדת האפליקציה הינה בחינם ואינה כרוכה בדמי התקנה ובתשלום חודשי קבוע.
 
מאחר שמדובר למעשה בשלוחה של קו הטלפון הביתי הנושאת את מספר הטלפון שבבית, גם כאשר אנחנו נמצאים בחו"ל, ה- Bphone מאפשר לנו לקבל את השיחות המגיעות הביתה כך שבמידה ואין מענה בבית לאחר 4 צלצולים, תעבור השיחה אוטומטית לשלוחת ה- Bphone והלקוח יוכל לקבל את השיחה בכל מקום.
 
במקביל לחיסכון בעלויות השיחות, מציעה בזק ללקוחותיה  שירות חינמי ייחודי נוסף "Bezeq free Cloud", באמצעותו ניתן ליהנות עוד בזמן הטיול בחו"ל מגיבוי ושיתוף של תמונות, וידאו, מוזיקה, מסמכים, קבצי מולטימדיה ועוד, מכל מקום ומכל מכשיר, כך שהנמצאים בבית יכולים להתעדכן בנפלאות הטיול בזמן אמת. באמצעות השירות ניתן ליהנות גם מהקבצים השמורים במחשב הביתי בכל מיקום בעולם על גבי כל מכשיר, ללא צורך באמצעי אחסון ניידים ששימשו אותנו עד היום. מעכשיו אין צורך להיות מודאגים שהתמונות יימחקו, כרטיס הזיכרון ייאבד או הסמארטפון המכיל את התמונות היקרות ייגנב, כל התמונות יגובו אוטומטית בשרת אחסון מאובטח של בזק ואפשר להמשיך לטייל בראש שקט.
 
שירות הענן של בזק הוא הראשון בעולם ללא הגבלת נפח ((Unlimited ובשפה העברית והוא כולל יכולות מתקדמות המאפשרות גיבוי אוטומטי של ספריות נבחרות על גבי המחשב, לנוחיות השימוש, בזק הקימה פורטל אישי המאפשר צפייה בחומרים שגובו בענן ושיתוף קל ונוח בשלל תצורות, כולל ברשתות חברתיות.
 
אל השירות נוספת גם אפליקציה ייעודית לסמארטפונים ולטאבלטים (אנדרואיד ו-IOS ) המאפשרת לגבות את המידע מההתקן ישירות ובאופן אוטומטי לענן וכמו כן להזרים את אותם הקבצים מהענן אל הטלפון הנייד, לצפייה ושידור איכותי מכל מקום ובכל בזמן. על מנת שלא לפגוע בחיבור האינטרנט הסלולרי (G3) יתבצע שירות הגיבוי האוטומטי רק בעת חיבור לרשת הWiFi..
 
ניתן להצטרף לשירות בשלושה אופנים: באמצעות אתר בזק, באמצעות אפליקציה ייעודית או מול נציג שירות לקוחות, כאשר הפעלת השירות מתבצעת בקלות ובמהירות על ידי התקנה עצמאית על גבי מחשב הלקוח, המאפשרת לו לגבות באופן פשוט ספריות נבחרות מהמחשב ובנוסף, לנהל את תיבת האחסון הפרטית בפורטל אישי. כמו כן, ניתן לשתף את הקבצים בקלות ובנוחות בשלל תצורות- באמצעות תיבת המייל, Facebook, Twiter, Google+  ועוד.
Bookmark and Share