Telecom News - מלאנוקס ממנה את קווין דירלינג וגלעד שיינר לסמנכ"לי שיווק

מלאנוקס ממנה את קווין דירלינג וגלעד שיינר לסמנכ"לי שיווק

דף הבית >> מינויים >> מלאנוקס ממנה את קווין דירלינג וגלעד שיינר לסמנכ"לי שיווק
מלאנוקס ממנה את קווין דירלינג וגלעד שיינר לסמנכי שיווק
מאת: מערכת  Telecom News 19.03.13, 22:00גלעד שיינר

מלאנוקס טכנולוגיות הודיעה על מינויו של קווין דירלינג ועל קידומו של גלעד שיינר (בתמונה) לתפקידי סמנכ"לי שיווק בחברה. דירלינג ושיינר יהיו אחראיים על הובלת הפיתוח וניהול מוצרים חדשים, הרחבת הפעילות לשווקים חדשים, השקת מוצרים ויצירת ביקושים בשוק, וכן פיתוח והוצאה אל הפועל של תכניות לקידום המותג מלאנוקס. מר דירלינג ומר שיינר ידווחו לאיל ולדמן, נשיא, מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של מלאנוקס.
 
"אני שמח מאד למנות את קווין וגלעד כסמנכ"לי השיווק. אני נרגש לרגל חזרתו של קווין, שהיה העובד השני של מלאנוקס בארה"ב, אל החברה שהיה שותף בבנייתה ובהקמתה", אמר איל וולדמן, נשיא, מנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של מלאנוקס. "קווין וגלעד יובילו את פעילויות השיווק שלנו בעת שאנו מתמקדים בבניית וחיזוק המותג מלאנוקס, יהיו אחראים על זיהוי וניצול הזדמנויות עסקיות בשווקים, ופיתוח מוצרים המרחיבים את יכולותינו בשווקי המחשוב עתיר הביצועים, Web 2.0, ענן, מסדי נתונים, מרכזי נתונים ואחסון. אני מאחל לקווין ולגלעד הצלחה בתפקידיהם החדשים".
 
קווין דירלינג הינו מנהל טכנולוגי עולמי אשר הוביל את הפעילויות הטכנולוגיות והשיווקיות במסגרת חברות טכנולוגיה מצליחות המתמחות בפיתוח מוצרים פורצי דרך עבור שווקי מנועי החיפוש, מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים, אחסון, תקשורת אלחוטית, וידאו  ו-VoIP. לפני כן, שימש מר דירלינג כארכיטקט ראשי בסילבר ספרינג נטוורקס. בין השנים 2005 ל- 2007 שימש כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בספאנס לוג'יק. בין השנים 1999 ל- 2005 שימש מר דירלינג כסמנכ"ל שיווק מוצרים במלאנוקס. דירלינג תרם לפיתוח מספר תקנים טכנולוגיים באמצעות ארגונים, כולל ה- InfiniBand Trade Association וה-  PCI Industrial Manufacturing Group. דירלינג מחזיק בלמעלה מ-20 פטנטים ובעל תרומה גם כמחבר של מסמך מקצועי בנושא BiCmos design. מר דילינג הוא בעל תואר BA בפיזיקה של מצב מוצק מאוניברסיטת ברקלי, קליפורניה.
 
גלעד שיינר שימש במספר תפקידי ניהול מאז הצטרפותו למלאנוקס. בתפקידו האחרון שימש מר שיינר כסמנכ"ל פיתוח שווקים – בתקופה שבין פברואר 2012 למרץ 2013. מר שיינר הצטרף למלאנוקס ב-2001 כמהנדס פיתוח ואחר כך ניהל והוביל את פיתוחם של מספר מוצרי חומרה ותוכנה. בהמשך, בין השנים 2005 ל-2012, שימש מר שיינר במספר תפקידי ניהול בכירים בתחום השיווק. גלעד שיינר הינו בוגר תואר שני (2001, בהצטיינות) וראשון (1998, בהצטיינות) בהנדסת חשמל מהטכניון. הוא מחזיק במספר פטנטים בתחום רשתות תקשורת מהירות ותרם לפיתוחם של תקניPCISIG : ה- PCI-X וה- PCIe. מר שיינר היה ממקימי הועדה המייעצת למחשוב על (HPC Advisory Council) ומכהן כיושב ראשה משנת 2008.
 
Bookmark and Share