Telecom News - הקץ לעלויות הפנטסטיות של תחזוקת תוכנות סאפ ואורקל

הקץ לעלויות הפנטסטיות של תחזוקת תוכנות סאפ ואורקל

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> הקץ לעלויות הפנטסטיות של תחזוקת תוכנות סאפ ואורקל
חברת Rimini Street  מכריזה על קץ העידן של תחזוקת תוכנה במחיר מלא! 
מאת: מערכת Telecom News, 23.03.13, 19:30Rimini Street

הצלחת התמיכה מצד שלישי מאפשרת ללקוחות של SAP ו- Oracle לנהל עם ספקיות התוכנה משא ומתן על הנחות, או לחסוך עוד יותר ולעבור לתמיכה מצד שלישי. הסוף להפקעות המחירים בעולם התוכנה הארגונית.
 

חברת Rimini Street, ספקית של תחזוקה ותמיכה מצד שלישי לתוכנות ארגוניות, ובכלל זה תוכנות של SAP AG -  SAP ותוכנות של תאגיד אורקל - Siebel , PeopleSoft , JD Edwards , E-Business Suite Oracle Database  ו-Hyperion, הכריזה על נקודת מפנה בשוק של התחזוקה השנתית. מדוח מחקר חדש שפרסמה פירמת אנליסטים עולה כי לקוחות נבונים אינם משלמים עוד לחברות הענקיותOracle או SAP  מחיר מלא תמורת התחזוקה השנתית. במקום זאת, חברות מובילות בשוק וחברות שממהרות לחקות אותן מנהלות משא ומתן על הנחות בדמי התחזוקה שלOracle  ו-SAP, או עוברות לתמיכה בתוכנה מצד שלישי ונהנות מחיסכון רב עוד יותר, מתפקודים חדשניים ומשירות גמיש. אגב, לאחרונה החברה דיווחה על עלייה משמעותית של מכירות ורכישת לקוחות חדשים לשירותיה באזור EMEA.

אימוץ נרחב של תמיכה מצד שלישי מחולל מהפכה בשוק התחזוקה של Oracle   ו- SAP 
תמיכה מצד שלישי זוכה לאימוץ נרחב ונהנית מרקורד מוכח וממושך של הצלחה ולקוחות מרוצים. בחברת Rimini Street, שרשמה 11 רבעונים רצופים של צמיחה, צברה הזמנות ומכירות של יותר מחצי מיליארד דולרים ומשרתת קרוב ל-600 לקוחות מסחריים וממשלתיים ברחבי העולם - ובכלל זה 69 מבין החברות ברשימת Fortune 500 ו-15 מבין התאגידים הגדולים ברשימת Global 100  - מאמינים כי המעבר לתמיכה מצד שלישי הגיע לשלב של נקודת מפנה בשוק.

המיזוגים בשוק של התוכנה הארגונית אפשרו בעבר לחברות Oracle   ו- SAP להכתיב מדיניות תחזוקה ומחירים, על פי דוח שפרסמה לא מכבר פירמת האנליסטים הבלתי תלויה Constellation Research תחת הכותרת The Positive Pricing Impact of Third Party Maintenance for Oracle and SAP Customers (ההשפעה החיובית של תחזוקה מצד שלישי על המחירים ללקוחות Oracle   ו- SAP1. כתוצאה מכך, מרבית הלקוחות שהשיבו לסקר נעזרים כיום בהצעות תמיכה תחרותיות מצד שלישי כמנוף להשגת יתרון במשא ומתן השנתי על הסכמי התחזוקה עםOracle   ו- SAP, כפי שעולה מתוצאות הסקר של 2Constellation Research.

"כל מנהל כספים ראשי, מנהל מיחשוב ראשי ומנהל רכש חייבים להפעיל שיקול דעת ולבחון את אפשרויות התחזוקה מצד שלישי לפני שהוא מתחיל לנהל משא ומתן על הסכם חדש או מתכנן אסטרטגיית יישומים. על הארגונים לפחות לבקש הצעה תחרותית מספקית תחזוקה מצד שלישי" אמר אר. "ריי" וואנג, אנליסט ראשי ב- Constellation Research ומנכ"ל הפירמה. "אם לא בוחנים את האפשרות האסטרטגית הזו, עלולים לשלם יותר לספקיות הקיימות ולקבל תמורה נמוכה יותר".

בעקבות העניין הגובר באפשרויות התמיכה מצד שלישי, מציעים ב- Rimini Street ללקוחותOracle  ו- SAP דרך קלה מאי פעם לקבל הצעה תחרותית. לקוחותOracle  ו- SAP יכולים למלא טופס מקוון פשוט בכתובת כאן, או להתקשר לחברה, ולקבל תוך שני ימי עבודה לכל היותר הצעה תחרותית. אפילו אם אחד הלקוחות שיחליט לבחון את התמיכה של Rimini Street יגיע למסקנה שאפשרות זו אינה מתאימה לו כרגע, עדיין הוא יוכל להשתמש בהצעה של Rimini Street כבמנוף לקבלת המחיר ותנאי השירות הטובים ביותר מהחברות Oracle   ו- SAP. בכל אחת מהאפשרויות, הלקוח מרוויח.

Oracle ו- SAP מציעות הנחות על דמי התחזוקה
עוד עולה מהמחקר של Constellation Research שהלקוחות של סאפ ואורקל מקבלים הנחות בדמי התחזוקה3. כך מתברר מהתשובות לסקר של קרוב ל-200 בעלי רישיונות. במחקר נמצא כי לקוחות שמשתמשים בהצעות תחרותיות כבמנוף במשא ומתן השנתי על דמי התחזוקה עם Oracle ו-  SAP זוכים להנחות בשיעור ממוצע של 13.7 אחוזים4

גם ב- Cowen and Company, בנק השקעות ידוע ופירמה למחקר וייעוץ, מדווחים על הנחות במחקר שערכו על SAP : "לאחרונה שוחחנו עם מספר לקוחות גדולים של SAP שקיבלו הנחות של כ-50 אחוזים, כשחידשו את הסכמי התחזוקה5".

הצעות תחרותיות מסייעות ללקוחות שמנהלים משא ומתן להשיג את העסקה הטובה ביותר
הצעה תחרותית לתמיכה שנתית יכולה להעניק ללקוחות מנוף במשא ומתן עםOracle   ו- SAP על הסכמי תחזוקה טובים יותר. בדוח של Constellation Research נמצא כי יותר מ-60 אחוזים מהלקוחות שהשיבו לסקר מאמינים כי הצעה תחרותית לתמיכה מצד שלישי משפרת את מעמדם ומעניקה להם מנוף במשא ומתן עם Oracle ו- SAP 6. בנוסף לכך, ב-72 אחוזים מהחברות שקיבלו הצעה לתמיכה מצד שלישי והשתמשו בה דיווחו כי נהנו מיתרון במשא ומתן על ההסכם עם Oracle  או SAP7.

חברת Rimini Street  מסייעת ללקוחות להרוויח - כך או אחרת
דמי התמיכה והתחזוקה שגובות הספקיות מוסיפים לעלות, למרות שעלות התחזוקה של גרסאות התוכנה יורדת ככל שהגרסה מבשילה8,9. חברת Rimini Street   מציעה (לדבריה) דרך קלה לקבל הצעה תחרותית, על מנת להבטיח שהלקוחות ייהנו מחופש בחירה בין מגוון תוכניות תמיכה שנותנות מענה לצרכים שונים. בעלי רישיונות התוכנה של Oracle  ו- SAP יכולים להשתמש בהצעת התמיכה של Rimini Street   כדי לנהל עם Oracle  ו- SAP משא ומתן על המחיר הטוב ביותר, תפקודי תמיכה נוספים והתחייבות לרמת שירות. בחברה מאמינים שכאשר הלקוחות ישוו את התמיכה השנתית שהיא מציעה לתמיכה שמציעותOracle  ו- SAP, רבים יעדיפו לבחור בתוכנית של Rimini Street, אשר מעניקה חיסכון של 50 אחוזים לפחות בדמי התחזוקה השנתיים, שירות גמיש יותר ותפקודי תמיכה חדשניים.

"אנו ב- Rimini Street מאמינים כי התחרות טובה בכל ענף, ומעוניינים שהלקוחות שלOracle  ו- SAP ייהנו ממגוון רחב של אפשרויות לבחירה. כיום, הלקוח יכול לבקש מ- Rimini Street הצעת תמיכה באתר האינטרנט שלנו או בטלפון, ולהשתמש בהצעה זו כדי לנהל עם Oracle  ו- SAP משא ומתן על המחיר הטוב ביותר, תפקודי התמיכה או התחייבות לרמת שירות" אמר סת רווין (Seth Ravin), מנכ"ל Rimini Street . "לאחר מכן יכול הלקוח להשוות בין ההצעות של Oracle  ו- SAP לבין שירות התמיכה של Rimini Street , ולבחור בתוכנית המתאימה לו ביותר. כך או אחרת, הלקוח הוא שמרוויח".

*הערה:  את הדוח של Constellation Research אפשר להוריד מאתר האינטרנט (online) של Rimini Street, או בקישור כאן.


1 Ray Wang, “The Positive Pricing Impact of Third Party Maintenance for Oracle and SAP Customers” Constellation Research, March 18, 2013, pg 9.
2 Ibid., pg 5.
3 Ibid.
4 Ibid.
5 Chris Kanaracus, “Analyst, SAP dispute over reported support discounts reveal murky picture,” IDG News Services, November 2, 2012.
6 Constellation Research, pg 5.
7 Ibid.
8 Ibid., pg 4.
9 Dennis Howlett, "SAP Standard Support price rise: why now?" Irregular Enterprise, February 5, 2013. 
 
Bookmark and Share