Telecom News - איגוד האינטרנט הישראלי ו-Google ישראל יכשירו את דור המפתחים הבא ומשיקים את HTML5: Open Academy

איגוד האינטרנט הישראלי ו-Google ישראל יכשירו את דור המפתחים הבא ומשיקים את HTML5: Open Academy

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> איגוד האינטרנט הישראלי ו-Google ישראל יכשירו את דור המפתחים הבא ומשיקים את HTML5: Open Academy
איגוד האינטרנט הישראלי ו-Google ישראל יכשירו את דור המפתחים הבא ומשיקים את HTML5: Open Academy
מאת: מערכת Telecom News, 24.03.13, 17:00HTML5
  • בסדרת מפגשים הפתוחים לציבור (ללא עלות) יציגו מיטב מפתחי הווב בישראל ידע מעשי בסיסי לפיתוח האינטרנט למעוניינים להכיר את הטכנולוגיה.
  • המפגש הראשון בסדרה ייערך ביום רביעי ה- 17/4 בשעה 17:00 בקמפוס TLV (משרדי Google ישראל).
איגוד האינטרנט הישראלי, בשיתוף Google ישראל וארגונים נוספים, פותחים סדרת מפגשים בנושא HTML5 חינם לציבור הרחב. המיזם הייחודי נועד להרחיב את קהילת המפתחים הישראלית ולהגביר את השימוש והמודעות לכלים פתוחים וחופשיים לקידום האינטרנט בישראל.
 
לטובת הפרויקט התגייסו מיטב מפתחי הווב בישראל שיציגו בפני קהל המשתתפים כלים מעשיים לפיתוח אתרים אפליקציות ווב. המפגשים ייערכו במתכונת הכוללת הרצאה תיאורטית ותרגול מעשי ויימשכו כשעה וחצי כל מפגש. בין הנושאים שילמדו: HTML5, CSS, JavaScript ונגישות באינטרנט.
 
לצד איגוד האינטרנט וגוגל הצטרפו למיזם גם ארגונים נוספים הפועלים לקידום ה- HTML בישראל, בהם; משרד ה- W3C הישראלי, מוזילה ישראל, WIX ומרכז היזמות של אוניבריסטת תל אביב. המפגש הראשון ייערך ביום רביעי ה- 17/4 בשעה 17:00 בקמפוס TLV (משרדי גוגל ישראל), תל אביב.
 
ההרשמה למפגש הראשון נסגרה שעות בודדות לאחר פתיחתה. לפרטים נוספים על המפגשים הבאים: לחצו כאן.
 
פרופ' ישע סיון, יו"ר הועדה הטכנולוגית, איגוד האינטרנט הישראלי: "המיזם הוקם עבור קהילת משתמשי האינטרנט כחלק מהפעילות של האיגוד האינטרנט לקידום הקוד הפתוח בישראל. החזון הוא להרחיב ולטפח את קהילת המפתחים בישראל באמצעות הנגשת שפת הרשת והכשרתם בתחום. אנו מברכים על השת"פ עם Google ישראל ועל ההיענות הגבוהה של הנרשמים ומבינים כי קיים צורך ורצון של הציבור להתפתחות והתמקצעות בתחום. אנחנו שמחים על הזכות להוביל מהלך שכזה עבור הקהילה, ומתכוונים להמשיך ולפתח את המיזם. כמו כן, אנו קוראים לארגונים ומומחים בתחום המעוניינים לקדם מטרה זו לקחת חלק במיזם החשוב הזה ולהצטרף לקואליציה המתגבשת".
Bookmark and Share