Telecom News - פורסם דו"ח מצב BYOD והנדידה הסלולרית בעולם, נכון לרבעון ראשון 2013

פורסם דו"ח מצב BYOD והנדידה הסלולרית בעולם, נכון לרבעון ראשון 2013

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> פורסם דו"ח מצב BYOD והנדידה הסלולרית בעולם, נכון לרבעון ראשון 2013
iPass פרסמה את הדו"ח הרבעוני שלה (נכון לרבעון ראשון 2013) לתחום העבודה מרחוק ושירותי נדידה בסלולר וב- WiFi, המצביע על עלייה דרמטית בכמות העובדים והמנהלים המדווחים שהם משתמשים ב- BYOD.
iPassומאת: מערכת Telecom News
27.03.13, 12:00
 
ראשונים לדווח: חברת שירותי הנדידה (Roaming) הבינלאומית iPass (המיוצגת בישראל ע"י אורנוס), פרסמה את הדו"ח הרבעוני שלה ל- Q1 2013, דו"ח שמשקף תוצאות של סקר בינלאומי רחב היקף, שהיא עושה מידי רבעון בקרב מנהלים ועובדים ברחבי העולם. הדוח במלואו ניתן להורדה כאן
 
עפ"י דו"ח זה, 52% מהמשיבים דיווחו שהם משתמשים בסמארטפונים וטאבלטים שהם רכשו בעצמם לצרכי העבודה - BYOD. מה שמצביע על עלייה דרמטית בהיקף משתמשי גישת ה- BYOD בעסקים וארגונים ברחבי העולם. בנוסף, נמצא שעדיין רוב העובדים בנדידה (דהיינו: כשהם נמצאים מחוץ לכתלי הארגון ו\או בחו"ל), מחפשים חיבורים זולים או חינמיים של WiFi (ולא סלולר), כדי לעבוד מרחוק. הרוב עושים זאת בבתי מלון וגם במקומות ציבוריים אחרים דוגמת מולים, בתי קפה ושדות תעופה.

42% מהמשיבים, שעובדים בנדידה, מגבילים את עצמם, או מקום העבודה מגביל אותם, בהיקף ה- Data שהם צורכים ברשתות הסלולר. זו כנראה הסיבה, שאותם עובדים מחפשים חיבורי WiFi זולים או חופשיים. הבעיה הגדולה ביותר, שארגונים מתחבטים בה כיום, היא קביעת מדיניות שימוש בגישת ה- BYOD, כשהעובד מצוי בתנועה מחוץ לכתלי הארגון וכיצד אוכפים את המדיניות הזו על העובד והמכשיר\רים שלו, בכל מקום בו הוא נמצא ברחבי המדינה או בכל מקום בעולם. 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר כאלף (!) פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 



 
 
Bookmark and Share