Telecom News - טריפל סי סוגרת את השירות החינמי בענן - Triple Cloud

טריפל סי סוגרת את השירות החינמי בענן - Triple Cloud

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> טריפל סי סוגרת את השירות החינמי בענן - Triple Cloud
אחרי פחות משנתיים, סוגרת חברת Triple C את השירות החינמי (וגם את החלק הלא חינמי) שלה בענן, Triple Cloud, שסיפק 2 ג'יגה שטח דיסק בענן בחינם (תמורת דמי הרשמה חד פעמיים של 2 ש"ח).
מאת: מערכת Telecom News, 27.03.13, 17:00טריפל סי

ראשונים לדווח: טריפל סי סוגרת את השירות החינמי שלה (וגם את החלק הלא חינמי) בענן. לא נמסרה סיבת הסגירה של השירות. אולם, די ברור, שהשירות, שעלה לאוויר באוגוסט 2011 ע"י טריפל סי מפתח-תקווה, לא יכול להתחרות בשירותי האחסון החינמיים בענן, שיש כיום בשוק, ובכלל זה השירות החדש של בזק, שמספקת שטח דיסק בענן ללא כל הגבלת נפח וללא כל עלות.

שאר שירותי טריפל סי בענן (שבתשלום) ממשיכים כמובן ללא כל שינוי.

מוצע ללקוחות קיימים של שירות Triple Cloud להוריד את הקבצים, שהעלו לענן של טריפל סי (או לעבור לשירות בתשלום), כדי לשמור על הקבצים הללו, אם הם חשובים עבורם. החל מיום 1 למאי 2013, ירד שרות דיסק בענן (Disk Cloud) של טריפל סי מהרשת. לא תתאפשר גישה למידע שנשמר ולא ניתן יהיה לאחזר אותו, למי שלא הספיק להוריד אותו עד תאריך זה. מדריך למתקשים להוריד קבצים מהענן מצוי כאן.

תזכורת קצרה למשתמשי Live Mesh של מיקרוסופט: השירות נסגר ב- 13.02.13 וכל הקבצים בענן של Live Mesh יימחקו סופית ב- 13.08.13. מיקרוסופט ממליצה למשתמשיה לעבור ל- SkyDrive, שירות האחסון (החינמי) החדש יותר של מיקרוסופט. 

עדכון 30.8.18: שירות ה-OTT של טריפל-סי (Triple-C) בשם SMART נסגר, לאחר שכמות הלקוחות צנחה אל מתחת לאלף לקוחות.
 
שירותי עננים



 
 
Bookmark and Share