Telecom News - יבמ מציגה כלים לחיזוי אנליטי של תקלות

יבמ מציגה כלים לחיזוי אנליטי של תקלות

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> יבמ מציגה כלים לחיזוי אנליטי של תקלות
יבמ מציגה כלים לחיזוי אנליטי של תקלות
מאת: חיים חביב, 27.03.13, 20:30יבמ

חברת יבמ חשפה כלי תוכנה ושירותים לחיזוי אנליטי המאפשרים לצפות מראש כשלים ותקלות בציוד ונכסים, להיערך למניעתם ולטיפול בהם.
 
הפתרונות החדשים מבית IBM עושים שימוש בנתוני Big Data על מנת לזהות סיכונים בתחומי הייצור ותהליכי ההפצה ולפעול למניעת תקלות עוד טרם התרחשותן בפועל.

תפעול, תחזוקה וניהול של ציוד לאורך מחזור חיי המערכות השונות מהווים מרכיב הוצאה מרכזי  ההופך קריטי אף יותר לנוכח שכיחות אירועים בלתי צפויים וכשלים בעבודת מכונות. השבתת ציוד, במיוחד השבתה בלתי מתוכננת, עלולה לגרום להוצאות ניכרות בארגונים שאינם נערכים כראוי למצבים אלה. הוצאות תחזוקה בלתי מתוכננת מראש עלולות לנסוק כדי פי שלושה עד פי עשרה בהשוואה להוצאות תחזוקה מתוכננת.

הפתרון החדש של יבמ מנתח נתוני Big Data ממגוון מקורות וזרמי נתונים, על מנת לבנות מודלים סטטיסטיים מתקדמים המאפשרים לחזות מראש כשלים בציוד ולספק התראה מוקדמת. ההתראות מוצגות על גבי מכשיר טאבלט, סמארטפון או דפדפן בשימוש העובד, יחד עם המלצות לפעולה הנדרשת על מנת למנוע או לצמצם את ההפרעה לפעילות השוטפת, ולמזער את ההוצאה.

סל המוצרים החדשים של יבמ מיועד לתעשיות הרכב, האלקטרוניקה, התעופה והחלל, תעשיות ביטחוניות, מפעלי ייצור, חברות מכרות, חברות תובלה, ספקי תקשורת וספקי תשתיות אנרגיה ושירותים.

במוקד היכולות החדשות המוצגות במסגרת סל פתרונות אופטימיזציה מבוסס חיזוי אנליטי של יבמ, עומדים כלים ייחודיים לניתוח חתימת אירוע - IBM Signature Solutions. הפתרונות, המיושמים בסיוע היועצים העסקיים של יבמ, נתמכים על ידי חבילות ניהול ייעודיות לתחומי תעשייה שונים, ומוצעים במסגרת שירותי ענן. כלי התוכנה של יבמ לניתוח חתימת אירוע כוללים מערכות זיהוי הונאות, אופטימיזציה של ניהול פיננסי, וכלים לבנייה אוטומטית של המלצות ללקוחות.

היצע הכלים והיכולות החדשות הוא תוצאה ישירה של התמקדות חברת יבמ בתחום הביג דאטה: עד היום, השלימה החברה למעלה מ- 30,000 עסקות בתחום המחשוב האנליטי, והיא צופה כי כבר בשנת 2015 יסתכמו הכנסותיה בתחום הניתוח האנליטי וה- Big Data בעשרים מיליארד דולרים.
 
Bookmark and Share