Telecom News - טלפוניה אינטרנטית במחירים אפסיים לעסקים

טלפוניה אינטרנטית במחירים אפסיים לעסקים

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> טלפוניה אינטרנטית במחירים אפסיים לעסקים
חברת twilio מספקת את הדור הבא של טלפוניה: טלפוניה מעל לכל דפדפן, בענן, במספרים מקומיים ובמחירים אפסיים לכל יעד בעולם, עם תאימות לכל סוגי המרכזיות וטלפוני הקצה, נייחים כניידים. 
מאת: אבי וייס, 27.03.13, 23:00twilio

התפתחות עולם הטלפוניה האינטרנטית מוביל ליישום של תקן חדש בשם WebRTC, שהחל להיות מיושם בכל העולם (רק לא בישראל, נושא הדורש הסבר נפרד). מדובר בתקן, שמאיים לבלוע את תקן ה- SIP המשמש כיום לשירותי VoIP.

חברת twilio האמריקאית היא אחת החלוצות ביישום תקן WebRTC במערכות תקשורת ארגוניות ועסקיות ברחבי העולם, עם תאימות לאחור למערכות SIP ולמערכות Legacy הישנות. בהרשמה (הנעשית חינם באתר) מקבלים מספר ראשוני ברשת של twilio ולאחר מכן בוחרים את המסלול המתאים לעסק \ לארגון. ניתן לבחור, בין היתר, במספרים ישראליים והמחירים לחיוג לכל מספר נייח הם 2 סנט לדקה (המחיר לארה"ב) ו- 15 סנט ליעדים סלולריים (בארה"ב). קבלת שיחות עולה 5 דולרים לחודש ועוד 1 סנט לכל דקה למספרי Inbound (מספרים חיצוניים מהעולם, שמנותבים למרכזיה המקומית בישראל). 

ניתן להתקין את המערכת על כל מכשיר, שכן המערכת עובדת בעיקר ללא צורך בתוכנת לקוח, על כל דפדפן (כולל באייפון ובאנדרואיד). המערכת החדשה מספקת שירותים משולבים מכל סוג, כולל המרת טקסט לקול וקול לטקסט, IVR, התקנת מספרי טלפון לפי הצורך על כל מכשיר קצה (כי הכל נעשה בענן), יכולת ל: שיחות וידיאו, מסרונים, שיחות ועידה (עד 40 משתתפים לכל שיחה), עבודה קבוצתית, יכולת הקלטת שיחות (אחסון של 10 אלף דקות שיחה בענן ללא כל עלות ומעל זה: אחסון של כל דקה עולה 0.05 סנט לחודש) ועוד יכולות מתקדמות, שנובעות מתקן ה- WebRTC החדש. 

ניתן לרכוש מ- twilio חבילות של דקות בכמויות במחירים קבועים: 500 אלף דקות לחודש במחיר של חצי סנט לדקה, 2 מיליון דקות לחודש במחיר של 0.45 סנט לדקה,  וכך הלאה, המחיר יורד עד ל- 15 מיליון דקות לחודש במחיר של 0.3 סנט לדקה. ה- ROI הוא ברור ואיכות השיחה מצויינת. 

המערכת החדשה מתממשקת בקלות לכל מרכזיה ולכל טלפון קצה, לרבות טלפוני SIP מכל יצרן. בשורת קוד אחת או שתיים של HTML, כל התקשורת עוברת לענן מאובטח של twilio. לרוב היעדים בעולם המחיר של השיחה הוא של חצי סנט לדקה. המחיר הזול ביותר שיש בתקשורת בינאלומית.

היות ומדובר בתקשורת של HTTP, ניתן לבנות יישומים ופתרונות מקומיים לכל עסק לפי הצרכים הייחודיים שלו, בקלות ותוך כמה שניות. אין צורך במומחים וביועצים. כל מי שמבין איך כותבים קוד HTML יכול לבנות יישומים ואופציות לפי צרכיו. אין כל תלות בספק תקשורת, אין כל תלות באינטגרטור. כל ההוצאות הללו נעלמות. השליטההמלאה בתקשורת היא בידיים של בעל העסק.

למי שמפקפק ביכולות המערכת ובכך שהיא עובדת טוב, מספקת החברה התנסות בחינם כאן. חברות גדולות דוגמת eBay ו- Hulu משתמשות במערכת ללא כל בעיות, לתקשורת מקומית ובינלאומית בהיקפים גדולים. 
 



 
 
Bookmark and Share