Telecom News - Sony Mobile עולה בקמפיין פרסומי לרגל השקת Xperia Z

Sony Mobile עולה בקמפיין פרסומי לרגל השקת Xperia Z

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> Sony Mobile עולה בקמפיין פרסומי לרגל השקת Xperia Z
Sony Mobile עולה בקמפיין פרסומי לרגל השקת Xperia  Z
מאת: מערכת Telecom News, 2.4.13, 17:00סוני מובייל
 
ההשקעה הכוללת בקמפיין הישראלי נאמדת בכ- 4 מיליון ₪. 
 
ברס אלקטרה, נציגת Sony Mobile בישראל, עולה בקמפיין הפרסומי הנרחב ביותר שהשיקה אי פעם, לרגל השקת הסמארטפון הטוב בעולם (לטענתה) מבית Sony -  Xperia Z. הקמפיין, שמזמין את הצופים בו לחוות את מיטב הטכנולוגיה שלSony  בסמארטפון, יעלה בכל המדיות באמצעות משרד הפרסום ארועטי ברמן Gps ובהיקף של כ-4 מיליון ₪.
 
הקמפיין יעלה ביום ד' ה-03.04.2013 תחת המסר המרכזי "Experience The Best Of Sony In A Smartphone" ויתמקד בייחודיות של ה-Xperia Z, כסמארטפון הראשון מבית Sony המשלב את כל איכויותיה המובילות של החברה בתחום הבידורי והטכנולוגי, מה שהופך אותו לסמארטפון הפרימיום הטוב בעולם.
 
סרטון הקמפיין הייחודי שישודר במעל 20 מדינות ברחבי העולם, לוכד באופן נוסטלגי את הברקותיה הטכנולוגיות האהובות והזכורות של Sony במהלך העשורים האחרונים (המצאת מצלמת הווידאו, המצאת הווקמן ועוד...) וגילומן העדכני ,בגולת הכותרת החדשה של החברה –הסמארטפון הטוב בעולם. הקמפיין משקף את חווית המשתמש הייחודית שרקSony  יכולה להציע, כאשר היא מחזירה אותנו אחורה לרגעים ולמוצרים האייקונים בהיסטוריה וממחישה את הטכנולוגיות החדשניות של Sony הקיימות היום.
 
הסרטון כולו נערך מוזיקלית בליווי רמיקס ייחודי של "Sound & Vision" של דיוויד בואי, שאישר לסוני את השימוש בשיר באופן אישי. הרמיקס הייחודי מבליט את הרגעים המהותיים בסרטון לכל אורכו, ליצירת ריגוש אמיתי.
 
בבימויו הייחודי של הבמאי ,Tarsem Singh הקמפיין לוקח את הצופים למסע ססגוני בו הם חווים את ההתרגשות המתפרצת בפסטיבל "הולי" שבהודו. בכל שנה אלפים מתכנסים כדי לחזות בפסטיבל הצבע בו נוהגים לפוצץ בלונים עם אבקות צבעוניות ומים, מה שהופך אותו לתפאורה המושלמת להצגת ה-Xperia Z, בזכות עמידותו יוצאת הדופן למים ולאבק, איכויות הצילום הייחודיות ויכולתו ללכוד, לשתף וליהנות מהמחזה החזותי המרהיב הזה, מבלי לפספס אף רגע או צבע, בדיוק כפי שהם נראים במציאות. לסרטון מאחורי הקלעים לחצו כאן.

לצד הקמפיין שיעלה בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות, באולמות הקולנוע, באמצעות מדיה דיגיטלית רחבת היקף ומתחמים חווייתיים להתנסות במוצר יערכו בדף הפייסבוק של החברה פעילויות אינטראקטיביות נושאות פורסים מהן נהנים כ- 67,000 האוהדים של Sony Mobile ישראל. 
 
שגית עמית, מנהלת השיווק של ברס אלקטרה, נציגת Sony Mobile בישראל: "אנו גאים להשיק לראשונה סמארטפון פרימיום העומד בכבוד בשורה הראשונה עם השחקנים המובילים בעולם. הקמפיין חוגג את המסורת הגאה של סוני ויכולתו של המותג לגעת בחייהם של אנשים ברחבי העולם, כאשר השקת מוצר הדגל החדש - Xperia Z, מהווה אבן דרך בחדשנותה הטכנולוגית של Sony".
 
 Xperia Z הוא מוצר הדגל החדש של Sony Mobile, בקטגוריית הסמארטפון פרימיום. עם מסך Reality Display  Full HD 5” ,1080 X 1920 עם Mobile BRAVIA Engine 2 לבהירות וחדות יוצאות דופן, מעבד ארבע ליבות SnapdragonTM S4 Pro , מצלמת 13 מגה פיקסל fast-capture ותמיכה ב- 4G LTE,Xperia Z כולל את מפרט הסמארטפון פרימיום האולטימטיבי. בנוסף מציע המכשיר אפליקציות מדיה ייחודיות של סוני, קישוריות קלה ומהירה עם One Touch לשיתוף אלחוטי של מוזיקה, תמונות וסרטים בין מכשירים לחוויית משתמש עשירה, לצד עיצוב חדשני ומרשים של סוני בעל עמידות למים ואבק (עומד בתקן IP55/57).



 
 
Bookmark and Share