Telecom News - סיסקו רוכשת את Ubiquisys

סיסקו רוכשת את Ubiquisys

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> סיסקו רוכשת את Ubiquisys
רכישת חברת ההזנק הבריטית Ubiquisys מבססת את סיסקו כמי שמנסה להיות מובילת תחום תאי השידור הקטנים (Small Cells) לספקי הסלולר, כתחרות ישירה בענקי ספקי הציוד הסלולרי דוגמת אריקסון, אלקטל-לוסנט והוואווי. 

סיסקומאת: Telecom News, 05.04.13, 07:00
 
סיסקו ממשיכה את מסע הרכישות שלה לתחום תאי השידור הקטנים ופתרונות ל"הסטת עומסים" מאנטנות הסלולר של חברות הסלולר (עקב העומסים שנגרמים מריבוי הסמארטפונים והטאבטלטים הסלולריים). לאחר רכישת חברות ההזנק הישראלית Intucell (ב- 475 מיליון דולרים) העוסקת בתחום ניהול העומסים ברשתות סלולר, חברת Meaki (ב- 1.2מיליארד דולרים) המספקת פתרונות תקשורת בענן לארגונים וספקיות תקשורת וחברת Broadhop המספקת פתרונות לניהול מדיניות הרשת, הגיעה תורה של Ubiquisys, שמתמחה בפתרונות חדשניים לתאי שידור קטנים המותקנים בבתים, בעסקים ובמרחב הציבורי, לצרכי הסטת עומסים מאנטנות הסלולר. הרכישה של Ubiquisys תתבצע בכ- 310 מיליון דולרים.

בכך, מבססת סיסקו את עצמה כמי שמסוגלת להוביל לאספקת פתרונות מלאים ל"הסטת עומסים" (Cellular Offload, במיוחד ל- LTE), עבור ספקי התקשורת הניידת בעולם, כתחרות "ראש בראש" מול אלקטל-לוסנט, אריקסון, הוואווי, ZTE ועוד. הגישה של Ubiquisys מכונה בלשון מקצועית MetroCells, דהיינו: תאי שידור קטנים לתחום העירוני, שמסיטים עומסים מהאנטנות הגדולות של חברות הסלולר, בעיקר לצרכי גלישה ניידת בסלולר.

Ubiquisys נולדה ב- 2004 וזכתה לגיבוי חזק בגיוסי ההון שלה מצד קרנות ההון סיכון הגדולות בעולם דוגמת אלו של: גוגל, Accel Partners, 
Advent Venture Partners &T-Mobile Venture Fund. המוצר המצליח ביותר שלה עד היום הוא מסוג Femtocell לדור שלישי ורביעי של הסלולר לבתים ולעסקים (בתמונה למטה), מבוסס על מעבד של אינטל, שהתחרה בעיקר במוצר דומה של אלקטל-לוסנט, אך במחיר זול יותר.  
 
 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר כאלף ארבע מאות (!) פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 





 
 
Bookmark and Share
+ שלח משוב