Telecom News - רד תקשורת מחשבים למען הקהילה

רד תקשורת מחשבים למען הקהילה

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> רד תקשורת מחשבים למען הקהילה
רד תקשורת מחשבים למען הקהילה
מאת: מערכת TelecomNews, 7.4.13, 17:00
 
רד תקשורת תרמה מלגות בלמעלה ממאה אלף ₪ לסטודנטים למדעי המחשב במכללה האקדמית תל-אביב יפו.
 
חברת רד תקשורת מחשבים ממשיכה גם השנה במסורת ארוכת שנים ותרמה מלגות לימוד בהיקף של 114 אלף ₪ ל-19 סטודנטים הלומדים במגמה למדעי המחשב באקדמית תל-אביב יפו. המלגות ישמשו בחלקן למימון שכר לימוד ובחלקן לסיוע בהוצאות המחיה של מקבלי המלגות.
 
זהר זיסאפל, ממייסדי רד תקשורת וקבוצת רד-בינת הפנה לזוכים 3 בקשות, או כפי שהגדיר משימות: לסיים בהצלחה את לימודיהם, להישאר בישראל בסיום הלימודים וכאשר ינחלו הצלחה בעבודתם - לדאוג בעצמם לדור הבא של הסטודנטים. "אני רואה בכם את ממשיכי הדרך של הענף", אמר זיסאפל לסטודנטים והדגיש כי הוא מייחל להשתלבותם המהירה בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית.
 
מתן המלגות הוא חלק מתפיסת העולם של רד, שדוגלת במתן עזרה לקהילה. בנוסף למכללה, פרויקט הסטודנטים מקבלי המלגות כולל מוסדות נוספים להשכלה גבוהה: הטכניון, אוניברסיטת תל-אביב ואוניברסיטת בן גוריון באמצעות פרויקט אופקים להיי-טק. מלגות נוספות ניתנות במהלך השנה גם לחיילי יחידה בחיל המודיעין. החברה אף יוזמת שרשרת  פרויקטים  לטיפוח השימוש במחשבים ואינטרנט, במסגרתם היא תורמת ומקימה מרכזי מחשבים ברחבי הארץ, בעיקר בפנימיות בהם חוסים ילדים שהופנו אליהם ע"י הרשויות.
 
 
תמונה: זהר זיסאפל, עומד, חמישי מימין, בשורה עליונה והסטודנטים.
תרומה קבוצת רד
Bookmark and Share