Telecom News - מנכ"ל חדש באיגוד האינטרנט הישראלי – ניר קפלושניק

מנכ"ל חדש באיגוד האינטרנט הישראלי – ניר קפלושניק

דף הבית >> מינויים >> מנכ"ל חדש באיגוד האינטרנט הישראלי – ניר קפלושניק

ניר קפלושניק מונה לתפקיד מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי.
מאת: מערכת Telecom News,7.4.23, 19:00
איגוד האינטרנט הישראלי

במסגרת תפקידו ינהל ניר את כל פעילויות העמותה לצד חברי הועד המכהנים. איגוד האינטרנט הישראלי, כארגון ללא מטרות רווח, מנהל את מרשם שמות המתחם תחת הסיומת הלאומית .il ואת מחלף תעבורת האינטרנט בישראל- IIX. כמו כן, מוביל האיגוד פעילויות רבות למען הציבור הרחב במטרה לקדם את האינטרנט בישראל, ביניהן; הדרכות והכשרות בתחומי האינטרנט השונים, פעילויות לצמצום הפער הדיגיטלי בקרב אוכלוסיות מיוחדות, פעילויות פרלמנטריות לניטור יוזמות חקיקה הקשורות לאינטרנט ועוד.

ניר קפלושניק (46) בעל תואר שני בניהול מערכות מידע, היה ממייסדי חברת "נס טכנולוגיות" ושימש כסמנכ"ל מערכות מידע ב"טלדור". במהלך השנים האחרונות ייסד את חברת ITWORKS ושימש כמנכ"ל החברה. ניר מונה לתפקיד לאחר סיום כהונתה של המנכ"לית היוצאת הגב' אתי אקרלינג שכיהנה במהלך השנתיים האחרונות. איגוד האינטרנט הישראלי מודה לה על תרומתה ומאחל לה הצלחה רבה גם בעתיד.

ניר קפלושניק, מנכ"ל איגוד האינטרנט: "איגוד האינטרנט ציין לאחרונה 20 שנה לאינטרנט בישראל, הוא כבר זמין לכולם ומרושת בכל הארץ. האתגרים העומדים בפנינו היום הם לשמור על הרשת פתוחה, נגישה לכל וחופשית מחסמים רגולטורים ומאינטרסים עסקיים העלולים לעצור את התפתחותה ולשנות את אופייה. איגוד האינטרנט יתמקד השנה בפעילויות המגבירות את השימוש ברשת לצד פעילויות המגנות על הרשת ועל המשתמשים בה."

Bookmark and Share