Telecom News - בדיקה מהירה אם החשבון שלך נפרץ!

בדיקה מהירה אם החשבון שלך נפרץ!

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> בדיקה מהירה אם החשבון שלך נפרץ!
הוקם אתר המבצע בדיקה מהירה ופשוטה: האם חשבון הדואר האלקטרוני המקוון נפרץ בידי האקרים או האם הינו בטוח לשימוש. הבדיקה מכסה את כל הרשתות החברתיות הקשורות באותו חשבון ובעיקר - פייסבוק.
מאת: אבי וייס, 08.04.13, 23:00

דוא"ל
יזם צעיר, מני פרזון (21) החליט לעשות מעשה, לאור ריבוי התקיפות של חשבונות אישיים, שמזוהים על פי דוא"ל, ע"י האקרים מכל העולם, והקים פרויקט בשם !Keep Me Safe.

הפרויקט החדש הוקם, כך על פי דבריו, למען המלחמה ב"האקרים". האתר מצוי בקישור כאן


מדובר באתר אינטרנטי, פשוט וקל לתפעול, שמאפשר לכל משתמש לבדוק האם נפל קורבן למתקפת האקריםהאתר מכיל מאגר עצום של למעלה מ- 24 מיליון חשבונות גנובים ע"פ כתובת E-Mail, מכל העולם.

המשתמש מכניס את כתובת המייל שלו בשדה המרכזי, מתבצע חיפוש מהיר ובסיום מוצגת הודעה: האם החשבון נפרץ בידי
האקרים או האם הינו בטוח לשימושאם תא הדוא"ל (וכל הרשתות החברתיות הקשורות בתא דואר זה) נפרץ בידי האקרים, המערכת תציע למשתמש לשנות את סיסמתו ותזהיר אותו, שכן פרטיו האישיים כנראה נחשפו.

מני פרזון דואג להזין את המאגר המקוון בכל יום בחשבונות ("קורבנות") חדשים, שנפלו לידי האקרים. מקורות המאגר מגיעים היישר מקבוצות ההאקרים השונות (ביניהם אנונימוס) ע"י האזנה קבועה לציוצים, פרסומים בפייסבוק, וכמובן היישר מ"חדרי הפעולה" של קבוצות אלו, בהם הם מתכננים את יעדי התקיפה ומשתפים בהצלחותיהם.

בתחילת פעילות חברי קבוצת "אנונימוס" ביום שבת האחרון, הוסיף מני פרזון למאגר למעלה מ-100,000 חשבונות גנובים של ישראלים.

יש לציין, שהמאגר במערכת מכיל רק את כתובות המייל של ה"קורבנות", המפעיל של האתר דואג למחוק את כל שאר הפרטים שנגנבו (כרטיסי אשראי, סיסמאות, חשבונות פייסבוק, תעודות זהות, כתובות, מספרי טלפון ועוד מידע רגיש אחר).

האתר מוצע בעברית באופן ברירת מחדל וקיים גם באנגלית. האתר לא הוקם למטרות רווח ואינו דורש כל תשלום לשימוש בשירותיו.
כמו כן האתר אינו מכיל פרסומות.

 
KeepMeSafe

המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר כ-9,000 (!) פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 





 
 
Bookmark and Share