Telecom News - קונסיסט רכשה את פעילות חברת שירותי המחשוב והסיסטם TCPoint בכמיליון ₪

קונסיסט רכשה את פעילות חברת שירותי המחשוב והסיסטם TCPoint בכמיליון ₪

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> קונסיסט רכשה את פעילות חברת שירותי המחשוב והסיסטם TCPoint בכמיליון ₪
קונסיסט רכשה את פעילות חברת שירותי המחשוב והסיסטם TCPoint בכמיליון ₪
מאת: מערכת Telecom News, 9.4.13, 11:00קונסיסט - עופר שקד

קונסיסט מערכות מפ"ת הודיעה על רכישת פעילות חברת שירותי המחשוב והסיסטם TCPoint שעיקר פעילותה בדרום ומרכז הארץ, תמורת כמיליון ₪. TCPoint הוקמה ב- 2001 על ידי ראובן כהן, שימשיך לנהל את המחלקה הממוזגת של שתי החברות כחלק מחטיבת השירותים והמוצרים של קונסיסט מערכות.

רכישת הפעילות והפעלתה מאשדוד תאפשר הרחבת סל השירותים שמציעה קונסיסט ללקוחותיה לרבות אפיון, שדרוג והקמה של מערכות מחשב, תשתיות רשת, אבטחת מידע, גיבוי והתאוששות מאסון. לקוחות החברה - הקיימים והחדשים -  יהנו, משרותי תחזוקה ותמיכה שוטפים וממוקד Help Desk  מתקדם שפותח ע"י קונסיסט מערכות ויופעל מעכשיו גם מסניף אשדוד החדש.

עופר שקד (בתמונה משמאל), מנכ"ל קונסיסט מערכות מסר כי רכישתה של TCPoint בוצעה לאחר שקונסיסט התרשמה מצוות מומחי הסיסטם והתשתיות של החברה. "שמחנו למצוא ב - TCPoint עובדים מקצוענים, וותיקים ומסורים, עם יכולות מוכחות ברמה הגבוהה ביותר. TCPoint הינה חברה אשר בולטת בחדשנות ומעוף יחד עם לקוחות מרוצים, ותיקים ונאמנים ממגוון תחומי המשק."

מיזוגה שלTCPoint לקונסיסט מערכות הינו מהלך נוסף אשר מצטרף למגמת הגידול וההתרחבות בשנים האחרונות, ולשאר מנועי הצמיחה של קבוצת קונסיסט בישראל בכלל וקונסיסט מערכות בפרט.

ראובן כהן, מנכ"ל TCPoint  המצטרף למשפחת קונסיסט יחד עם כל עובדי החברה ואשר ימלא את תפקיד מנהל פעילות החטיבה הממוזגת, אמר כי "היכרות רבת שנים הפכה להזדמנות לשלוב הכוחות, הידע והמיומנות בין החברות אשר חולקות מלבד שוק ותחומי עיסוק, גם ערכים דומים ובהם – מקצוענות, אחריות, מסירות, הגינות וידידותיות".
Bookmark and Share