Telecom News - נוקיה סימנס נטוורקס מכריזה על תחרות חדשנות בישראל בתחום שירותי פס רחב סלולריים

נוקיה סימנס נטוורקס מכריזה על תחרות חדשנות בישראל בתחום שירותי פס רחב סלולריים

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> נוקיה סימנס נטוורקס מכריזה על תחרות חדשנות בישראל בתחום שירותי פס רחב סלולריים

נוקיה סימנס נטוורקס מכריזה על תחרות חדשנות בישראל בתחום שירותי פס רחב סלולריים
מאת: מערכת Telecom News, 9.4.13, 12:00 נוקיה-סימנס-רשתות 

מזמינה חברות הייטק ישראליות להציע אפליקציות חדשניות עבור פלטפורמת Liquid Applications, המאפשרת להוסיף אפליקציות בתחנות בסיס סלולריות, לשיפור חווית משתמשי הפס הרחב הסלולרי. הזדמנות יוצאת מן הכלל עבור יזמים וחברות הזנק ישראליות.

נוקיה סימנס נטוורקס (NSN) הכריזה על תחרות חדשנות בישראל, שמטרתה  לאתר חידושי הייטק המשלימים את פתרון ה- Liquid Applications המהפכני של החברה, אשר ישנה את פני תעשיית הסלולר. חברות, סטארט-אפים, וייזמים בישראל מוזמנים להגיש הצעות ולהשתתף בעיצוב עתיד התקשורת הסלולרית. 

פתרון ה – Liquid Applications של נוקיה סימנס נטוורקס משנה באופן יסודי את תפקיד תחנות הבסיס ברשתות הסלולריות, בכך שהן הופכות למוקדים מקומיים שמהם מוצעים ומופצים שירותים ללקוחות ניידים. יכולות מיחשוב ואיחסון מוצעים ביחד עם יכולות IT בשרתי ענן ועם היכולת לאסוף נתוני זמן אמת, כגון: איכות קליטת הרדיו, מיקום הלקוח, כיווני נסיעה ועוד. נתונים אלה ניתנים לניצול על ידי אפליקציות אשר יציעו שירותי תוכן  מבוססי הקשר ובכך ישדרגו משמעותית את חווית השימוש ברשתות סלולריות בפס הרחב.
 
באמצעות תחרות זו, יחידת החדשנות של נוקיה סימנס נטוורקס מחפשת פתרונות חדשניים שינצלו את מלוא הפוטנציאל של פלטפטרמת Liquid Applications. החברה מצפה שהאפליקציות אשר יוגשו לתחרות יוכלו ליצור ערך מוסף חדש  למפעילים סלולריים, כמו גם לשדרג משמעותית את חווית המשתמש על ידי שימוש במידע שייאסף מרשתות סלולריות. היישומים הנבחרים יוכלו להפוך לחלק חשוב מהאקו סיסטם בתחום התקשורת הניידת העולמית אשר  נוקיה סימנס נטוורקס מתמקדת באפשורו.

"ישראל מהווה את אחד המוקדים החמים והתוססים בעולם לטכנולוגיה ולחדשנות", אמר חוסיין מוין (בתמונה למטה), סגן נשיא בכיר לטכנולוגיה ולחדשנות בנוקיה סימנס נטוורקס. "באמצעות הגישה הפתוחה והמשתפת כלפי חדשנות, המגיעה מבחוץ אל תוך האירגון, אנחנו מקווים לעשות שימוש ברעיונות של מיטב מוחות ההייטק הישראלי ולהופכם לפתרונות סביב מערכת ה- Liquid Applications שלנו. נוקיה סימנס נטוורקס תשקול אפשרויות לשיתופי פעולה, שיוצעו למתחרה אשר יעמוד בשיקולי הבחירה שלנו".

ההצעות ייבדקו על ידי מומחי נוקיה סימנס נטוורקס, ביחד עם נציגי שותפים חיצוניים כאינטל קפיטל, סלקום ישראל, מכון היצוא לישראל ומר עמוס טלמור, משקיע הייטק מנוסה. קבוצת ההערכה תבחר 6 מתמודדים מתוך ההצעות שהוגשו, ואלה יעלו לגמר. ב-27 ביוני, נוקיה סימנס נטוורקס תארח את אירוע החדשנות הישראלי בו יציגו ששת המועמדים הסופיים את הצעותיהם לקבוצת ההערכה ונציגים בכירים מתעשיית ההיי טק וההון סיכון. קבוצת ההערכה תכריז במעמד זה על הזוכה וכן תבחר בסטארט-אפ המבטיח.
*ההרשמה לתחרות עד ה-15 במאי 2013.
להרשמה ומידע נוסף: Israel Innovation Competition 
לדיון בנושא בטוויטר: #mobilebroadband, #MBBFuture and #innovation.

רקע
נוקיה סימנס נטוורקס משתפת פעולה עם גורמים חיצוניים לבחינת ההצעות שתוגשנה.  גורמים אלה תורמים את מומחיותם בתחום וכן את מערכת הקשרים שלהם בעולם ההייטק הישראלי:

אינטל קפיטל- לארגון ההשקעות הגלובליות וה-M&A של אינטל קפיטל הבנה מצויינת בשוק התקשורת ונסיון מוכח בזיהוי חברות מצליחות. נציגיהם הישראליים מכירים היטב את מפת הטכנולוגיה המקומית. למידע נוסף: כאן ו- @Intelcapital on Twitter

סלקום ישראל - סלקום ישראל הינו מפעיל סלולרי משמעותי בישראל והוא מוסיף לקבוצת ההערכה של התחרות את  הבנת צרכי הלקוח הסלולרי. בנוסף, סלקום ישראל נמנצאת בחיפוש מתמיד אחר שירותים חדשניים שייצרו הכנסות חדשות. למידע נוסף: כאן.

המכון הישראלי ליצוא ולשיתוף פעולה בין-לאומי (IEICI) - בתפקידו לעודד יצוא של חברות ישראליות, ל- IEICI רשת נרחבת וקשרים, כולל אלפי חברות ישראליות והוא נמצא  בעמדה מעולה לשדך אותם לשתף פעולה עם חברות גלובליות כננוקיה סימנס נטוורקס. למידע נוסף: כאן.

מר עמוס טלמור- מר טלמור הינו משקיע וייזם סידרתי עם שנות ניסיון רבות בהובלה של  חברות סטרטאפ חדשניות ובניהול עיסקאות אסטרטגיות. למר טלמור הבנה עמוקה בשוק הסטרטאפים בישראל, יכולות וכישורים בניתוח והערכת חברות והמודלים העסקיים שלהן. למידע נוסף: כאן, ו- Amos Talmor בלינקדאדין.
 
בתמונה: חוסיין מוין, סגן נשיא בכיר לטכנולוגיה ולחדשנות בנוקיה סימנס נטוורקס
נוקיה סימנס רשתות
Bookmark and Share