Telecom News - חברת דואר ישראל מציגה: מסביב לעולם ב- 21 יום באמצעות לייקים בפייסבוק עם "ויזה נטען"

חברת דואר ישראל מציגה: מסביב לעולם ב- 21 יום באמצעות לייקים בפייסבוק עם "ויזה נטען"

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> חברת דואר ישראל מציגה: מסביב לעולם ב- 21 יום באמצעות לייקים בפייסבוק עם "ויזה נטען"
חברת דואר ישראל מציגה: מסביב לעולם ב- 21 יום באמצעות לייקים בפייסבוק עם "ויזה נטען"
מאת: חיים חביב , 9.4.13, 16:30
 
*הקומיקאי שחר חסון ייצא למסע ויוביל את הקמפיין *. במהלך המסע יגיע לברלין, הודו, תאילנד וניו זילנד *הגולשים יקבעו את המשימות שיבצע באמצעות המחשב או הסלולר.
 
חברת דואר ישראל משיקה בימים אלו קמפיין ייחודי, שמחבר בין העולם הווירטואלי לעולם הממשי, לכרטיס "ויזה נטען" של החברה.
במסגרת הקמפיין משגרים אלי ומריאנו, שמשמשים כפרזנטורים הקבועים של החברה מזה 8 שנים, את הקומיקאי שחר חסון למסע מטורף בעולם, כאשר אמצעי התשלום היחיד שלו, הם הלייקים שהוא יקבל מהגולשים בעמוד הפייסבוק של החברה. כל לייק שיצבור, משמעותו דולר, שיטען אוטומטית לכרטיס ה"ויזה נטען" אותו הוא נושא. 

המסע, שגובש בשיתוף חברת "למטייל", יארך 21 יום, ויעבור בברלין, הודו, תאילנד וניו זילנד. המסע משתף את הגולשים באופן אקטיבי, והם אלו שיהיו האחראים הבלעדיים לסכומי הכסף, שיצבור שחר במסע. 

בנוסף, הגולשים יהיו אלה, שיבחרו באמצעות סקר בעמוד הפייסבוק של "דואר ישראל" אילו משימות ופעילויות מרתקות יבצע שחר באמצעות הכסף, שיטען בכרטיס. בכל יעד במסעו הוא יפגוש מטיילים ישראלים, ובסיום הביקור ביעד יקיים עבורם מופע סטנד אפ. גם הם, כמו הגולשים, יוכלו לעשות "LIKE".

הסרטונים של ההופעות, סרטונים מרתקים נוספים, תמונות ופוסטים מהמסע יעלו לעמוד הפייסבוק באופן שוטף. הגולשים יוכלו ללוות את שחר במסעו, לעשות לייק ולעזור לו להתקדם. את אהדתם יוכלו הגולשים להעניק גם דרך המחשב וגם דרך הסלולר.

כרטיס "ויזה נטען" של דואר ישראל הוא כרטיס ויזה, עליו ניתן לטעון כסף, והוא אינו מקושר לחשבון בנק. הכרטיס ניתן לטעינה מרחוק בכל יחידות הדואר, והחל מה-15 באפריל גם באמצעות העברה בנקאית מכל חשבון בנק מסחרי בישראל. הכרטיס מאפשר לבצע משיכת מזומנים, רכישות בחו"ל וביצוע רכישות באינטרנט.
 
הכרטיס נחשב לבטוח ומוגן יותר מכרטיסים אחרים, שכן הוא אינו מאפשר חשיפה של פרטי חשבון הבנק של בעל הכרטיס.
על פי נתוני החברה, כ-80 אלף איש אוחזים כיום בכרטיס ויזה נטען, ונעשה בו שימוש בלמעלה מ-100 מדינות שונות ברחבי העולם.

רותי קלנר-עקרון, סמנכ"ל השיווק של חברת דואר ישראל: "אנו יוצאים עם פעילות חדשנית ויוצאת דופן המתבססת בעיקר על הרשת החברתית. אחד השימושים הנפוצים בכרטיס הוא בקרב תרמילאים, להם הוא נותן מענה מדויק לצרכים. הכרטיס מאפשר, בין היתר,  ביטחון בשימוש, טעינה מכל סניף דואר בארץ על ידי ההורים, ביטוח רפואי ייחודי, ובקרוב גם טעינה מחשבון בנק באמצעות האינטרנט".
 
ניתן לסייע לשחר חסון במסעו בעולם החל ממחר (ה- 10 באפריל) בעמוד הפייסבוק של חברת דואר ישראל: כאן.
פרטים על הכרטיס ואפשרויות הטעינה שלו ניתן למצוא באתר חברת דואר ישראל: כאן.
כרטיס אשראי
Bookmark and Share