Telecom News - מעבדת קספרסקי נבחרה כמובילה בסקירת השוק של IDC: "אבטחת נקודות קצה לארגונים במערב אירופה 2012"

מעבדת קספרסקי נבחרה כמובילה בסקירת השוק של IDC: "אבטחת נקודות קצה לארגונים במערב אירופה 2012"

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> מעבדת קספרסקי נבחרה כמובילה בסקירת השוק של IDC: "אבטחת נקודות קצה לארגונים במערב אירופה 2012"
מעבדת קספרסקי נבחרה כמובילה בסקירת השוק של IDC: "אבטחת נקודות קצה לארגונים במערב אירופה 2012"
מאת: מערכת Telecom News, 9.4.13, 22:30Kaspersky
 
מעבדת קספרסקי נבחרה כמובילה בסקירת השוק העדכנית של IDC: ניתוח ספקי אבטחת נקודות קצה לארגונים במערב אירופה 2012 (doc #IS01V, March 2013 המצוי כאן).
 
החוזקות העיקריות של מעבדת קספרסקי, לפי IDC, הן המיקוד החזק של החברה באבטחת נקודות קצה, פיתוח מתקדם של מאפייני ניהול, תמיכה מתמשכת בכל סוגי מכשירי הקצה, ארגון בעל יכולות גבוהות אשר מגיב במהירות לקוד זדוני, טווח רחב של יכולות הצפנה ושליטה במכשירים ואסטרטגיה של תמחור גמיש.
 
הדוח של IDC מציין כי: "החברה מציגה צמיחה משמעותית בעשור האחרון בשוקי ה- SMB והאנטרפרייז באמצעות מערך פתרונות ממוקדים להגנה על נקודות קצה. מעבדת קספרסקי ממשיכה להתמקד בצמיחה אורגנית וחדשנות, המהווים גורם מבדל חשוב אל מול פעילות המיזוגים והרכישות בה נוקטים ספקי אבטחת מידע אחרים. הפלטפורמה האחרונה של קספרסקי להגנה על נקודות קצה בעסקים (KESB) מציגה את היכולת של החברה לפתח היצע הנותן מענה למורכבות של משאבים, ניהול ועלויות, הקיימת בקטגוריה זאת ".
 
אלכסנדר ארופיב, סמנכ"ל שיווק במעבדת קספרסקי, אמר: "שוק ה- B2B הוא תחום צמיחה חשוב לפיתוח מעבדת קספרסקי בעתיד הקרוב. לאחרונה התחלנו בהשקת פתרון הדגל שלנו ל-B2B, ה- Kaspersky Endpoint Security for Business אשר מציע שילוב עוצמתי והגנה מקיפה על נתונים, יעילות גבוהה וניהול ישיר, לצד היכולות המוכרות שלנו נגד נוזקות. חשוב עבורנו מאוד שחברה בעלת מוניטין כמו IDC תבחר בנו פעם נוספת כ"מובילים" – הפעם בין ספקי פתרונות אבטחת נקודות קצה באזור מערב אירופה. דירוג כה גבוה יסייע לנו לקדם ולהגביר אף יותר את טווח הלקוחות שלנו בתחום האנטרפרייז והעסקים הקטנים והבינוניים, וכן מול משתמשים במשרדים ביתיים".
 
IDC סקרה את היכולות התחרותיות של ספקים מרכזיים בשוק אבטחת נקודות קצה במערב אירופה, וביצעה חלוקה של מדדי המפתח להצלחה תחת שתי קטגוריות: יכולת ואסטרטגיה. הראשונה, מתמקדת ביכולת של החברה והמוצר כיום, כאן ועכשיו. בקטגוריה זאת, האנליסטים של IDC בחנו עד כמה ספק בונה יכולות המאפשרות להוציא לפועל את האסטרטגיה הנבחרת בשוק. קטגוריית האסטרטגיה מתמקדת בקבלת החלטות אסטרטגיות ברמה גבוהה ובהנחות עליהן מתבסס ההיצע, סגמנטציה של לקוחות, ותוכניות השקה בעתיד (המוגדר בטווח של 3 עד 5 שנים). תחת קטגוריה זו, האנליסטים בחנו האם אסטרטגיות של ספק בתחומים שונים, עומדות בקו אחד עם הדרישות של לקוחות בטווח עתידי מוגדר. 
Bookmark and Share