Telecom News - חזי לפיד מנכ"ל אלווריון התפטר מתפקידו

חזי לפיד מנכ"ל אלווריון התפטר מתפקידו

דף הבית >> מינויים >> חזי לפיד מנכ"ל אלווריון התפטר מתפקידו
חזי לפיד מנכ"ל אלווריון התפטר מתפקידו
מאת: מערכת Telecom News , 13.4.13, 11:15
 
Alvarion הודיעה על התפטרות המנכ"ל הטרי. מה עומד מאחורי ההתפטרות המנכ"ל לאחר פחות משנה בתפקיד?חזי לפיד

אלווריון הודיעה אתמול (12.4.13) בהודעה לבורסה, כי חזי לפיד (בתמונה), מנכ"ל אלווריון התפטר מתפקידו לאחר פחות משנה בתפקיד. לא נמסרה בהודעה הסיבה הרשמית להתפטרות. החברה הודיעה, שבכוונתה להמשיך בתכנית ההבראה ולהחזיר את אלווריון לתהליך צמיחה עם 200 עובדיה שנותרו כיום.

עם זאת ראוי לציין, שהרבעון האחרון לשנת 2012 היה חלש ואלווריון הפסידה בו למעלה מ-4 מיליון דולרים, וירדה בהכנסותיה בכ-60% לעומת הרבעון המקביל ב-2011. בנוסף, מאז כניסת חזי לפיד לתפקידו, צנחה מניית אלווריון בכ-50%. בשנת 2012 רשמה החברה הכנסות של כ-50 מיליון דולרים והפסד נקי של כ-23 מיליון דולרים.

בנוסף, הגישה את התפטרותה חברת הדירקטוריון רובין הוק. לכן, סביר להניח, שהרקע להתפטרות המנכ"ל והדירקטורית  אינו רק הפסדיה העצומים של החברה, אלא הוא קשור לנושא מכירתה של חברת אלווריון. זאת, לאחר מכירת חטיבת ה-WiMax לפני פחות מחודשיים לטלרד. אלווריון הימרה על ה- WiMAX כטכנולוגייה הניידת המובילה של הדור הבא (אחרי דור 3) ונכשלה כישלון חרוץ בתחזית זו, עד כי לאחרונה הסתלקה כמעט לגמרי מה- WiMAX והחלה להתמקד במה שהיא עדיין מצליחה בו: פתרונות נקודתיים לארגונים ולעסקים לכיסוי שטח, במיוחד במקומות קשים לכיסוי.  

קרוב לוודאי, שהמנכ"ל וחברת הדירקטוריון תומכים במכירת אלווריון בעוד השאר דווקא מעוניינים בשלב זה להבריאה.

יש לציין, ששוויה של אלווריון צנח לכ-21 מיליון דולרים. אולם, בשוק ההון אומדים את סכום רכישתה בין 30 ל-40 מיליון דולרים ויש כמה חברות שמתעניינות בכך. בין החברות המתעניינות ברכישת אלווריון נמצאת חברת Divitel האמריקאית, שמחזיקה מרכז פיתוח בהרצליה ונמצאת בשליטת קרן SCP Partners בה שותף ירון איתן, שניהל את חברת ג'אוטק שקרסה בסוף שנות ה-90.
Bookmark and Share