Telecom News - Ciena במפגן עוצמה בישראל

Ciena במפגן עוצמה בישראל

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> Ciena במפגן עוצמה בישראל
Ciena במפגן עוצמה בישראל
מאת: מערכת TelecomNews, 15.4.13, 09:00סיינה
 
משאית החדשנות המשוכללת של החברה בדרכה לישראל. תצוגה מרהיבה של חזית הטכנולוגיות בעולם התקשורת האופטית. מארחת עד 40 אנשים בחלל תצוגה של 56 מ"ר, במשאית שאורכה 18 מ' ומשקלה 32 טון.
 
המשאית מגיעה לישראל לאחר סיור במדינות אירופה והמזרח התיכון, לאור ההחלטה להגדיל המיקוד של חברת Ciena העולמית בשוק הישראלי
 
המעבדה  החדשנית של חברת Ciena - Ciena's Innovation Lab Truck, הנושאת הדגמות מחזית הטכנולוגיה בעולם מערכות התקשורת האופטית Converged Optical Packet Network, עושה בימים אלו דרכה לארץ. המעבדה תגיע לישראל ב- 23 באפריל ותתמקם בתל-אביב לפרק זמן של למעלה משבוע. המעבדה הניידת מגיעה לארץ לאור הצלחת הסניף המקומי של Ciena ובעקבות הגדלת מיקוד החברה בשוק המקומי. 
 
מעבדת החדשנות מאפשרת הדגמה חיה של מגוון פתרונות רחב של Ciena - מהחדשניים והמתקדמים בשוק, כגון: תשתיות חכמות, רוחבי פס גבוהים כדוגמת G100 ומעבר, שירותי  Packet, מיתוג OTN, פתרונות DWDM, פתרונות לשכבת בקרה מרכזית ו- SDN וכן אפליקציות חדשות המאפשרות ללקוחות Ciena  אספקת שירותים חדשניים בחזית הטכנולוגיה.
 
 יניב הגדיש, מנהל פעילות Ciena ישראל אמר לנו: "לאור הביקוש ההולך וגובר בישראל להכיר מקרוב את סל הפתרונות המתקדמים של סיינה, החלטנו שבמקום להביא את הלקוח לסיינה נביא את סיינה ישירות אל הלקוח. הביקור ב-Truck   Ciena’s Innovation Lab מהווה הזדמנות ללמוד מקרוב על כלל פתרונות ומוצרי סיינה החדשניים, באמצעות הדגמות מתקדמות בזמן אמת ושיחה עם אנשי סיינה על התפתחות רשתות התקשורת בעולם  וכיצד מסייעת החברה ללקוחותיה להיות תחרותיים יותר תוך הגדלת הכנסותיהם מרשת התקשרות".
 
מה אנו צפויים לראות במעבדת החדשנות הניידת?
  • פתרונות לתשתיות חכמות המתאימות לצורכי שוק התקשורת
  • אופטימיזציה של רשתות OTN ו DWDM המאפשרות לספק שירותים חדשים תוך גידול בהכנסות
  • העברת רוחבי פס גדולים באמצעות טכנולוגיה קוהרנטית המאפשרת למפעילים להרחיב את רשת התקשורת בצורה יעילה וחסכונית
  • שירותי L2 באמצעות Carrier Ethernet
  • קישור מרכזי אחסון על גבי רשתות ענן "ללא גדרות וללא גבולות"
  • פתרונות הצפנה ברמת התמסורת (Layer 0-1)
  • תמיכה בשירותי וידאו
  • מערכות ניהול אחודות ועוד.
 Ciena מעסיקה למעלה מ- 4,500 עובדים ברחבי העולם ופעילה ב- 60 מדינות. למעלה מ 2/3 מספקי התקשורת הגדולים בעולם נמנים על לקוחותיה. לחברה נוכחות נרחבת במגזר הארגונים הגדולים, רשתות פיננסיות ובריאות, גופי בטחון וממשלה ורשתות כבלים תת ימיים. 
משאית החדשנות של סיינה
Bookmark and Share