Telecom News - יום עצמאות שמח

יום עצמאות שמח

דף הבית >> מאגר כתבות ראשיות >> ברכות >> יום עצמאות שמח
יום עצמאות שמח
מאת: מערכת Telecom News, 8.5.19, 19:45אינטרנט ישראלי

מערכת Telecom News מאחלת לקוראים חג עצמאות מהנה של יום הולדת למדינה מופלאה ומיוחדת, Startup Nation ו-Digital Nation מעצמה טכנולוגית עולמית. 

כבר כיום יש באתר כ-17,000 מאמרים, כתבות ופריטי מידע. שוטטו באתר ותמצאו את מה שמעניין אתכם. האתר נקרא ע"י סביב כ-200,000 איש מידי חודש, ששומרים לו נאמנות, בעיקר בזכות התכנים המקוריים והבלעדיים והכיסוי הרחב של עולמות ההייטק, התקשורת ומשרד התקשורת, על כל היבטיהם. 

אלפי מאמרים מקצועיים נמצאים בתפריטים הפנימיים (עשרות תפריטי משנה, מסודרים לפי נושאים), כך שתוכלו למצוא בקלות מה שמעניין אתכם. יש גם כלי חיפוש פנימי באתר, אם אתם מחפשים ומתעניינים בנושא ספציפי. 


שילחו מאמר לחברים - אם אתם חושבים שזה יעניין אותם. טקבקו - אם יש לכם מה לספר לאחרים בטוקבק ו\או בשילוב פוסט בפייסבוק או ציוץ בטוויטר. יש לכם דבר חשוב ובלעדי לדווח לנו - השתמשו ב"מייל האדום". מחפשים אירועים, מפגשים וכנסים בתחומי ההייטק? תמצאו אותם בלוח האירועים. מעוניינים לכתוב "כתבת אורח" באתר? הנחיות לכתיבה תמצאו כאן.

חג עצמאות שמח!
 
ישראל
 

אפליקציות בחינם ליום העצמאות:

"מדבקות ישראל" לאנדרואיד (עודכנה היום 8.5.19), מדבקות ייחודיות בקטגוריות שונות כולל חגים ומועדים (גם יום העצמאות).
צרו מדבקות ייחודיות וצרפו אותן לוואטסאפ שלכם ליצירת הודעות הכי ישראליות ברשת.

"דגל ישראל" לאנדרואיד, (עודכנה 6.1.19), 
דגל ישראל איכותי כטפט חי מושלם לחגיגת יום העצמאות של ישראל. תנו לדגל ישראל לטוס גבוה בסמארטפון. ניתן לצור אנימציה מתמונות כולל מדגל ישראל ולהביאו להתנופף במסך המכשיר בליווי ההמנון או כל מנגינה אחרת.

"מסגרות לתמונות ליום העצמאות" לאנדרואיד (
עודכנה 6.4.18), - דרך מצוינת להעלות תמונות מהנות ביום העצמאות. ניתן לבחור מסגרת תמונה חינם המתאימה ליום העצמאות ולמסגר תמונה שבוחרים. ולהשתמש בעורך התמונות כדי להוסיף תמונות מהנות של זיקוקים, כובעים ולבבות כדי להשאיר מגע ייחודי על התמונה.


אפליקציות בחינם לטיולים בירושלים ביום העצמאות:

אפליקציית ניווט ייחודית למסלולים מונגשים בירושלים העתיקה בשם "נגישות ירושלים" לאנדרואיד (עודכנה 19.3.19) ולאייפון. זו אפליקציה חוויתית להכנת מסלול אישי בין אתרי העיר העתיקה וניווט חי בדרכים נוחות ונגישות, מתאימה במיוחד לנכים ועגלות ילדים. מוגשת ע"י המשרד לירושלים והחברה לפיתוח מזרח ירושלים בע"מ.
 
סיורים קוליים בעיר העתיקה בירושלים: אפליקציה בחינם לאנדרואיד (עודכנה 3.1.19ולאייפון המספקת סיורים קוליים ברחובות, בסמטאות ובאטרקציות של העיר העתיקה בירושלים. היא מספקת 20 סיורים בהדרכה קולית, 5 מהסיורים מונגשים לבעלי מוגבלויות. הסיורים מוצעים עם תעתיק אודיו מלא לכבדי שמיעה. כל סיור מלווה במפה המציעה ניווט GPS והיא זמינה Off-line  כשהאינטרנט לא זמין.
 
Tiuli – טיולי – טיולים בישראל: אפליקציה בחינם לאנדרואיד (עודכנה 26.2.19) ולאייפון המאפשרת גישה לעשרות מסלולי טיול (כולל בירושלים), אטרקציות, נקודות חן, וכן מגדיר פרחים. היא מציעה בין השאר:
· מעל ל-160 מסלולי טיול מפורטים ומאות אתרים בישראל.
· מידע על אטרקציות לכל המשפחה.
· מידע מקיף על אירועים ופסטיבלים בישראל - שלא תפספסו מה קורה.
"מה קרוב אלי?" מערכת מיפוי מתקדמת שבעזרת GPS מתארת את כל המסלולים, האירועים והאטרקציות סביב המשתמש.
· אפשרות לשמור את כל התכנים כקבצי אופ-ליין, לשימוש גם כשאין אינטרנט זמין.
· מגדיר צמחים הכולל למעלה מ-800 מיני צמחים ופרחים.

סיור עצים: אפליקציה בחינם לאייפון של הדרכה קולית במוזיאון הפתוח של קמפוס ספרא באוני' העברית בגבעת רם. היא מהווה מסגרת של טיול קולי המכוונת את המשתמש למגוון העצים בקמפוס, שהובאו מכל העולם ומספקת הסברים על העצים השונים. הסיור מלווה במפה.

בעת קיום טיולי טבע בהרי ירושלים מומלץ מאד להוריד את האפליקציה הבאה::
 
עמוד ענן - מדריך טיולים חברתי: זו אפליקציה בחינם לאנדרואיד ולאייפון (עודכנה 7.4.19), לניווט בשטח המסתמך על מאות מפות טפוגרפיות תלת ממדיות ועשרות אלפי נקודות עניין למטיילים עם אפשרות שימוש ללא חיבור לאינטרנט.

האפליקציה 
לניווט שטח מציגה את המיקום הנוכחי על מפה טופוגרפיתמסך עמוד ענן וכוללת עשרות אלפי נקודות עניין. כל אחת מנקודות העניין כוללת תיאור מפורט והנקודות מתעדכנות באופן קבוע  ניתן להוסיף נקודות מהמכשיר ולעדכנן ולצרף תמונות לכל נקודת עניין. ‪

נקודות העניין מתעדכנות ברקע באופן שקט בכל פעם שהתוכנה עולה. המפות הטופוגרפיות העולמיות והמפות העירוניות דורשות חיבור לרשת כדי להוריד קטעי מפה חדשים, אך קטעי המפה שהורדו נשארים על המכשיר וניתן להשתמש בהם ללא קישור לרשת.


הלוגו של גוגל ליום העצמאות 71 של ישראל:
לוגו גוגל ליום העצמאות

 


 
Bookmark and Share
+ שלח משוב