Telecom News - מפחדים מקרינה אלחוטית? קנו מד קרינה אישי

מפחדים מקרינה אלחוטית? קנו מד קרינה אישי

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> מפחדים מקרינה אלחוטית? קנו מד קרינה אישי
תמורת 495 דולרים (כולל משלוח) ניתן לרכוש מד קרינה (סלולר, WiFi וכיו"ב) אישי בגודל של מחזיק מפתחות, שיזהיר את המחזיק בו מפני קרינה בכל אשר ילך, בבית, בעבודה או ברחוב.
מאת אבי וייס, 17.4.13, 20:00מדידת קרינה

חברת ההי-טק מדרום אפריקה בשם fieldSENSE, החליטה לפתח ולספק מענה לאתגר החמור ביותר של תעשיית הסלולר: הפחד מהקרינה הסלולרית. החברה פיתחה והחלה מוכרת מד-קרינה אישי בצורת גאדג'ט דמוי זיכרון USB, שבא בשני צבעים (שני דגמים): כתום-חום עבור עובדים בתעשיית הסלולר והאלחוט וצהוב לשימוש אישי של כל אחד בכל מקום.

המחיר של המוצר (הנמכר דרך חברת ההפצה EMSS) עולה 495 דולרים (לשני הדגמים אותו מחיר), כולל משלוח באמצעות דואר שליחים לבית המזמין (או למקום עבודתו). צריך לשלם עוד מע"מ למכס, עם קבלת המכשיר. אם מוכנים להמתין למשלוח רגיל ולא במשלוח מהיר, ניתן לחסוך כמה דולרים. 

המכשיר (בתמונה למטה ומשמאל), מודד קרינה בתחומי התדרים 380 מגהרץ ועד 2.7 ג'יגהרץ (מכסה את כל התדרים שנעשה בהם כיום שימוש בישראל), עונה על כל התקנים הבינלאומיים למדידת קרינה, יש בו 7 נורות חיווי בהתאם לעוצמת הקרינה הנמדדת, כולל יכולת צפצוף והתראה - כשרמת הקרינה שהמכשיר מודד עולה על הערכים המוגדרים בתקינה הבינלאומית. הסוללה מחזיקה לפחות 250 שעות בין הטעינות. ניתן ללכת עם המד בכיס, תלוי על החגורה, תלוי על הצוואר, או מוחזק ביד, משקלו 97 גרם בלבד והוא פועל בכל מזג אוויר ובא עם שנתיים אחריות. מפרט מלא של המוצר מצוי כאן.

אין ספק, שמדובר במכשיר מושלם ל"חולי פוביית הקרינה" (יש כנראה הרבה כאלו בארצנו...). 

 



 
 
Bookmark and Share