Telecom News - מגשימים חלום לנשים

מגשימים חלום לנשים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> מגשימים חלום לנשים
מגשימים חלום לנשים
מאת: מערכת TelecomNews, 17.4.13, 23:00מכון יזמות
 
Founder Institute ופורום "יזמיות" יעניקו מלגות לימוד לנשים ל'בית הספר לסטארטאפים' הגדול בעולם.
 
ה- Founder Institute, בית הספר לסטארט-אפים הגדול מסוגו בעולם, יעניק בשיתוף פורום "יזמיות" מלגות לימודים לנשים ללימודי סמסטר קיץ שיחלו במאי 2013.
 
המיזם העולמי, שהחל לפעול בישראל לפני כחצי שנה, סייע עד כה להשיק למעלה מ- 740 חברות הזנק טכנולוגיות בחמש יבשות. ה-Founder Institute משמש כיום כחממה הגדולה בעולם לחברות הזנק בראשית דרכן. מהסבב הראשון של הלימודים שנערך בישראל במחצית השנייה של 2012, נוסדו עד עתה 7 חברות המצויות לאחר שלב הגיוס הראשוני, בשלבי מכירות וניסויים בשטח. 
 
יוסי דן (בתמונה) ואליסיה רויזמן ישמח, מנהלי ה-Founder הישראלי: "שמחנו למצוא בישראל שותף לדרך בדמות פורום היזמיות, יוסי דןהחולק אתנו את המשימה של קידום נשים בזירת הסטארטאפים הטכנולוגים הישראלים. חלק מהמשימה שלנו הוא לסייע לנשים, שמעבר לכל הקשיים הנערמים בדרכו של סטארטאפיסט, נאבקות גם בגבולות המגדר". לדברי השניים, עם תחילת המיזם, ב-2011, שיעור החברות שצמחו מהמיזם ובראשן עומדות נשים עמד על 16%, כשכעת השיעור עומד על 26%, כפול מכל תכנית חממה מוכרת. בסיבוב הלימודים האחרון בישראל למעלה ממחצית הבוגרים שנמצאים בשלבי הקמת חברה היו נשים.
 
במהלך המסלול ייהנו המשתתפים והמשתתפות מהדרכה צמודה של מנחים (מנטורים) בעלי שם מישראל ומחו"ל, כמו גם מסל שירותים של גופים תומכים, עורכי דין, ספקי טכנולוגיה, רשמי פטנטים ופגישות עם אנג'לים ונציגי קרנות.
 
הילה אוביל-ברנר (בתמונה), יזמית סדרתית ומייסדת פורום יזמיות: "התוכנית מהווה הזדמנות אמיתית ומשמעותית עבור חברות בארגוןהילה אוביל-ברנר יזמיות, המונה היום מעל 450 נשים יזמיות בתחום הטכנולוגיה. באחרונה, נעשתה קפיצת דרך בהכרה במכשולים האימתניים העומדים בפני יזמת מתחילה, מעצם היותה יזמת, אך ישנה עדיין דרך ארוכה בפנינו. התוכנית הבינ"ל זכתה בשבחים רבים ברחבי העולם מעניקה כלים בעלי ערך משמעותי. אנחנו  גאות כי הצלחנו להביא יוזמה כזו אל הפועל עבור החברות בארגון".
 
הפרויקט שנולד בעמק הסיליקון מאתר יזמים בעלי פוטנציאל ומעניק להם 'רוח גבית' להצלחה. התוכנית המכשירה נמשכת 4 חודשים, והמשתתפים אינם נדרשים לעזוב את מקום עבודתם. כל בוגר מתחייב לתרום למאגר הבונוסים 3.5% מנכסי החברה שתוקם כדי לחלוק בהצלחה עם חבריו.
 
למידע נוסף ר' כאן. המועד האחרון להגשת בקשה 21 באפריל 2013. 
Bookmark and Share